Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg
- Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
- Data zamieszczenia: 2012-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
ul. Kościuszki 45 45
05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg asfaltowych - remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych na terenie miasta Milanówka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych-asfaltowych mieszanką mineralno-asfaltową z recyklera na gorąco na terenie miasta Milanówka. Szczegółowy zakres prac obejmuje: a. wycięcie uszkodzonych /zaniżonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, b. oczyszczenie i ewentualne osuszenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i wywózką rumoszu, c. ewentualne uzupełnienie podbudowy tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem, d.skropienie naprawianego miejsca i zasmarowanie krawędzi emulsją asfaltową, e.ozścielenie mieszanki mineralno - asfaltowej z recyklera, f.zagęszczenie ułożonej warstwy mieszanki mineralno asfaltowej. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane prace. W cenie 1m? remontu nawierzchni należy uwzględnić regulację pionową zaniżonych elementów infrastruktury technicznej takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, kratki ściekowe, zasuwy i hydranty wodociągowe itp., do poziomu nawierzchni. Przyjęta średnia grubość warstwy ubytku do remontu wynosi 5cm. Przewidywane zakresy napraw wynoszą w roku 2012 do 2500m? i w roku 2013 do 2500m?. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie okresowo na podstawie odrębnych pisemnych poleceń wystawianych przez Zamawiającego, w których określone zostaną: - zakres robót, - termin wykonania, - szacunkowa wartość zlecenia. Podane ilości naprawianych nawierzchni w poszczególnych latach mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w zależności od potrzeb. Zamawiający nie gwarantuje zlecenia wykonania prac w maksymalnej ilości. Zmniejszenie ilości prac nie uprawnia Wykonawcy do odszkodowania. Każde polecenie będzie zakończone protokołem odbioru prac podpisanym przez osoby upoważnione obu stron i wystawieniem faktury za przyjęte prace. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana do czasu obowiązywania umowy lub do wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na to zamówienie. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w związku z wykonywanymi pracami Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego oznakowania odcinka drogi, na którym prowadzone będą roboty. Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń. Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach gdzie może nastąpić ich uszkodzenie. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWiOR. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 5.000,00 PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 02.03.2012 roku do godziny 12:00 . Wadium może być wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Filia Milanówek numer rachunku 62 9291 0001 0086 8336 2000 0050 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Bieżące utrzymanie dróg asfaltowych - remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych na terenie miasta Milanówka lub w formach wymienionych w art. 45 pkt.2-5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Wadium wnoszone przelewem do Banku Spółdzielczego w Białej Rawskiej musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy załączyć do oferty lub zdeponować w kasie Urzędu Miasta w Milanówku ul. Kościuszki 45, a ich poświadczone kopie dołączyć do oferty. Zaleca się, aby dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty został złożony w oddzielnej kopercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanówek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- LIKWIDACJA BARIER ARCHITEKTONICZNYCH NA TERENIE DZIELNICY MOKOTÓW M.ST. WARSZAWY
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ulicy Zaczarowanej Dorożki w Warszawie
Dodano: 2016-07-07 - Wykonywanie remontów (bieżącej konserwacji) nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów z elementów betonowych na drogach gminnych miasta Pruszkowa
Dodano: 2016-06-15 - ODNOWA NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA DROGACH POWIATOWYCH POWIATU MŁAWSKIEGO
Dodano: 2016-05-20 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie Nr 3 Remont nawierzchni chodników.
Dodano: 2016-05-02 - Zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w msc. Wieliszew.
Dodano: 2016-04-15 - Zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w msc. Wieliszew
Dodano: 2016-04-07 - Usuwanie bieżących uszkodzeń nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Mokotów stanowiących własność lub będących we władaniu m. st. Warszawy i nie przekazanych w zarząd innym podmiotom
Dodano: 2016-04-01 - Bieżąca konserwacja dróg gminnych.
Dodano: 2016-03-22 - Wykonanie konserwacji rowów w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2016-03-22