Przetargi.pl
„Bieżące utrzymanie czystości w 2021 r. na terenach sportowo – rekreacyjnych utrzymywanych przez Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie”.

Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3118060 , fax. 94 3425419
  • Data zamieszczenia: 2021-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
    ul. Połczyńska 24
    75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3118060, fax. 94 3425419
    REGON: 33000246600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące utrzymanie czystości w 2021 r. na terenach sportowo – rekreacyjnych utrzymywanych przez Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Bieżące utrzymanie czystości w 2021 r. na terenach sportowo – rekreacyjnych utrzymywanych przez Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie”. 1. Do obowiązków Wykonawcy w okresie trwania umowy, tzn. od 01 marca 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. w zakresie bieżącego, comiesięcznego utrzymania czystości terenów sportowo - rekreacyjnych utrzymywanych przez ZDiT w Koszalinie należało będzie: 1.1. Ręczne sprzątanie powierzonych terenów w sposób, aby terenom powierzonym w utrzymanie zapewnić właściwy standard czystości i estetyki tj. usuwanie, (grabienie) liści, piasku, błota, gruzu, betonu, padliny, traw, gałęzi, oleju, niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych, „banerów”, zanieczyszczeń powstałych w wyniku zdarzeń losowych (ulewne deszcze, gwałtowne wichury) i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu użytkowników wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku (wizualny efekt czystej nawierzchni). W ramach umowy należy przewidzieć dwukrotne grabienie liści z terenów powierzonych, wiosenne – w terminie do końca marca oraz jesienne – do końca listopada. 1.2. Wyrównywanie nawierzchni bezpiecznych piaszczystych i żwirowych przy urządzeniach zabawowych poprzez zagrabianie oraz zamiatanie nawierzchni utwardzonych (poliuretan, asfalt, ciągi piesze), ze szczególnym uwzględnieniem piasku z nawierzchni bezpiecznych, aby zapewnić estetykę, odpowiedni standard i bezpieczeństwo. 1.3. Wywóz nieczystości z koszy na śmieci wraz z utrzymaniem ich czystości poprzez mycie, dezynfekcję, bieżące naprawy, malowanie i konserwację (wg bieżących potrzeb), z uwzględnieniem systematycznego wyposażania koszy na psie odchody w służące temu worki. Wymagana, minimalna częstotliwość poszczególnych prac oraz zestawienie powierzchni i koszy do utrzymania na poszczególnych obiektach, z podziałem na sezon letni (01.03.2021 r. ÷ 31.10.2021 r.) oraz zimowy (01.11.2021 r. ÷ 31.12.2021 r.), zostały przedstawione w Rozdziale „C” SIWZ. 2. Na pisemne zlecenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do wykonywania prac dodatkowych wskazanych w Formularzu cenowym nr 2. 2.1. Koszenie traw z usuwaniem i wywozem biomasy z terenów zielonych znajdujących się w obrębie powierzonego terenu, w terminie nie krótszym niż 14 dni od otrzymania zlecenia. 2.2. Usuwanie glonów, mchów, porostów, itp. zanieczyszczeń z urządzeń na terenach powierzonych w utrzymanie poprzez ich mycie, w terminie nie krótszym niż 14 dni od otrzymania zlecenia. 2.3. Usuwanie napisów oraz zmywanie graffiti z urządzeń na terenach powierzonych w utrzymanie poprzez ich mycie, w terminie nie krótszym niż 7 dni od otrzymania zlecenia. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „C” SIWZ. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. 9. Na podstawie art.29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia wymienionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia polegające na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach