Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie czystości ulic na terenie miasta Nowe

Urząd Gminy Nowe ogłasza przetarg

  • Adres: 86-170 Nowe, Plac Świętego Rocha 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3337210 , fax. 052 3328466
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nowe
    Plac Świętego Rocha 5 5
    86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3337210, fax. 052 3328466
    REGON: 00052747000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie czystości ulic na terenie miasta Nowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest wykonanie usługi : Po okresie zimowy i zakończeniu -akcji zimowej - w okresie od kwietnia 2007 roku do 31marca 2010 do momentu rozpoczęcia -akcji zimowej - sprzątanie jezdni ulic oraz ciągów pieszych ( chodników ) przyległych do chodników nieruchomości będących własnością Gminy Nowe a nie administrowanych przez PUM Nowe na terenie miasta Nowe. W przypadku warunków atmosferycznych , które przyczynią się do braku wystąpienia utrudnień zimowych utrzymanie czystości należy prowadzić przez cały rok tj. w okresie : od 1 listopada 2010 r. do 31 marca 2010 r. oraz od 1 listopada 2011 r. do 31 marca 2011 r. i od 1 listopada 2012 r. do 31 marca 2012 r. wg odrębnych ustaleń z uprawnionym pracownikiem UG Nowe dotyczących mniejszej intensywności i zakresu sprzątania i rozlicznych godz. wg stawek podanych w umowie. W zakres obowiązków usługodawcy należy: -sprzątanie polegające ma wymiataniu ręcznym chodników oraz nawierzchni ulic w obrębie miasta Nowe zapewniające czystość przez sprzątanie raz w tygodniu w I strefie utrzymania czystości oraz doraźnie według potrzeb w II strefie utrzymania czystości, -opróżnianie ustawionych na terenie miasta ulicznych koszy na śmieci. -wycinanie chwastów z terenów nie objętych zamówieniem na pielęgnację terenów zielonych, -przemalowanie odświeżające balustrad ochronnych schodów : a) z ul. Leśnej na drogę krajową nr 1, b) schody z ul. Obywatelskiej, c) poręcze ul. Nowy Świecie d) schody ul. Brzozowa e) schody Garbuzy, f) 3-go Maja, g) Spacerowa Rozliczenie następować będzie miesięcznie na podstawie godzinowej pracy sprzętu i ludzi użytego do realizacji usługi utrzymania czystości w oparciu o podpisane przez upoważnionego pracownika UG Nowe tygodniowych raportów określających miejsce pracy , ilość godzin pracy sprzętu i ludzi w rozbiciu na każdy dzień tygodnia od poniedziałku do niedzieli. Wykonawca usługi do pierwszego dnia każdego miesiąca przedstawi plan sprzątania z wskazaniem ulic i chodników, które w jakim dniu będą sprzątane. Upoważnionym pracownikiem UG Nowe jest Kier. Ref. Gosp. Komunalnej. Załącznikiem do specyfikacji jest załącznik nr 1 wykaz ulic i chodników wg stref oczyszczania. Wykaz ulic i chodników miasta Nowe podlegających oczyszczaniu Strefa I - Chodniki przy nieruchomościach Gminy Nowe podlegające bieżącemu oczyszczaniu podlegają bieżącemu utrzymaniu czystości wg potrzeb w zakresie usuwania nieczystości ( zebranie papierów i innych zanieczyszczeń, wymiecienie zanieczyszczeń z pod krawężników) : ul.. Wierzbowa 230mbx1,5m 195 m2 ul. Dworcowa PKP 270mb 440m2 Obwodnica o/m Nadwiśl. 110mx1,2m+386mx2,0m 772 m2 Droga krajowa nr1 od Tesco do Cisowej 341mx1,50 212 m2 Al. 3-go Maja ( od p. Tucholskiego do przedszkola )265mx2,0 530 m2 ul. Gdańska ( amfiteatr ) 78mx2,0 156 m2 ul. Poprzeczna 32mx1,2m 38,0 m2 ul. Grudziądzka 62mx1,2m 124 m2 ul. Długa 61,0 x 1,0 m 61,0 m2 Targowisko 70mx1,5 105 m2 CPN ( przy drodze nr 1 ) 62x2m 120 m2 ul. Bydgoska ( od UG Nowe do schroniska ) 83x4m 332 m2 ul. Kolejowa 40x4m 160 m2 Al. 3-go Maja 55x2m 110 m2 pl.Św.Rocha 150m2 Razem chodniki 3505m Schody przy ulicy: Leśnej, Brzozowej, Podgórnej, Obywatelskiej, Garbuzy, Spacerowej, Ślusarskiej, Nad skarpą , Wierzbowa- al. 3-go Maja, Strefa II - Ulice podkreślone tłustym drukiem ( stanowią 61 tys. m2 pow. jezdni oraz 7421 mb długości ) podlegają bieżącemu utrzymaniu czystości wg potrzeb w zakresie usuwania nieczystości ( zebranie papierów i innych zanieczyszczeń, wymiecienie zanieczyszczeń z pod krawężników).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 606110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. Wykonawca musi udowodnić, że posiada potencjał techniczny odpowiedni do wykonania zamówienia tj.: - zatrudnia min.15 pracowników na umowę o pracę wg stanu na 30 października 2009 r. - prowadzi działalność nie krócej jak 5 lat -nie dotyczy firm, które formalnie istnieją krócej, a których ciągłość wykonawcza wynika z przekształceń własnościowych, - posiada zezwolenie na świadczenie usług w zakresie zarządzania nieruchomościami. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (według załączonego druku) -zał. nr 1 2. Upoważnienie-pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów -załącznik Wykonawcy 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -załącznik Wykonawcy-, 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) -załącznik Wykonawcy- b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) -załącznik Wykonawcy-, 5. wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia (zał. nr 3 do formularza oferty). 6. wykaz sprzętu do wykonania zadania (zał. nr 4 do formularza oferty). 7. Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. nr 5 8. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważna-y na dzień składania ofert -załącznik Wykonawcy- 9. Parafowany wzór umowy -zał. nr 6. 10. Opinia banku prowadzącego rachunek podstawowy Wykonawcy o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zał. nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminanowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną