Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie zieleni na obszarze Gminy Andrychów

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Rynek 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15 15
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 00052401600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie zieleni na obszarze Gminy Andrychów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach bieżącego utrzymania czystości i porządku: 1- mechaniczne oczyszczanie ulic i parkingów na terenie miasta Andrychowa, ujętych w załączniku nr 1 do specyfikacji - Wykaz ulic i parkingów do oczyszczania A Wyżej wymieniona usługa będzie wykonywana zgodnie z Harmonogramem oczyszczania ulic i parkingów A - stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 2- mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie Gminy Andrychów, ujętych w załączniku nr 3 do specyfikacji - Wykaz ulic do oczyszczania B na zlecenie Zamawiającego 3- opróżnianie koszy ulicznych rozmieszczonych na terenie miasta Andrychowa. Wyżej wymieniona usługa dotyczy 283 sztuk rozstawionych w terenie koszy ulicznych. 4- utrzymanie w czystości i porządku miejsc przystankowych ujętych w załączniku nr 4 do specyfikacji - Wykaz przystanków autobusowych w Gminie Andrychów 5- wywóz odpadów wielkogabarytowych z miejsc składowania odpadów określonych w załączniku nr 5 do specyfikacji - Odpady wielkogabarytowe - miejsce składowania 6- wywóz z terenów publicznych odpadów komunalnych gromadzonych w kontenerach na nieczystości rozlokowanych na terenie Gminy Andrychów, w miejscach wskazanych w załączniku nr 6 do specyfikacji - Miejsca posadowienia kontenerów, 7- utrzymanie czystości i porządku na terenach ujętych w załączniku nr 7 do specyfikacji - Wykaz terenów do utrzymania w czystości i porządku, 8- sprzątanie i porządkowanie na zlecenie Zamawiającego na terenach ujętych w załączniku nr 8 do specyfikacji - Wykaz terenów do sprzątania i porządkowania na zlecenie Zamawiającego. 9 - wywóz nieczystości stałych znad stawu miejskiego w Andrychowie i z akcji ekologicznych z terenu Gminy Andrychów - do 60 m3 9a - wywóz nieczystości stałych z budynków Urzędu Miejskiego w Andrychowie: Rynek 10, Rynek 15, Rynek 16, Rynek 27, Rynek 31 - do 140 m3 B. W ramach utrzymania zieleni: 10- koszenie terenów zieleni - trawników ujętych w Wykazie terenów zieleni - trawników wyznaczonych do koszenia wielokrotnego, stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji 11- koszenie terenów zieleni ujętych w Wykazie terenów zieleni wyznaczonych do koszenia na zlecenie Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 10 do specyfikacji 12- przycięcia żywopłotów ujętych w Wykazie żywopłotów wyznaczonych do utrzymania, stanowiącym załącznik nr 11 do specyfikacji, wraz z wywozem zebranych odpadów 13- urządzanie i utrzymanie rabatów, gazonów i konstrukcji kwietnikowych ujętych w Wykazie donic, kwietników, rabat do nasadzeń i pielęgnacji, stanowiącym załącznik nr 12 do specyfikacji 14- pielęgnacja drzewostanu miejskiego obejmująca usuwanie i nasadzenia drzew i krzewów oraz inne prace pielęgnacyjne ujęte w Wykazie prac pielęgnacyjnych w drzewostanie i na zieleni miejskiej stanowiącym załącznik nr 13 do specyfikacji. C. W ramach utrzymania zbiorników wodnych i potoków: 15- utrzymanie oczka wodnego położonego w Andrychowie na działce nr ew. 447.56 na terenie osiedla mieszkaniowego przy ulicy Lenartowicza 16- utrzymanie potoku Młynówka Wszystkie wyżej wymienione usługi muszą być wykonywane zgodnie ze standardami, określonymi w załączniku nr 14 do specyfikacji - Wymagane standardy usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów jeżeli jest ono wymagane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach ( Dz. U z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn. zmian.) 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych Podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca wykaże że: -w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie (dotyczące utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni) odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia. Wykonawca wykaże że: - dysponuje następującym sprzętem i urządzeniami: - zamiatarką do oczyszczania ulic - min 1 szt. - samochodem specjalistycznym o masie całk. do 3,5t do wywozu nieczystości stałych -min 1szt. - samochodem specjalistycznym typu hakowego do opróżniania kontenerów na śmieci o poj. 7m? - min 1 szt. - kosiarką rotacyjną - min 1 szt. - kosiarką trawnikową - min 2 szt. - kosą spalinową - min 2 szt. - nożycami do żywopłotów - min 1 szt. - podnośnikiem koszowym o wysięgu min. 12 m - min. 1 szt - piłą spalinową - min 1 szt - frezarką do pni - min. 1 szt. Wykonawca wykaże że: - dysponuje min 2 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe do wykonywania prac na wysokościach powyżej 3 m, potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem lekarskim oraz min 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do obsługi pił do ścinki drzew potwierdzone odpowiednim świadectwem uzyskanym na specjalistycznych kursach lub odbytych szkoleniach. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 20 000 zł; dokument ten winien dotyczyć przedmiotu faktycznie wykonywanej przez wykonawcę działalności i winien być zbieżny z przedmiotem zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie oświadczeń i dokumentów przez niego dostarczonych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: A. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów jeżeli jest ono wymagane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn. zmian.) B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - załącznik nr 15 do specyfikacji). D. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. E. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane należycie (według wzoru załącznik nr - 16 do specyfikacji) F. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. (według wzoru - załącznik nr 17 do specyfikacji) G. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (według wzoru - załącznik nr 20 do specyfikacji) oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez nich wymaganych uprawnień. H. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. I. Formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 18 do specyfikacji) J. Wzór umowy (załącznik nr 19) zatwierdzony przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Dotyczy wykonawców składających wspólna ofertę: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w pkt A,D,E,F,G,H,I,J składa pełnomocnik wykonawców. Dokument, o którym mowa w pkt B składa każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Co do dokumentu określonego w pkt C - składa go każdy z wykonawcow wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w zakresie, w jakim spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach