Przetargi.pl
„Bieżące utrzymanie czystości i porządku na ulicach, przystankach komunikacyjnych i terenach Miasta i Gminy Pleszew”

Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg

  • Adres: 63300 Pleszew, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
  • Data zamieszczenia: 2017-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
    Rynek 1
    63300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące utrzymanie czystości i porządku na ulicach, przystankach komunikacyjnych i terenach Miasta i Gminy Pleszew”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości i porządku na drogach, ulicach, przystankach komunikacyjnych i terenach należących do Miasta i Gminy Pleszew obejmujące: a) opróżnianie koszy ulicznych umieszczonych na drogach i ulicach gminnych, ich dezynfekcja oraz naprawa, b) opróżnianie koszy ulicznych umieszczonych przy przystankach komunikacyjnych na terenie Miasta i Gminy Pleszew, ich dezynfekcja oraz naprawa, c) opróżnianie pojemników na psie odchody wraz z uzupełnianiem woreczków, d) zamiatanie dróg, ulic i chodników gminnych, e) zamiatanie chodników wokół przystanków komunikacyjnych typu słupek lub wiata na terenie Miasta i Gminy Pleszew, f) mycie przystanków komunikacyjnych typu wiata na terenie Miasta i Gminy Pleszew, g) sprzątanie placów zabaw na terenie Miasta i Gminy Pleszew. 2) Zamówienie pn. „Bieżące utrzymanie czystości i porządku na ulicach, przystankach komunikacyjnych i terenach Miasta i Gminy Pleszew” zostało podzielone na 2 części. 3) Opis części zamówienia: a) CZĘŚĆ I – zamiatanie ulic i chodników objętych Strefą Płatnego Parkowania w Pleszewie b) CZĘŚĆ II – utrzymanie czystości na terenach Miasta i Gminy Pleszew
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla części I – 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych) - dla części II – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.) oraz posiada aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) informacja o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; b) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); c) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy; d) dokumenty w przypadkach określonych w art. 22a.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach