Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie budynków socjalnych przy ul. Pszczyńskiej 292 i 294

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2010-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497190927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.sjz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie budynków socjalnych przy ul. Pszczyńskiej 292 i 294
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Utrzymanie czystości wewnątrz budynku przy ul. Pszczyńskiej 292 o łącznej powierzchni 3.624,66 m2, w tym:TABELA nr 1 Piwnica Korytarz-115,95 m2 Sanitariaty-92,97 m2 Pralnia/ Suszarnia-49,30 m2 Wymiennikownia-19,12 m2 Kuchnia ogólnodostępna-49,98 m2 Pomieszczenia techniczne-265,58 m2 Klatki schodowe-32,82 m2 Razem-625,72 m2 Parter Korytarz-94,00 m2 Sanitariaty-65,68 m2 Klatki schodowe-31,20 m2 Razem-190,88 m2 I piętro Korytarz-103,66 m2 Sanitariaty-35,08 m2 Pomieszczenia techniczne (rozdz. elektr.)-6,96 m2 Klatki schodowe-33,48 m2 Razem-179,18 m2 II piętro Korytarz-103,66 m2 Sanitariaty-35,08 m2 Pomieszczenia techniczne (rozdz. elektr.)-6,96 m2 Klatki schodowe-33,48 m2 Razem-179,18 m2 III piętro Korytarz-103,66 m2 Sanitariaty-35,08 m2 Pomieszczenia techniczne (rozdz. elektr.)-6,96 m2 Klatki schodowe-33,48 m2 Razem-179,18 m2 Ogółem powierzchnie wewnętrzne wymienione w Tabeli nr 1 wynoszą 1.354,14 m2 TABELA nr 2 Rodzaj pow. Lamperia Piwnica [m2]-625,37 Parter [m2]-429,89 I piętro [m2]-297,72 II piętro [m2]-302,34 III piętro [m2]-305,54 Razem [m2]-1960,86 Rodzaj pow.Okna Piwnica [m2]-5,76 Parter [m2] -18,80 I piętro [m2]-20,48 II piętro [m2]-20,48 III piętro [m2]-20,48 Razem [m2]-86,00 Rodzaj pow.Drzwi Piwnica [m2]-64,77 Parter [m2]-41,05 I piętro [m2]-22,28 II piętro [m2]-22,28 III piętro [m2]-22,28 Razem [m2]-172,66 Balustrady-51,00 Ogółem powierzchnie wymienione w Tabeli nr 2 wynoszą 2.270,52 m2 2. Utrzymanie czystości wewnątrz budynku przy ul. Pszczyńskiej 294 o łącznej powierzchni 1.900,13 m2, w tym: TABELA nr 1 Piwnica Korytarz-80,80 m2 Sanitariaty-15,76 m2 Pralnia-3,57 m2 Pomieszczenia techniczne (rozdz. elektr., CO)-27,31 m2 Klatki schodowe-32,52 m2 Razem-159,96 m2 Parter Korytarz-88,97 m2 Sanitariaty-17,73 m2 Pralnia-3,57 m2 Pomieszczenia techniczne (rozdz. elektr.)-2,60 m2 Klatki schodowe-33,36 m2 Razem-146,23 m2 I piętro Korytarz-81,61 m2 Sanitariaty-17,67 m2 Pomieszczenia techniczne (rozdz. elektr.)-5,46 m2 Klatki schodowe-33,36 m2 Razem-138,10 m2 II piętro Korytarz-81,61 m2 Sanitariaty-17,67 m2 Pomieszczenia techniczne (rozdz. elektr.)-5,46 m2 Klatki schodowe-33,36 m2 Razem-138,10 m2 III piętro Korytarz 81,61 m2 Sanitariaty-17,67 m2 Pomieszczenia techniczne (rozdz. elektr.)-5,46 m2 Klatki schodowe-33,36 m2 Razem-138,10 m2 Ogółem powierzchnie wewnętrzne wymienione w Tabeli nr 1 wynoszą 720,49 m2 TABELA nr 2 Rodzaj pow.Lamperia Piwnica [m2]-183,27 Parter [m2]-212,66 I piętro [m2]-200,98 II piętro [m2]-200,98 III piętro [m2]-202,58 Razem [m2]-1000,47 Okna Piwnica [m2]-7,00 Parter [m2]-5,36 I piętro [m2] - 12,72 II piętro [m2] -12,72 III piętro [m2]-12,72 Razem [m2]- 50,52 Drzwi Piwnica [m2]-18,39 Parter [m2]-26,65 I piętro [m2]-10,87 II piętro [m2]-10,87 III piętro [m2]-10,87 Razem [m2]-77,65 Balustrady-51,00 Ogółem powierzchnie wymienione w Tabeli nr 2 wynoszą 1.179,64 m2 Powierzchnie stolarki okiennej i drzwiowej liczone są jednostronnie w obydwóch budynkach. W budynku przy ul. Pszczyńskiej 294 powierzchnia wewnętrzna liczona jest bez segmentu V, obecnie wyłączony z eksploatacji ze względu na zły stan techniczny spowodowany szkodami górniczymi. Czynności powyższe obejmują: a) zamiatanie klatek schodowych od poziomu piwnic do ostatniej kondygnacji, obmiatanie kurzu i pajęczyn - codziennie (z wyjątkiem sobót, niedziel, świąt), b) mycie pomieszczeń wspólnego użytku - we wszystkie dni robocze, c) gaszenie światła zewnętrznego - codziennie rano, d) odczyty stanów liczników głównych - wg potrzeb (woda, energia elektryczna i cieplna), e) mycie klatek schodowych od poziomu piwnic do ostatniej kondygnacji - przynajmniej: latem - 2 razy w miesiącu, zimą - 1 raz w miesiącu oraz wg potrzeb, f) dezynfekcja posadzek klatek schodowych - raz w miesiącu, g) przeprowadzenie deratyzacji 2 razy do roku (w okresie wiosennym od dnia 1 kwietnia do 30 kwietnia, w okresie jesiennym od dnia 1 października do 31 października), h) mycie lamperii klatek schodowych - minimum raz w miesiącu, a w miarę potrzeby częściej, i) mycie okien na klatkach schodowych - raz na kwartał, j) mycie drzwi wejściowych do budynków oraz do pomieszczeń administracyjnych i wspólnego użytku, ścieranie parapetów i balustrad - minimum raz w miesiącu, a w miarę potrzeby częściej, k) zamiatanie korytarzy piwnicznych i pomieszczeń technicznych - minimum raz w tygodniu. 3. Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych przy ul. Pszczyńskiej 292, 294 o łącznej powierzchni 6.976,34 m?, w tym: chodniki - 360,00 m?, powierzchnie utwardzone (asfalt) - 1.139,50 m?, zieleńce - 5.449,84 m?, placyk gospodarczy- 27 m2. Czynności powyższe obejmują: a) sprzątanie terenów przyległych do budynków (chodniki, place zabaw, zieleńce, parkingi, drogi dojazdowe, gajgery, opaski, cieki wodne) - codziennie, b) dbanie o czystość otoczenia pojemników na śmieci, opróżnianie koszy wokół budynków - codziennie, c) pielęgnacja terenów zielonych: wykoszenie trawy i obcięcie żywopłotów, grabienie liści wraz z załadunkiem i wywozem odpadów biodegradalnych na miejsce ich unieszkodliwienia lub odzysku - wg potrzeb, jednak nie mniej niż 3 razy w sezonie, d) usuwanie na bieżąco zbędnej zieleni z terenów utwardzonych (chodniki, opaski itp.), e) odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem w niezbędnym zakresie sprzątanego otoczenia (chodniki, parkingi, drogi dojazdowe) - w miarę potrzeb, a w przypadku dużej ilości śniegu i występujących oblodzeń, prace należy prowadzić również w niedzielę i święta - w godz. od godz. 600 do 1000, usuwanie sopli lodowych i nawisów śnieżnych z daszków nad wejściami - w okresie zimowym - w miarę potrzeb, f) wiosenne sprzątanie (po zakończeniu okresu zimowego), tj. zamiatanie piasku użytego do posypywania powyższych terenów oraz czyszczenie kratek ściekowych z zalegającego piasku lub innego materiału. 4. Dodatkowe obowiązki: a) zgłaszanie się 2 razy w tygodniu (tj.wtorek, piątek) w siedzibie Miejskiego Zarządu Nieruchomości przy ul.1 Maja 55 po odbiór korespondencji i dostarczanie jej mieszkańcom do 3 dni po jej otrzymaniu, b)zgłaszanie wszystkich usterek, które wystąpiły na obsługiwanych budynkach - codziennie do godz. 14:00 w Dziale Technicznym przy ul. Dworcowej 17 (tel.47-525-97, 47-636-33) lub u administratora budynku przy ul. 1 Maja 55 (47-87-003, 47-87-002), c) awarie zaistniałe po godz.1500 należy zgłaszać do Miejskiego Ośrodka Dyżurnego przy Al. J. Piłsudskiego 60 w Jastrzębiu Zdroju (tel. 47-852-90), d) prowadzenie rejestru zgłoszeń napraw, e) bieżąca współpraca z administratorem w zakresie nieprawidłowości występujących w budynkach a w szczególności: zgłaszanie dewastacji i kradzieży do 24 godzin oraz powiadomienie Policji, zgłaszanie przebywania osób postronnych w mieszkaniach lub nie mających prawa do lokalu, f) przeprowadzanie deratyzacji 2 razy w roku: - w okresie wiosennym od dnia 1 kwietnia do 30 kwietnia, - w okresie jesiennym od dnia 1 października do 31 października, - wywóz sprzętów wielkogabarytowych z placyków gospodarczych, korytarzy piwnicznych i innych pomieszczeń wspólnego użytku - co najmniej 2 razy w miesiącu oraz usuwanie przesypów przy kontenerach, 3.5. Zakres technicznej obsługi budynków socjalnych przy ul. Pszczyńskiej 292, 294: a) Usuwanie awarii elektrycznych codziennie w godzinach od 6:00 do 22:00, a w ramach dyżurów domowych we wszystkie dni w godzinach od 22:00 do 6:00 w tym: - wymiana głównych wkładek bezpieczników, lokatorskich oraz zabezpieczeń obwodów administracyjnych, - kodowanie liczników lokatorskich przedpłatowych, - zabezpieczanie, naprawa i częściowa wymiana upalonych przewodów fazowych, zerowych oraz zatablicowych, licznikowych, lokatorskich i administracyjnych, - sprawdzanie prawidłowości stopniowania zabezpieczeń, - wymiana spalonych lub skradzionych żarówek i wyłączników w klatkach schodowych, przejściach komunikacyjnych, piwnicach oraz pomieszczeniach ogólnego użytku, - zgłaszanie służbom technicznym MZN ujawnione nielegalne pobory energii elektrycznej, - zabezpieczanie, a następnie egzekwowanie od użytkowników lokali naprawy lub wymiany wypalonych gniazd wtykowych lub wyłączników, - wykonywanie odcięcia lub podłączenia dopływu energii elektrycznej do lokali wskazanych przez służby MZN, - wykonywanie ujawnionych innych przypadków robót awaryjnych mających wpływ na bezpieczeństwo lokatorów oraz stan techniczny nieruchomości w uzgodnieniu ze służbami technicznymi MZN, b)Usuwanie awarii elektrycznych w dodatkowy dzień wolny od pracy ustalony przez MZN w godzinach od 600 do 2200. c) Usuwanie awarii instalacyjnych wod.-kan. i c.o. w dodatkowy dzień wolny od pracy ustalony przez MZN w godzinach od 600 do 2200. d)Wykonywanie drobnych napraw stolarskich: - naprawa zamków, wymiana klamek, szyldów, okuć okiennych i drzwiowych itp., - zabezpieczanie, zamykanie i szklenie okien, e) Bieżący nadzór nad zamontowanymi urządzeniami i sprzętem, powiadamianie na bieżąco o powstałych szkodach w wyniku kradzieży, dewastacji i sporządzanie protokołów szkodowych, f) Sporządzanie comiesięcznych protokołów potwierdzających sprawność instalacji elektrycznych, g) Szklenie stolarki okiennej i drzwiowej (po dewastacji), 6.Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy najmu na odpłatne korzystanie z pomieszczenia dla konserwatorów i sprzątaczki o pow. użytkowej 31,40 m? (5,90 zł netto/1m?/ m-c) oraz na odpłatną dostawę i zużycia mediów, tj.: - wody (2 m?/ m-c po stawce obowiązującej w danym okresie rozliczeniowym), - ścieków (wg stawki obowiązującej w danym okresie rozliczeniowym), - centralnego ogrzewania (po stawce obowiązującej w danym okresie rozliczeniowym), - energii elektrycznej (100 kWh/ m-c wg stawki obowiązującej w danym okresie rozliczeniowym). 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługi sprzątania zgodnie z Regulaminem wykonania usługi sprzątania - załącznik nr 10 do SIWZ. Wzór protokołu odbioru prac porządkowych oraz robót elektrycznych i hydraulicznych - załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.sjz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach