Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie budynków oraz utrzymanie chodników

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie budynków oraz utrzymanie chodników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości wewnątrz obiektów przy ul. Wyspiańskiego 2, Wyspiańskiego 4, Wyspiańskiego 6, Moniuszki 12 wraz z terenami zewnętrznymi przyległymi do danej nieruchomości oraz utrzymanie letnie i zimowe chodnika przy ul. Morcinka 2-4, 10-12, 13-15, 17, 19, 21 w Jastrzębiu-Zdroju, w tym: 1) utrzymanie czystości terenów wewnętrznych - wielkość powierzchni według Załącznika nr 9 do SIWZ: - zamiatanie klatek schodowych od ostatniej kondygnacji do poziomu piwnic, obmiatanie kurzu i pajęczyn - codziennie (z wyjątkiem sobót, niedziel, świąt), - mycie pomieszczeń wspólnego użytku - wg potrzeb, - mycie klatek schodowych od ostatniej kondygnacji do poziomu piwnic- przynajmniej: * latem - 1 raz w tygodniu, * zimą - 2 raz w miesiącu oraz częściej wg. potrzeb, - dezynfekcja posadzek klatek schodowych - raz w miesiącu, - dezynfekcja korytarzy piwnicznych, klatek schodowych, schodów piwnicznych, pomieszczeń wspólnych, pomieszczeń MZN po wyciekach fekalii z kanalizacji oraz innych zdarzeń np. zalań, zanieczyszczeń, - przeprowadzenie deratyzacji 1 razy w roku: w okresie od 1 do 31 października, - usuwanie martwych gryzoni oraz zwierząt, - usuwanie legowisk np. kotów, - mycie lamperii klatek schodowych - minimum raz w miesiącu, a w miarę potrzeby częściej, - mycie okien na klatkach schodowych - raz na kwartał, - mycie drzwi wejściowych do budynków oraz do pomieszczeń administracyjnych i wspólnego użytku, ścieranie parapetów i balustrad - minimum raz w miesiącu, a w miarę potrzeby częściej, - zamiatanie korytarzy piwnicznych i pomieszczeń technicznych - minimum raz w tygodniu, - wywóz przedmiotów wielkogabarytowych z pomieszczeń wspólnego użytku tj. suszarni, pralni, rowerowni, węzłów c.o., klatek schodowych, korytarzy piwnicznych oraz z placyków gospodarczych w każdy piątek. 2) utrzymanie czystości terenów zewnętrznych - wielkość powierzchni wg Załącznika nr 9 do SIWZ; Powyższe czynności obejmują: w okresie letnim (od lipca do października): - codzienne sprzątanie terenów przyległych do budynków (chodniki, place zabaw, zieleńce, parkingi, drogi dojazdowe, gajgery, opaski, cieki wodne), - codzienne dbanie o czystość na placykach gospodarczych oraz otoczenia pojemników/kontenerów na śmieci, opróżnianie koszy terenowych znajdujących się na obsługiwanym rejonie, - pielęgnacja terenów zielonych: wykaszanie traw i obcinanie żywopłotów oraz formowanie wszelkich krzewów, wycinanie odrostów drzew/krzewów, grabienie liści wraz z załadunkiem i wywozem odpadów biodegradowalnych na miejsce ich unieszkodliwienia lub odzysku - wg potrzeb, jednak nie mniej niż 3 razy w sezonie, - podczas wykaszania traw należy bezwzględnie używać parawanów ochronnych, - udział w pracach związanych z nasadzaniem drzew i krzewów, dbanie o nowoposadzone rośliny oraz podlewanie roślin, - usuwanie na bieżąco zbędnej zieleni lub innych zanieczyszczeń z terenów utwardzonych (chodniki, opaski itp.), - wiosenne sprzątanie (po zakończeniu okresu zimowego), tj. zamiatanie piasku lub innego kruszywa użytego do posypywania powyższych terenów oraz czyszczenie kratek ściekowych z zalegającego piasku lub innego materiału oraz usuwanie na bieżąco błota pośniegowego, - codzienne usuwanie zanieczyszczeń z piaskownic (usuwanie butelek, śmieci, odchodów zwierzęcych itp.), - jednokrotna wymiana piasku w piaskownicach: do 31 lipca lub w razie potrzeby (np. zabrudzenia piasku odchodami zwierząt), w okresie zimowym (od listopada do grudnia): - odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem, w niezbędnym zakresie sprzątanego otoczenia (chodniki, schody terenowe, parkingi, drogi dojazdowe, placyki gospodarcze) - w miarę potrzeb, a w przypadku dużej ilości śniegu i występujących oblodzeń, prace należy prowadzić również w niedzielę i święta od godz. 6:00 do 10:00, - wywóz śniegu w okresie intensywnych opadów, jeżeli zaistnieją takie potrzeby, - usuwanie sopli lodowych i nawisów śnieżnych z daszków nad wejściami - w okresie zimowym - w miarę potrzeb, - do odśnieżania, wywozu przedmiotów wielkogabarytowych, odpadów biodegradalnych należy używać środków transportu o ładowności do 5t., - masa całkowita sprzętu przeznaczonego do utrzymania chodników wraz z osprzętem nie może przekroczyć 2,5t., - dopuszcza się w sezonie zimowym użycie sprzętu powyżej 2,5 t jedynie przy używania pługa bocznego do utrzymania chodników położonych bezpośrednio przy jezdni przy założeniu, że pojazd porusza się wyłącznie po jezdni, - codzienne dbanie o czystość na placykach gospodarczych oraz otoczenia pojemników/kontenerów na śmieci, opróżnianie koszy terenowych znajdujących się na obsługiwanym rejonie, 3) Utrzymanie letnie i zimowe chodników przyległych do nieruchomości przy ul. Morcinka 2-4, 10-12, 13-15,17,19,21 - wielkość powierzchni chodników według Załącznika nr 12 do SIWZ. Powyższe czynności obejmują: - codzienne zamiatanie chodników, usuwanie zanieczyszczeń, zbieranie śmieci i innych odpadów, - usuwanie na bieżaco zbędnej zieleni tj. chwastów, traw itp., - wiosenne sprzątanie po zakończeniu okresu zimowego tj. uprzątnięcie piasku lub innego kruszywa użytego do utrzymania zimowego, Ponadto w okresie zimowym: - odśnieżanie chodników oraz posypywanie piaskiem - w miare potrzeb, a w przypadku dużej ilości śniegu i oblodzeń prace należy prowadzić również w soboty, niedziele i święta od godz. 6:00 do 10:00; - wywóz śniegu w okresie intensywnych opadów oraz błota pośniegowego jeżeli zaistnieje takia potrzeba, - masa całkowita sprzętu przeznaczonego do utrzymania chodników wraz z osprzętem nie może przekroczyć 2,5t, - dopuszcza się w sezonie zimowym użycie sprzętu powyżej 2,5 t jedynie przy użyciu pługa bocznego przy założeniu, że pojazd porusza się wyłącznie po jezdni. 2. Dodatkowe obowiązki: a) zgłaszanie się 3 razy w tygodniu (tj. poniedziałek, środa, piątek) oraz każdego ostatniego dnia miesiąca po godzinie 12:00 w siedzibie MZN przy ul. 1 Maja 55 (w Dziale Administrowania Nieruchomościami, w Dziale Czynszów i Windykacji, w Dziale Ekonomiczno - Finansowym, oraz w Sekcji Wspólnot Mieszkaniowych) po odbiór korespondencji i dostarczanie jej adresatom do 3 dni po jej otrzymaniu, w razie potrzeby (np. ogłoszenia o braku wody, gazu, energii, itp.) również na wezwanie telefoniczne, b) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy danych osobowych znajdujących się w korespondencji przekazanej do doręczenia, c) Wykonawca zobowiązany jest upoważnić do przetwarzania danych osobowych wyłącznie pracowników, którzy podpisali zobowiązania do nieujawniania informacji o danych osobowych, co do których uzyskali dostęp w związku z wykonywaniem obowiązków pracowniczych, d) złożenie podpisanych upoważnień dotyczących ochrony danych osobowych udostępnionych w korespondencji w siedzibie Miejskiego Zarządu Nieruchomości przy ul. 1 Maja 55 w Jastrzębiu-Zdroju w dniu podpisania umowy, e) dostarczenia Zamawiającemu wykazu upoważnionych pracowników oraz aktualizowanie danych w przypadku zmiany pracownika, f) zgłaszanie wszystkich usterek, które wystąpiły na obsługiwanych rejonach - codziennie do godz. 14:00 w Dziale Technicznym przy ul. Dworcowej 17 (tel. 47-525-97, 47-636-33) lub w Dziale Administrowania Nieruchomościami oraz prowadzenie rejestru zgłoszonych nieprawidłowości, g) usterki zagrażające bezpieczeństwu mieszkańców należy zgłaszać natychmiast po ich zauważeniu (ubytki w płytach chodnikowych, zapadliska, wybite szyby, brak pokryw na studzienkach kanalizacyjnych, deszczowych, itp.), h) gaszenie światła zewnętrznego - codziennie rano, i) odczyty stanów liczników głównych - wg potrzeb (woda, energia elektryczna i cieplna), j) bieżąca współpraca z administratorem w zakresie nieprawidłowości występujących w budynkach, k) natychmiastowe zgłaszanie dewastacji i kradzieży Policji oraz administratorowi danego rejonu, l) bezzwłoczne zgłaszanie sytuacji przebywania osób postronnych w mieszkaniach, pustostanach oraz pomieszczeniach wspólnego użytku, ł) zgłaszanie przesypów przy kontenerach, m) w czasie trwania umowy Wykonawca zgodnie z Uchwałą nr IV.37.2011 Rady Miasta Jastrzębie-Zdrój z dnia 31.03.2011 r. w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój zobowiązany jest do utrzymywania zimowego i letniego chodników przyległych do drogi publicznej i położonych wzdłuż obsługiwanych nieruchomości. 3. Zasady kontroli i oceny wykonywanego zadania: 1. Ocena wykonywania powierzonych obowiązków odbywać się będzie poprzez kontrolę i przeglądy dokonywane przez Zamawiającego, a także poprzez comiesięczne sporządzanie przez Wykonawcę protokołów z wykonywanych prac (wzór protokołu - Załącznik nr 15 do SIWZ ), które zatwierdzane będą przez Zamawiającego, 2. Kontrole i przeglądy będą odbywać się w trakcie wykonywania i po zakończeniu prac w zakresie ujętym w SIWZ, 3. Uchybienia stwierdzone podczas przeprowadzanych kontroli i przeglądów dokumentowane będą w formie notatek służbowych, 4. Osoby nadzorujące wykonanie zleconych prac ze strony MZN: Kruchowska Lidia, Piksa Wioleta, Danilczuk Dominika, Joanna Wojaczek, Edyta Łukasik-Ćmil; 4. Warunki ogólne: 1) zestawienia powierzchni sprzątanych oraz map dla poszczególnych nieruchomości stanowią integralną część SIWZ. Powierzchnie terenów sprzątanych wewnętrznych i zewnętrznych mogą ulec zmianie. Zmiana ta zostanie wprowadzona w formie aneksu, co skutkować będzie zmianą wysokości wynagrodzenia za zlecone prace. Powierzchnia terenów zielonych może być zmieniona w związku z zagospodarowaniem terenów na ogródki, skalniaki itp. Tymczasowa zmiana powierzchni nie wymaga aneksu do umowy. Wielkość sprzątanych terenów będzie potwierdzana każdorazowo na protokołach odbioru robót. W takim przypadku wynagrodzenie za prace będzie zmniejszone zgodnie z protokołem odbioru. 2) sezon zimowy: od stycznia do kwietnia i od listopada do grudnia, sezon wiosenno - letni: od maja do października; w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych istnieje możliwość wydłużenia/skrócenia sezonu zimowego. Zmiana ta zostanie wprowadzona w formie aneksu, co skutkować będzie zmianą wysokości wynagrodzenia za zlecone prace. 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z przyjętym zakresem, do przestrzegania zasad wykonywania usług zawartych w SIWZ i wykonywania tych prac zgodnie z przepisami BHP, 4) zakup piasku, soli oraz materiałów niezbędnych do bieżącego utrzymania nieruchomości należy do Wykonawcy usługi, 5) do wykonywania zleconych prac należy używać środków, materiałów i narzędzi posiadających atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania, 6) odzież robocza, którą wykonawca zapewnia dla swoich pracowników, powinna posiadać widoczne logo firmy lub kamizelki ochronne (odblaskowe), 7) Wykonawca ma obowiązek oznakowania pojazdów w sygnalizację świetlną zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, 8) za wypadki i szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac odpowiada Wykonawca, 9) Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiajacemu opłaconą polisę na okres wykonywania zamówienia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 4 dni przed upływem terminu do którego polisa była zawarta bądź na 4 dni przed datą opłacenia składki, pod warunkiem naliczenia kar umownych za nieterminowe dopełnienie powyższego obowiązku na zasadach określonych w § 9 ust. 1 pkt e) projektu umowy, a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej sytuacji prawo rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. 5. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z obsługiwanymi rejonami oraz ich wielkościami. Zamawiający wyznacza termin oględzin terenów przeznaczonych do obsługi na dzień 20.06.2013 r. Zainteresowani Wykonawcy winni zgłosić się w siedzibie Zamawiającego przy ul. 1 Maja 55 w Jastrzębiu-Zdroju - u administratorów (pokój nr 3) - w tym dniu, o godz. 09:00. W przypadku poddania w wątpliwość pomiaru obsługiwanego terenu Wykonawcy przysługuje prawo do dokonania jego ponownego pomiaru. 6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach