Przetargi.pl
Bieżące sukcesywne zakupy oleju opałowego lekkiego do kotłowni szkół na terenie gminy Strzelin

Zespół Oświaty Gminnej ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3927200 , fax. 071 3927207
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Oświaty Gminnej
    ul. Ząbkowicka 11 11
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3927200, fax. 071 3927207
    REGON: 93075661400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące sukcesywne zakupy oleju opałowego lekkiego do kotłowni szkół na terenie gminy Strzelin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są bieżące sukcesywne dostawy ,,oleju opałowego lekkiego do kotłowni szkół na terenie miasta i gminy Strzelin: a. ) Szkoła Podstawowa w Kuropatniku - 25 tysięcy litrów. b.) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Strzelinie ul. Sienkiewicza 41 - ilość oleju 70 tysięcy litrów na okres od 15 lipca 2009r do 15 lipca 2010r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091350004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium 1000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać następuj ące warunki: a)posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.1 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie ( spółka cywilna, konsorcjum itp), jeżeli współpraca takich podmiotów występuje, 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Ponadto dostawcy dostarczą wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw, jak te będące przedmiotem przetargu wraz z referencjami potwierdzonymi wykonanie ich z należytą starannością

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzelin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach