Miasto Jasło ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4486311 , fax. 013 4486360
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
ul. Rynek 12 12
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 013 4486311, fax. 013 4486360
REGON: 37044030100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące remonty ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżących remontów ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła. Remont nawierzchni asfaltowych prowadzony będzie poprzez wykonanie nakładek asfaltowych oraz cząstkowy remont z zastosowaniem masy mineralno - asfaltowej, emulsji asfaltowej i asfaltu lanego. Remont nawierzchni żwirowych prowadzony będzie poprzez wykonanie nowych nawierzchni żwirowych lub tłuczniowych oraz cząstkowe łatanie ubytków w nawierzchniach z zastosowaniem żwiru lub tłucznia. Remont chodników prowadzony będzie poprzez wymianę zniszczonych nawierzchni z płytek betonowych lub asfaltu na nawierzchnię z kostki brukowej lub płytek betonowych wraz z wymianą krawężników i obrzeży. a/ Roboty należy wykonać zgodnie z technologią i zakresem robót określonym w odpowiednich tablicach KNNR 6, KNNR 4, KNR 2-01 b/ Okres gwarancji: 12 miesięcy c/ Szczegółowe zakresy robót zostaną ustalone przed remontem przy udziale Inspektora Nadzoru. Prace remontowe należy prowadzić z zachowaniem możliwości przejezdności ulic. Pozostałości po remontach, t.j. wykruszone fragmenty starej nawierzchni i oderwane ziarna grysu powinny być usuwane na bieżąco. Na etapie zawarcia umowy Zamawiający sporządzi i uzgodni z Wykonawcą szczegółowy harmonogram finansowo - rzeczowy robót remontowych. Szczegółowy zakres rzeczowy określony w harmonogramie finansowo - rzeczowym stanowił będzie załącznik do umowy na realizację przedmiotowego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b/ wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegające na budowie, remoncie lub przebudowie nawierzchni asfaltowych jezdni ulic o wartości nie mniejszej niż brutto 100.000 zł oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje). c/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia d/ spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Sposób oceny spełniania w/w warunków: Oferta winna być przygotowana zgodnie z pkt. 10 i posiadać komplet dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. 6 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą < spełnia - nie spełnia >. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń dostarczanych przez wykonawcę. 1) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Oświadczenie, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie. 3) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Oświadczenie, że brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Oświadczenie o akceptacji szczegółowych warunków zamówienia określonych w SIWZ. 7) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminach określonych w art. 94 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na warunkach określonych w projekcie umowy /zał. Nr 4 do SIWZ/. Uwaga: Oświadczenia od 1 do 7 wg zał. Nr 2 do SIWZ. 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 9) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Należy uwzględnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5 ppkt. c/ SIWZ. 10) Kopie uprawnień i kopie zaświadczenia przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót budowlanych. 11) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania (wykaz wg zał. Nr 3 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje). Należy uwzględnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5 ppkt. b/ SIWZ. 12) Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dostarczone przez Zamawiającego zestawienie cen jednostkowych stanowiące załącznik Nr 1a do SIWZ. 13) Wykonawcy występujący wspólnie: Każdy z wykonawców występujących wspólnie jest zobowiązany dołączyć do oferty dokumenty zgodnie z pkt. 1 - 9 celem potwierdzenia warunków uprawniających każdego z nich oddzielnie do ubiegania się o zamówienie publiczne, oraz dokumenty zgodnie z pkt. 10-14 dotyczących spełnienia warunków przez konsorcjum ( łączne spełnianie warunków). Należy również dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnictwo do reprezentowania i ewentualnie do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja między zamawiającym a wykonawcami występującymi wspólnie będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę wykonawców. 14) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z §4 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817). Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA: wszystkie oświadczenia i kserokopie dokumentów muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy składającej ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej 1399R Malawa-Rzym-Chmielnik w km 0+000 do 0+610 w miejscowości Malawa
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej 1377R Przybyszówka - Rudna Wielka - Rudna Mała - Zaczernie - Nowa Wieś w km 1+945 do 2+425 w miejscowości Rudna Wielka
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1343R Gnojnica - Broniszów w miejscowości Broniszów
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ul. 22 Lipca w Kolbuszowej
Dodano: 2016-07-19 - REMONT NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH ULIC OSIEDLOWYCH W JAŚLE
Dodano: 2016-07-13 - przebudowa odcinka drogi leśnej nr. inw. 220/1737 Smerek z przylegającym do niej placem składowym
Dodano: 2016-06-27 - Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie działek nr ewid. 606 i 660 w miejscowości Przędzel i przebudowa drogi gminnej ul. Wyszyńskiego w Rudniku nad Sanem
Dodano: 2016-06-15 - Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniach pn: Zadanie nr 1 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej Poręby Kupieńskie - Budy Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 150500R Widełka - Majdan w km 0+000 do km 0 +460 wraz z przebudową sieci gazowej oraz zabezpieczeniem sieci wodociągowej i linii elektroenergetycznej Zadanie nr 2 Przebudowa ul. 22- go Lipca w Kolbuszowej
Dodano: 2016-06-15 - Remont drogi dz. nr 3040 w miejscowości Rokietnica i dz. nr 2109 w miejscowości Czelatyce w km 0+550 - 1+030 i 1+050 - 1+630
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2318R - ul. Podwale w miejscowości Dynów w km 0+030 do 0+360
Dodano: 2016-06-02