Przetargi.pl
Bieżące remonty ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4486311 , fax. 013 4486360
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12 12
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4486311, fax. 013 4486360
    REGON: 37044030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące remonty ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżących remontów ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła. Remont nawierzchni asfaltowych prowadzony będzie poprzez wykonanie nakładek asfaltowych oraz cząstkowy remont z zastosowaniem masy mineralno - asfaltowej, emulsji asfaltowej i asfaltu lanego. Remont nawierzchni żwirowych prowadzony będzie poprzez wykonanie nowych nawierzchni żwirowych lub tłuczniowych oraz cząstkowe łatanie ubytków w nawierzchniach z zastosowaniem żwiru lub tłucznia. Remont chodników prowadzony będzie poprzez wymianę zniszczonych nawierzchni z płytek betonowych lub asfaltu na nawierzchnię z kostki brukowej lub płytek betonowych wraz z wymianą krawężników i obrzeży. a/ Roboty należy wykonać zgodnie z technologią i zakresem robót określonym w odpowiednich tablicach KNNR 6, KNNR 4, KNR 2-01 b/ Okres gwarancji: 12 miesięcy c/ Szczegółowe zakresy robót zostaną ustalone przed remontem przy udziale Inspektora Nadzoru. Prace remontowe należy prowadzić z zachowaniem możliwości przejezdności ulic. Pozostałości po remontach, t.j. wykruszone fragmenty starej nawierzchni i oderwane ziarna grysu powinny być usuwane na bieżąco. Na etapie zawarcia umowy Zamawiający sporządzi i uzgodni z Wykonawcą szczegółowy harmonogram finansowo - rzeczowy robót remontowych. Szczegółowy zakres rzeczowy określony w harmonogramie finansowo - rzeczowym stanowił będzie załącznik do umowy na realizację przedmiotowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b/ wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegające na budowie, remoncie lub przebudowie nawierzchni asfaltowych jezdni ulic o wartości nie mniejszej niż brutto 100.000 zł oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje). c/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia d/ spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Sposób oceny spełniania w/w warunków: Oferta winna być przygotowana zgodnie z pkt. 10 i posiadać komplet dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. 6 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą < spełnia - nie spełnia >. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń dostarczanych przez wykonawcę. 1) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Oświadczenie, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie. 3) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Oświadczenie, że brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Oświadczenie o akceptacji szczegółowych warunków zamówienia określonych w SIWZ. 7) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminach określonych w art. 94 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na warunkach określonych w projekcie umowy /zał. Nr 4 do SIWZ/. Uwaga: Oświadczenia od 1 do 7 wg zał. Nr 2 do SIWZ. 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 9) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Należy uwzględnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5 ppkt. c/ SIWZ. 10) Kopie uprawnień i kopie zaświadczenia przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót budowlanych. 11) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania (wykaz wg zał. Nr 3 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje). Należy uwzględnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5 ppkt. b/ SIWZ. 12) Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dostarczone przez Zamawiającego zestawienie cen jednostkowych stanowiące załącznik Nr 1a do SIWZ. 13) Wykonawcy występujący wspólnie: Każdy z wykonawców występujących wspólnie jest zobowiązany dołączyć do oferty dokumenty zgodnie z pkt. 1 - 9 celem potwierdzenia warunków uprawniających każdego z nich oddzielnie do ubiegania się o zamówienie publiczne, oraz dokumenty zgodnie z pkt. 10-14 dotyczących spełnienia warunków przez konsorcjum ( łączne spełnianie warunków). Należy również dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnictwo do reprezentowania i ewentualnie do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja między zamawiającym a wykonawcami występującymi wspólnie będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę wykonawców. 14) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z §4 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817). Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA: wszystkie oświadczenia i kserokopie dokumentów muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy składającej ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach