Przetargi.pl
Bieżące remonty nawierzchni i utrzymanie dróg: powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych położonych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7256700 , fax. 044 7145840
  • Data zamieszczenia: 2014-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65 65
    95-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 044 7256700, fax. 044 7145840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące remonty nawierzchni i utrzymanie dróg: powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych położonych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót związanych z bieżącymi remontami oraz utrzymaniem nawierzchni na drogach: powiatowych, gminnych i wewnętrznych położonych na terenie Gminy Koluszki. 2) Długość poszczególnych dróg położonych na terenie Gminy Koluszki wynosi : a) powiatowych ok. 42, 5 km, b) gminnych ok. 130 km, c) wewnętrznych ok. 120 km. II. Szczegółowy zakres prac obejmuje : 1) Wycinkę i remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych masą mineralno - bitumiczną przy głębokości ubytku średnio 6 cm, 2) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych masą asfaltu na zimno, 3) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych przy użyciu mas asfaltu lanego z wycinką miejsc uszkodzonych, 4) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami za pomocą remontera typu PATCHER, 5) Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych przy użyciu kruszywa łamanego, 6) Zalanie szczelin, pęknięć dylatacji w nawierzchni bitumicznej i betonowej asfaltem na gorąco, 7) Interwencyjne zabezpieczenie w ciągu 2 godzin od zgłoszenia ubytku w drodze, ulicy stanowiące bezpośrednie zagrożenie dla ruchu kołowego poprzez: uzupełnienie nawierzchni utwardzonej masą na zimno, a nieutwardzonej tłuczniem kamiennym, 8) Cięcie piłą nawierzchni bitumicznej o grubości 5 -15 cm, 9) Frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 5 - 10 cm frezarką drogową. Materiał z rozbiórki własnością Zamawiającego. Załadunek i odwóz destruktu na odległość do 10 km, 10) Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy bitumicznej o grubości od 1 cm - do 2 cm, 11) Wykonanie skropienia nawierzchni drogowej asfaltem oraz nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych warstwa ścieralna o grubości 5 cm. Nawierzchnia dla ruchu KR - 3, 12) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym, 13) Wykonanie korytowania, warstwy odsączającej, podbudowy z tłucznia kamiennego ( dolomit lub inna skała twarda ) i wywozem urobku na odległość do 6 km, 14) Wykonanie podbudowy betonowej o grubości 15 cm, 15) Wymianę lub naprawę elementów ulic lub nawierzchni drogowych : a) ułożenie krawężników betonowych ( 15 cm x 30 cm x 100 cm) na ławie betonowej z oporem, b) ułożenie obrzeży chodnikowych ( 8 cm x 20 cm x 100 cm) na podsypce cementowo - piaskowej w stosunku 1: 3, c) remont cząstkowy nawierzchni płyt YOMB o wymiarach ( 75 cm x 100 cm x 12,5 cm) lub ( 100 cm x 175 cm x 12,5 cm ) wraz z korytowaniem. Spoiny wypełnione piaskiem. Materiał Wykonawcy. d) układanie używanych płyt YOMB - z materiału powierzonego lub Wykonawcy, e) układanie nowych płyt yomb i typu MON na podsypce piaskowej f) układanie używanych płyt drogowych typu MON ( 300 cm x 100 cm), (300 cm x 150 cm) - z materiału powierzonego. 16) Wykonanie poboczy z destruktu grubości 15 cm po uwałowaniu przy użyciu rozkładarki do poboczy, 17) Wykonanie poboczy z klińca kamiennego o grubości 15 cm po uwałowaniu przy użyciu rozkładarki do poboczy, 18) Korytowanie poboczy o szerokości od 0,5 do 1,5 m i głębokości 20 cm z wykonaniem podsypki piaskowej gr. 5 - 10 cm - z wywozem urobku, 19) Wykonanie koryta do głębokości 40 cm oraz warstwy odsączającej gr. 10 cm po zagęszczeniu wraz z wywozem urobku, 20) Wykonanie skarpy poprzez wykonanie podbudowy betonowej i nawierzchni brukowej z kamienia polnego, 21) Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, wpustów deszczowych, studni telefonicznych, skrzynek wodociągowych, 22) Wymiana uszkodzonych studzienek kanalizacyjnych, studni telefonicznych, wpustów deszczowych, skrzynek wodociągowych, 23) Remonty cząstkowe chodnika z płyt betonowych ( 50 cm x 50 cm x 7 cm ) wibroprasowanych na podsypce piaskowej ze spoinami wypełnionymi piaskiem, 24) Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej w stosunku 3: 1 ze spoinami wypełnionymi piaskiem, 25) Udrożnienie rowów przy grubości namułu do 10 cm wraz z wywozem urobku, 26) Pogłębienie rowów z profilowaniem skarp, grubości namułu do 30 cm z wywozem urobku, 27) Kopanie rowów odwadniających, trapezowych, 28) Wykonanie przepustów z PEHD wraz z rozbiórką starego i ich wywozem, 29) Udrożnienie i czyszczenie przepustów rurowych, 30) Wykonanie murków oporowych dla przepustów drogowych, 31) Zakup i montaż barier energochłonnych, 32) Profilowanie dróg równiarką drogową o mocy minimum 100 KM, 33) Ścinkę poboczy do szerokości 1,50 m wraz z wywozem urobku, 34) Czyszczenie studni chłonnych i osadników o głębokości do 6 m z wypompowaniem wody do głębokości 6 m wraz z 2 przykanalikami i 2 kratkami ściekowymi, 35) Czyszczenie wpustów deszczowych z przykanalikiem, 36) Zakup i montaż barier łańcuchowych ze słupkami stalowymi do wys. 1,10 m o rozstawie co 2 m, 37) Transport, załadunek i rozładunek materiałów budowlanych sypkich i sztukowych, 38) Rozebranie nawierzchni betonowej i wywóz na miejsce wskazane. 39) Kruszenie w siedzibie zamawiającego : gruzu, betonu. Szczegółowe ilości prac będących przedmiotem niniejszego przetargu ujęte są w załącznikach nr 2 A ( drogi gminne i wewnętrzne) oraz 2 B ( drogi powiatowe) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości : 50. 000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych. 2) Wadium może być wnoszone w : pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 27 lutego 2014 r. do godziny 9.30 przelewem na konto nr 31124031611111001004934810 w Bank PEKAO S.A. I o / Koluszki. 4) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz musi być wniesione na dzień składania i otwarcia ofert. 5) Oryginał wniesionego wadium w gwarancji: ubezpieczeniowej, bankowej, poręczeniach należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Koluszkach, a do oferty załączyć potwierdzoną kserokopię dokumentu gwarancyjnego lub przelewu. 6) Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowa na oprocentowanym rachunku bankowym. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach