Przetargi.pl
Bieżące remonty nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych w Gminie Gniezno w 2023 roku

GMINA GNIEZNO ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 424 57 50 , fax. 61 424 57 51
  • Data zamieszczenia: 2023-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GNIEZNO
    Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 424 57 50, fax. 61 424 57 51
    REGON: 631259519
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące remonty nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych w Gminie Gniezno w 2023 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace remontowe nawierzchni dróg gruntowych lub tłuczniowych nawyznaczonych przez Zamawiającego odcinkach położonych na terenie Gminy Gniezno, który swoimzakresem obejmuje:2.1 Wykonanie bieżącej konserwacji dróg gminnych poprzez: Ścięcie zawyżonego pobocza z odwozem materiału Mechaniczne wykonanie koryta do głębokości 10 cm z ziemią do wykorzystania jako poboczegruntowe Mechaniczne profilowanie równiarką i zagęszczenie istniejącego podłoża (nadania profilupodłużnego i poprzecznego drogi) Zakup, transport i ułożenie warstwy odsączającej z piasku wraz z zagęszczaniem Ułożenie rozściełaczem górnej warstwy z tłucznia wraz zagęszczeniem Ręcznie plantowanie i uzupełnienie pobocza gruntowegoPrzedmiotowa konwersacja nawierzchni wykonywana będzie z zastosowaniem jednej z poniższych grubościkruszywa:a) h=10 cm po zagęszczeniub) h=15 cm po zagęszczeniuc) h=15 cm wraz z warstwą odsączającą piasku h=10 cm po zagęszczeniud) h=10 cm wraz z warstwą odsączającą piasku h=10 cm po zagęszczeniu (materiał do utwardzeniazapewnia zamawiający)Szacunkowa ilość powierzchni do remontu łącznie ok 3.000,00 m2.2.2 Roboty, które mogą wystąpić przy bieżącej konserwacji drogi gminnej – regulacja wysokościowaurządzeń podziemnych w pasie drogowym: Regulacja pionowa włazów kanałowych kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej Regulacja pionowa ulicznych kartek ściekowych Regulacja pionowa zaworu wodociągowego lub gazowego Regulacja studzienki telefonicznejSzacunkowa ilości urządzeń do regulacji: 3 szt.2.3 Uzupełnienie ubytków w nawierzchni tłuczniem przy użyciu równiarki oraz mechanicznymzagęszczeniem walcem: Mechaniczne profilowanie drogi równiarką wraz z rozłożeniem tłucznia równiarką (moc równiarkimin. 100 KM, ilość 2 szt.) – cena brutto za 1h pracy sprzętu Mechaniczne zagęszczenie drogi walcem wibracyjnym cena brutto za 1h pracy sprzętu (czas pracywalca na budowie jest liczony jako ¼ czasu pracy równiarki)Szacunkowa ilość tłucznia: 5000 ton.Szacowana ilość powierzchni do profilowania nawierzchni równiarką oraz mechanicznego zagęszczeniawalcem: 200.000,00 m2. Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu równiarki 800 godzin a walec ok 200 godzin.Materiał do utwardzania dróg1.Kruszywo drogowe frakcja 0 – 31,5 mm (cena brutto za t) typu gabro, melafir, granit.2.Kruszywo drogowe grube 4-63 mm (cena brutto za t) typu gabro, melafir, granit.3.Kruszony gruz betonowya) 0 – 31,5 mm (cena brutto za t)b) 0 – 63 mm (cena brutto za t)Roboty uzupełniającePraca sprzętu – koparko–ładowarkaPraca sprzętu – wywrotka czteroosiowa / opcjonalnie - wywrotka z możliwością przechylenia bocznego skrzyniładunkowejPracownik fizyczny – ręczne plantowanie poboczy (wspomaganie operatorów maszyn)Remont ubytków w poboczach z utwardzeniem – materiał zapewnia zamawiającySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej wykonania iodbioru robót stanowiącej załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie napodstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa wrozdziale X ust 1 SWZ;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisów:Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie napodstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa wrozdziale X ust 1 SWZ;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie napodstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa wrozdziale X ust 1 SWZ;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę polegająca naprofilowaniu, wyrównywaniu, zagęszczaniu, walcowaniu, naprawie lub remoncie dróg o wartości conajmniej 250 000 zł ( wzór wykazu stanowi załącznik Nr 5a)b) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę polegająca nawbudowaniu warstwy górnej podbudowy rozściełaczem o długości co najmniej 500 mb. ( wzórwykazu stanowi załącznik Nr 5b)c) wykaże, że dysponuje wymaganym potencjałem technicznym do realizacji zamówienia w minimalnejn/w ilości:- równiarka samojezdna o mocy min. 100KM – 2 szt.- walec wibracyjny min 7,5 Mg – 1 szt.- samochód samowyładowczy min 5 Mg – 2 szt.- rozściełacz mas bitumicznych szerokości min 4 m – 1 szt.( wzór wykazu stanowi załącznik Nr 5c)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach