Przetargi.pl
Bieżące remonty dróg gminnych i wewnętrznych po okresie zimowym na terenie gminy Oleśnica w roku 2012

Gmina Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. 11- go Listopada 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3140215 , fax. 071 3140204
  • Data zamieszczenia: 2012-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oleśnica
    ul. 11- go Listopada 24 24
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3140215, fax. 071 3140204
    REGON: 93193479100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące remonty dróg gminnych i wewnętrznych po okresie zimowym na terenie gminy Oleśnica w roku 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżące remonty dróg gminnych i wewnętrznych po okresie zimowym na terenie gminy Oleśnica w roku 2012 w zakresie: Zadanie nr1 w tym: : Zadanie nr 1/1 - w ilości do 15 000 m2 - równanie nawierzchni poprzez usuwanie wierzchniej warstwy drogi na gł. 10 cm, wyrównanie podłużne i poprzeczne z nadaniem jezdni prawidłowych spadków, zagęszczenie nawierzchni, - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego granitowego 0,0 -63mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 9 cm - wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego granitowego 0,0-31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 6cm - profilowanie i uporządkowanie poboczy 0,5 - 1,5 (średnia szerokość 1,0m) Należy przyjąć do wyceny w przypadku nadmiaru gruntu - wywóz, a w przypadku konieczności uzupełnienia wykonać pobocza z materiału własnego wykonawcy. Wykonanie w/w warstw należy wykonać mechanicznie (rozkładarką) Wykonanie w/w warstw należy wykonać mechanicznie (rozkładarką) Zadanie nr 1/2 - w ilości do 20 m3 obejmujące: - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni tłuczniowej kruszywem 0-31,5mm, zagęszczenie tłucznia mechaniczne( 5-15 cm , średnio 10 cm), Zadanie nr 2 - w ilości do 5 000 m2 obejmujące : - równanie nawierzchni poprzez usunięcie wierzchniej warstwy drogi na gł. 10 cm oraz miejscowo, wyrównanie podłużne i poprzeczne z nadaniem jezdni prawidłowych spadków, - zagęszczanie walcem drogowym, Zadanie nr 3 w tym: Zadanie nr 3/1 - w ilości do 1 500 m2 obejmujące: - remont cząstkowy z wycinką powierzchni - głębokość ubytków od 4 cm - 6 cm (średnia głębokość 5 cm); Remonty należy wykonywać masą bitumiczną na gorąco z wycięciem krawędzi i posmarowaniem łat bitumem; Zadanie nr 3/2- w ilosci do 600 m2 obejmujące: - remont mieszanką grysowo-emulsyjną remonterem typu patcher - głębokość ubytków 4-6 cm ( przyjąć średnio 5 cm). Zadanie nr 4 - w ilości do 10 000 m2 obejmujące: pojedyncze powierzchniowe utrwalanie nawierzchni polegające na : - oczyszczaniu mechanicznym nawierzchni drogowej ulepszonej z bitumu, - powierzchniowym utrwalaniu nawierzchni drogowych kombajnem - emulsją asfaltową przy użyciu grysu kamiennego, - oczyszczaniu ręcznym (zamiatanie) nawierzchni drogowych. Zadanie nr 5- w ilości do 10 000 m2 obejmujące: - profilowanie - rozłożenie destruktu bitumicznego układarką oraz zawałowanie, (warstwa po zagęszczeniu 8cm) - profilowanie i uporządkowanie poboczy o szerokości od 0,5 m - 1,5 m (średnia szerokość 1,0m) Zadanie nr 6- w ilości do 7 500 m2 obejmujące: - ścinanie nadmiaru poboczy poprzez usunięcie nadmiaru darniny lub gruntu od krawędzi jezdni do krawędzi pobocza (szerokość poboczy przewidzianych do ścinania od 0,5m do 1,5m ( średnia szerokość 1,0m) - wyrównanie i nadanie odpowiedniego spadku w celu umożliwienia odprowadzenia wód opadowych z powierzchni jezdni na pobocza lub do przydrożnych rowów oraz wywiezienie nadmiaru ścinki na odległość do 10 km i jej utylizacja we własnym zakresie Zadanie nr 7 - w ilości do 6 000 m2 obejmujące: - korytowanie dróg gruntowych poprzez usunięcie nadmiaru gruntu na głębokość od 15- 20 cm w drodze oraz wywóz odspojonego gruntu na odległość do 10 km i jego utylizacja. Zadanie nr 8- w ilości do 15 szt obejmujące regulacje wysokościową istniejących studzienek na remontowanych odcinkach dróg: - studzienek kanalizacji deszczowej i sanitarnej - studzienek telefonicznych - zaworów gazowych i wodociągowych Zakres robót obejmuje zdjęcie studni kanalizacyjnych i studzienek telefonicznych zaworów gazowych i wodociągowych, odkucie, rozbiórkę nawierzchni i podbudowy następnie wykonanie deskowania, ułożenie i zagęszczenie mieszanki betonowej, pielęgnację betonu, rozebranie deskowania i osadzenie pokrywy. Rzędna studni kanalizacyjnych, studzienki telefonicznej, zaworów gazowych i wodociągowych winna być tak wyregulowana aby była równa rzędnej nawierzchni jezdni. Szczegółowy harmonogram robót zostanie opracowany i przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy z wykonawca zadania . Termin wykonania sukcesywnie w czasie obowiązywania umowy. Lokalizacja remontowanych dróg teren Gminy Oleśnica. 2. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. 1)Roboty remontowe wykonywane będą sukcesywnie w okresie wiosenno-letni- jesiennym w terminie od dnia podpisania umowy do 30.11.2012 r. a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy bez ponoszenia kosztów. b) Wynagrodzenie musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy wynikające ze specyfikacji technicznej, jak również nie ujęte w specyfikacji technicznej, a niezbędne do wykonania zadania, takie, jak: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie i zabezpieczenie terenu , koszty utrzymania zaplecza i organizację robót na czas prowadzenia prac, itp. c) Wykonawca podejmuje roboty na pisemną dyspozycję Zamawiającego z określeniem rodzaju remontu do wykonania - miejsca i orientacyjnej ilości oraz terminu wykonania w okresie nie krótszym niż 2 dni i dłuższym niż 10 dni od otrzymania zlecenia. Czas realizacji danego zakresu robót remontowych będzie ustalany w każdym zleceniu i zależny będzie od ilości i rodzaju zleconego zakresu przez pracownika Zamawiającego.. d) Wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty remontowe będzie wynikało z obmiaru powykonawczego w terenie z zastosowaniem cen jednostkowych. 2) Prowadzone roboty muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa , Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod nadzorem osób posiadających uprawnienia.. 3) Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olesnica.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach