Przetargi.pl
Bieżące opróżnianie i utrzymanie czystości koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych na terenie miasta Słupska.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2014-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące opróżnianie i utrzymanie czystości koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych na terenie miasta Słupska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na bieżącym opróżnianiu i utrzymaniu czystości koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych na terenie miasta Słupska. Zakres usługi obejmuje opróżnianie koszy ulicznych przez cały rok, z podziałem na okres letni i zimowy. Okresem letnim jest okres od dnia 16 kwietnia do dnia 15 listopada. Okresem zimowym jest okres od dnia 16 listopada do dnia 15 kwietnia. Opróżnianie koszy: 1) Wykonawca zobowiązuje się do opróżniania koszy ulicznych w taki sposób, aby nie były przepełnione oraz do oczyszczania ich bezpośredniego sąsiedztwa z odpadów w promieniu 1,5 m od kosza wraz z odpadami ustawionymi przy koszach (łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem). 2) Kosze uliczne: a) o pojemności 35 litrów, b) o pojemności 60 litrów, c) na odchody zwierzęce, będą opróżniane odpowiednio: codziennie, dwukrotnie i trzykrotnie w tygodniu w okresie letnim oraz odpowiednio dwukrotnie i trzykrotnie w okresie zimowym zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ (zał. nr 1 do wzoru umowy). 3) Prace związane z opróżnianiem koszy należy wykonać do godz. 9:00. 4) W koszach rozmieszczonych w centrum miasta Słupska, opróżnianych codziennie, będą zakładane worki foliowe na odpady. Mycie i dezynfekcja koszy: 1) Wszystkie kosze uliczne zostaną umyte jeden raz w roku. 2) Wszystkie kosze uliczne zostaną zdezynfekowane dwa razy w roku. 3) Termin umycia, dezynfekcji koszy ulicznych należy każdorazowo uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego. Malowanie koszy: 1) Kosze uliczne zostaną pomalowane jeden raz w okresie trwania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 2) Należy wykonać czynności wskazane w pkt Naprawa koszy ppkt 4a-g. Naprawa koszy: 1) Kosze uliczne będą naprawiane na bieżąco. 2) Bieżąca naprawa koszy powinna być wykonana w ciągu dwóch dni roboczych od momentu stwierdzenia uszkodzenia. 3) Wszelkie wykonane bieżące naprawy Wykonawca będzie zgłaszać niezwłocznie Zamawiającemu w formie pisemnej, z wyszczególnieniem typu kosza oraz rodzaju przeprowadzonych prac. 4) Przez bieżącą naprawę koszy należy rozumieć, w szczególności: a) transport koszy przeznaczonych do naprawy, z miejsca, w którym są rozstawione - do bazy, b) wymianę zniszczonych elementów koszy, c) wyprostowanie poszycia koszy, d) oczyszczenie z farby i rdzy, e) spawanie pęknięć i rozwarstwień, f) pomalowanie koszy wraz z napisem: ZIM Słupsk, g) rozstawienie naprawionych koszy w te same miejsca, w których się znajdowały. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) załadunku i przekazania zebranych nieczystości (odpadów) do właściwych miejsc ich zagospodarowania zgodnie z posiadanym zezwoleniem w tym zakresie. Wywóz nieczystości (odpadów) z wszystkich koszy powinien być dokonany pojazdem bezpylnym, zgodnie z obowiązującą technologią oczyszczania miast, 2) naprawienia uszkodzonych z winy Wykonawcy koszy wskutek niewłaściwej eksploatacji i ich opróżniania lub wymiany koszy (zakupienia nowych) na własny koszt, 3) wyposażenia stanowiska dyspozytorskiego w bezpośrednią łączność telefoniczną z Zamawiającym, 4) patrolowania i kontrolowania stanu koszy w zakresie czynności stanowiących przedmiot zamówienia i przekazywania na bieżąco informacji Zamawiającemu, 5) zapewnienia kompletnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi, 6) zapewnienia pracownikom wykonującym prace w terenie odzieży roboczej, oznakowanej czytelną nazwą firmy, 7) zapewnienia lokalizacji bazy zaplecza technicznego w granicach administracyjnych miasta Słupska lub najbliższej okolicy, umożliwiającej na jej terenie stacjonowanie i przechowywanie wymaganych w SIWZ samochodów i sprzętu, wyposażonej w faks oraz środki łączności, 8) ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonania usługi, 9) posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 100 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, od dnia zawarcia umowy i w trakcie jej trwania, oraz przedłożenia jej Zamawiającemu, 10) szczegółowy zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach