Przetargi.pl
Bieżące naprawy, remonty, ekspertyzy oraz montaż aparatury i sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach

Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
    ul. Raciborska 26 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące naprawy, remonty, ekspertyzy oraz montaż aparatury i sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżące naprawy, remonty, ekspertyzy oraz montaż aparatury i sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach. Wykaz aparatury i sprzętu medycznego stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. UWAGA! 1. O występujących problemach natury technicznej lub organizacyjnej wpływających na czas naprawy, Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego w chwili ich wystąpienia. 2. Wymontowane, uszkodzone części zamienne i podzespoły Wykonawca pozostawi użytkownikowi - Zamawiającemu. 3. Zlecenia dotyczące bieżących napraw i remontów aparatury i sprzętu medycznego będą przekazywane w formie telefonicznej i pisemnej. 4. Zlecenia dotyczące montaży i ocen technicznych przekazywane będą wyłącznie w formie pisemnej. 5. Wykonawca zobowiązuje się delegować pracownika do zgłoszonej awarii w terminie 3 dni od daty przyjęcia zlecenia i wykonać je w terminie do 7 dni. 6. W przypadku powstania problemów z zachowaniem powyższych terminów Wykonawca będzie informował pisemnie lub telefonicznie Zamawiającego o przyczynach powstałych problemów i przewidywanym terminie wykonania usługi. 7. Z powodów technicznych dopuszcza się wykonanie usługi w warsztacie Wykonawcy. 8. Decyzję o przetransportowaniu urządzenia podejmuje pracownik Wykonawcy sporządzając na tę okoliczność stosowną notatkę służbową w uzgodnieniu z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 9. Zorganizowanie transportu i związane z tym koszty ponosi Zamawiający. Delegowany pracownik Wykonawcy może dokonać przewozu urządzenia, jeżeli posiada odpowiednie warunki do transportu - bez naliczania dodatkowych kosztów za transport. 10. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę świadectw autoryzacji producentów sprzętu medycznego na naprawy i serwisowanie - w zakresie sprzętu wymienionego w Załączniku Nr 4 do SIWZ i udostępnienia ich na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie będzie wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ, i w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn.zm. ) tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - co najmniej 3 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej Ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ, i w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn.zm. ) tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - co najmniej 3 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej Ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena brutto ryczałtowa za 1 dojazd
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach