Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26 26
40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące naprawy, remonty, ekspertyzy oraz montaż aparatury i sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Bieżące naprawy, remonty, ekspertyzy oraz montaż aparatury i sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach. Wykaz aparatury i sprzętu medycznego stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. UWAGA! 1. O występujących problemach natury technicznej lub organizacyjnej wpływających na czas naprawy, Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego w chwili ich wystąpienia. 2. Wymontowane, uszkodzone części zamienne i podzespoły Wykonawca pozostawi użytkownikowi - Zamawiającemu. 3. Zlecenia dotyczące bieżących napraw i remontów aparatury i sprzętu medycznego będą przekazywane w formie telefonicznej i pisemnej. 4. Zlecenia dotyczące montaży i ocen technicznych przekazywane będą wyłącznie w formie pisemnej. 5. Wykonawca zobowiązuje się delegować pracownika do zgłoszonej awarii w terminie 3 dni od daty przyjęcia zlecenia i wykonać je w terminie do 7 dni. 6. W przypadku powstania problemów z zachowaniem powyższych terminów Wykonawca będzie informował pisemnie lub telefonicznie Zamawiającego o przyczynach powstałych problemów i przewidywanym terminie wykonania usługi. 7. Z powodów technicznych dopuszcza się wykonanie usługi w warsztacie Wykonawcy. 8. Decyzję o przetransportowaniu urządzenia podejmuje pracownik Wykonawcy sporządzając na tę okoliczność stosowną notatkę służbową w uzgodnieniu z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 9. Zorganizowanie transportu i związane z tym koszty ponosi Zamawiający. Delegowany pracownik Wykonawcy może dokonać przewozu urządzenia, jeżeli posiada odpowiednie warunki do transportu - bez naliczania dodatkowych kosztów za transport. 10. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę świadectw autoryzacji producentów sprzętu medycznego na naprawy i serwisowanie - w zakresie sprzętu wymienionego w Załączniku Nr 4 do SIWZ i udostępnienia ich na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie będzie wymagane wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ, i w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn.zm. ) tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - co najmniej 3 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej Ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ, i w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn.zm. ) tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - co najmniej 3 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej Ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena brutto ryczałtowa za 1 dojazd
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AG/zp/X/2016
Dodano: 2016-07-27 - Obsługa serwisowa monitorów parametrów życiowych, defibrylatora, respiratora, ogrzewacza pacjenta
Dodano: 2016-07-04 - Obsługa serwisową aparatów RTG
Dodano: 2016-06-29 - wykonywanie przeglądów technicznych, zgodnie z wymaganiami producenta, stołu terapeutycznego Polkam TBI będącego na wyposażeniu Katowickiego Centrum Onkologii, umożliwiających użytkowanie stołu (znak sprawy: KCO/PN/ 43 / 2016)
Dodano: 2016-06-27 - Usługi wykonywania pogwarancyjnych przeglądów okresowych sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu
Dodano: 2016-06-10 - Obsługa serwisowa w zakresie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2016-05-24 - Konserwacja i naprawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-04-05 - Usługa wykonywania technicznych, okresowych przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/04A/16
Dodano: 2016-04-05 - Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej
Dodano: 2016-03-31 - Świadczenie usługi serwisowej przyśpieszaczy Tomotherapy s/n 0210376 i Cyberknife s/n C 251 dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego DO/DZ-381-1-36/16
Dodano: 2016-03-23