Przetargi.pl
Bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach komunalnych, będących własnością Gminy Nowy Dwór Maz., administrowanych przez ZBK Sp. z o.o. w Nowym Dworze Maz.

Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Partyzantów 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 775 28 40 , fax. 22 775 21 01
  • Data zamieszczenia: 2015-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Partyzantów 7 7
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 775 28 40, fax. 22 775 21 01
    REGON: 01727101300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach komunalnych, będących własnością Gminy Nowy Dwór Maz., administrowanych przez ZBK Sp. z o.o. w Nowym Dworze Maz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach komunalnych znajdujących się w zasobie Gminy Nowy Dwór Maz. zarządzanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania we właściwym stanie technicznym powierzone do obsługi budynki. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego wykonania napraw oraz prac remontowych z całą starannością i fachowością.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach