Przetargi.pl
Bieżące naprawy oraz konserwacja budynków wraz z pogotowiem w branży sanitarnej w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w 2020 roku.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-479 Warszawa, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 863 55 24, 22 863 55 24 , fax. 22 863 55 24
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
    Bolesława Chrobrego 7
    02-479 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 863 55 24, 22 863 55 24, fax. 22 863 55 24
    REGON: 10817934000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwlochy.waw.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące naprawy oraz konserwacja budynków wraz z pogotowiem w branży sanitarnej w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w 2020 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES PRAC W BRANŻY SANITARNEJ OBEJMUJE MIĘDZY INNYMI: Do zakresu prac należą: 1. Wykonywanie robót murarskich i tynkarskich po prowadzonych robotach. 2. Utylizacji odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Współpraca ze służbami –dostawcami mediów w sprawie prawidłowego działania instalacji na budynkach. 4. Prace tymczasowe i towarzyszące oraz inne konieczne do wykonania w celu usunięcia awarii lub wykonania naprawy. 2.1 INSTALACJE CENTRALNEGO OGRZEWANIA 2.1.1 Likwidacja przecieków i niedogrzań • Likwidacja przecieków armatury. • Wymiana armatury, lub kształtek instalacji (śrubunki, zawory itp.). • Wymiana zużytych części armatury (głowice zaworów, dociski dławic zaworów kołnierzowych itp.). • Likwidacja przecieków na złączach grzejników. • Likwidacja przecieków odpowietrzników miejscowych z ewentualną ich wymianą. • Wymiana skorodowanych, lub zarośniętych odcinków instalacji. • Wymiana skorodowanych i przeciekających grzejników • Likwidacja niedogrzań lokalnych powstałych w wyniku zapchania się instalacji. • Likwidacja lokalnych zakłóceń w dostawie ciepła powstałych w wyniku miejscowego rozregulowania instalacji. • Korekta regulacji z ewentualną wymianą kryz, lub korekta nastaw zaworami regulacyjnymi. • Czyszczenie i regulacja armatury (zawory, kształtki). • Odpowietrzenie instalacji. • Uzupełnienie wody w instalacji. 2.1.3. Czynności eksploatacyjne. • Sprawdzanie wskazań urządzeń pomiarowych (termometry, manometry), bez zmian parametrów. • Drobne naprawy naczyń wzbiorczych i zbiorników odpowietrzających (miejscowe spawanie, wymiana śrub mocujących itp.) bez konieczności wymiany naczyń i zbiorników. • Czyszczenie naczyń wzbiorczych i zbiorników. • Naprawa, lub wymiana odcinków rur przelewowych (bez konieczności wymiany całości) • Płukanie instalacji, lub grzejników wodą. • Wymiana, lub uzupełnienie uszkodzonych, lub skorodowanych elementów mocujących instalację, lub urządzenia (haki, wieszaki, obejmy, wsporniki). Miejscowe uzupełnienie uszkodzonej izolacji rurociągów oraz innych elementów jak: zasobniki, rozdzielacze, naczynia wzbiorcze. • Obsługa i konserwacja węzła centralnego ogrzewania zgodnie z DTR. W przypadku nieuzasadnionego spuszczenia wody z całości budynku przez Wykonawcę , zostanie On obciążony kosztem zużycia wody. 2.2. INSTALACJE ZIMNEJ I CIEPŁEJ WODY. • Uszczelnienie armatury z wymianą jej elementów takich jak: głowice, dławice, pokrętła, korpusy itp. • Wymiana zaworów (nie nadających się do naprawy) przelotowych, odcinających w poziomach, pionach i lokalach. • Wymiana skorodowanych, lub pękniętych łączników instalacji. • Wymiana skorodowanych, lub zarośniętych odcinków instalacji - piony - poziomy • Doraźne zabezpieczenie powstałych awarii. • Uzupełnienie, lub wymiana uszkodzonych i skorodowanych elementów mocujących instalację, lub urządzenia np.. haki, wieszaki, wsporniki itp. • Uzupełnienie, lub naprawa izolacji zimnochronnych z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego na rurociągu lub zbiorniku. • Wykucie i zamurowanie przebić i rozkuć w ścianach, stropach w celu wykonania napraw. • Okresowe sprawdzanie prawidłowości działania i wskazań urządzeń pomiarowych, oraz urządzeń z nimi współpracujących • Demontaż i montaż elementów osłaniających instalację, oraz urządzeń sanitarnych celem wykonania naprawy, lub wymiany instalacji. • Naprawa, uzupełnienie, lub wymiana urządzeń i aparatów w pomieszczeniach ogólnych. • Korekta nastaw zaworów podpionowych regulacyjnych na cyrkulacji c.w.u. 2.3. INSTALACJE KANALIZACYJNE. • Uszczelnienie cieknących złącz rur kanalizacyjnych. • Likwidacja przecieków z rur kanalizacyjnych na poziomach, pionach poprzez zakładanie cybantów, lub uszczelnienie ścianek. • Czyszczenie podejść odpływowych, wpustów ściekowych syfonów i rewizji w pomieszczeniach ogólnodostępnych. • Przepychanie pionów ,poziomów i przykanalików kanalizacyjnych • Udrażnianie, odpowietrzanie pionów kanalizacyjnych. • Demontaż i montaż elementów osłaniających instalację, oraz urządzeń sanitarnych celem wykonania napraw, lub wymiany instalacji. • Wymiana skorodowanej, lub uszkodzonej instalacji ( w budynku), do max długości zapewniającej sprawne działanie instalacji. • Czyszczenie separatorów. 2.4. KOTŁOWNIE GAZOWE • Niezwłoczne wykonywanie napraw wraz ze sprawdzeniem szczelności w lokalu wynikające z bieżących zgłoszeń. • Kontrola, dociskanie, uszczelnianie lub wymiana kurków gazowych w pomieszczeniach ogólnych i lokalach. • Wydawanie opinii o stanie urządzeń gazowych w budynkach. • Zabezpieczanie niesprawnych urządzeń poprzez wyłączenie lub zakorkowanie podejścia w lokalach i pomieszczeniach ogólnych z zawiadomieniem pisemnym właściciela urządzenia o konieczności jego wymiany. • Sprawdzanie i usuwanie nieszczelności armatury i rurociągów w pomieszczeniach ogólnych. • Wymiana skorodowanych odcinków przewodów gazowych określonych przez inspektora nadzoru wraz z robotami towarzyszącymi ( zamurowanie i malowanie), w wyłączeniem wymiany pionu lub poziomu. • Sprawdzanie szczelności armatury gazowej. • Odłączenie i podłączenie urządzeń gazowych w przypadkach koniecznych przy prowadzeniu innych robót budowlanych i instalacyjnych. • Oznakowanie miejsc kurków gazowych z wywieszeniem informacji w gablocie informacyjnej. • Sprawdzanie szczelności instalacji i urządzeń gazowych oraz sporządzanie opinii o ich stanie technicznym. • Inne roboty branżowe związane z charakterem świadczonych usług. • W przypadku wystąpienia awarii kotłowni obowiązkiem Wykonawcy jest: - zabezpieczenie urządzeń c.o. przed ewentualną możliwością dalszego niszczenia instalacji i urządzeń spowodowanych powstała awarią. - ustalenie zakresu szkód i przyczyn awarii. - powiadomienie administracji o zakresie i przyczynach awarii. • Sprawdzanie i uzupełnianie stanu wody w zładzie c.o. • Sprawdzanie działania naczynia wzbiorczego przeponowego • Kontrola pracy pomp obiegowych w trybie automatycznym i ręcznym. • Sprawdzanie zaworów odcinających i regulacyjnych. • Sprawdzanie działania napędów zaworów poprzez ręczne sterowanie z regulatora • Sprawdzanie działania urządzeń zabezpieczających (zawory bezpieczeństwa, STB, czujnik poziomu wody w kotle). • Sprawdzanie działania instalacji elektrycznej w kotłowni gazowej. • Sprawdzanie działania czujek termometrycznych i manometrycznych. • Odpowietrzanie układu technologicznego. • Likwidacja drobnych przecieków. • Sprawdzanie szczelności instalacji gazowej wraz z jej ewentualnym uszczelnieniem. • Sprawdzanie elementów termoizolacyjnych kotła. • Sprawdzanie szczelności rury spalin. • Kontrola stanu naczynia przepompowego. • Płukanie podgrzewaczy ciepłej wody użytkowej. • okresowe przeglądy kotła i palnika zgodnie z DTR wraz z regulacją i analizą spalin. • Utrzymanie czystości w pomieszczeniach kotłowni. • W przypadku wystąpienia awarii kotłowni Wykonawca zapewnia przyjazd w ciągu 6-ciu godzin od powiadomienia o awarii, a w sezonie grzewczym w ciągu 2-ch godzin. W przypadku wystąpienia awarii kotłowni obowiązkiem Wykonawcy jest: - zabezpieczenie urządzeń c.o. przed ewentualną możliwością dalszego - niszczenia instalacji i urządzeń spowodowanych powstała awarią. - ustalenie zakresu szkód i przyczyn awarii. Bezpieczeństwo obsługi kotłowni zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28.03.2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz. U. 2013, poz. 492) oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r., nr 169 poz. 1650, późn. zm.) ZAKRES POGOTOWIA SANITARNEGO ZAWARTY W KWOCIE RYCZAŁTOWEJ POGOTOWIA Z WYKORZYSTANIEM POTRZEBNYCH MATERIAŁÓW OBEJMUJE MIĘDZY INNYMI: • Ustalenie miejsca i zakresu awarii. • Wydzielenie strefy zagrożenia, • Zabezpieczenie miejsca zdarzenia przed dalszą degradacją, • Zabezpieczenie uszkodzenia poprzez założenia właściwego łącznika prostego lub kątowego na uszkodzoną rurę bez względu na średnicę. • Odłączenie dopływu wody poprzez zamknięcie zaworów podpionowych, a w ostateczności przy wodomierzu głównym. • Udrożnienie pionu kanalizacyjnego, a w przypadku gdy podejście odpływowe jest syfonem stropowym również to podejście. • Odłączenie w sposób trwały urządzeń poboru wody będących własnością lokatora, a powodujących szkodę zalaniową na rzecz osób trzecich lub majątku zleceniodawcy. • Uzupełnienie ubytków wody w zładzie co. • Odpowietrzenie zładu, oraz pojedynczych grzejników. • Miejscowe zaspawanie uszkodzonego rurociągu. • Uszczelnienie połączeń na złączach. • Wymiana pojedynczych odpowietrzników na pionie. • Odłączenie od instalacji przeciekającego grzejnika. • Inne prace niezbędne do zabezpieczenia awarii pozwalające na bezpieczne funkcjonowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 złotych. 14.2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w: a) pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego 47 1030 1508 0000 0005 5087 3087, z dopiskiem “ wadium w postępowaniu nr PZ.26.2.10.2020 na Bieżące naprawy oraz konserwację budynków wraz z pogotowiem w branży sanitarnej w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w 2020 roku” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn.zm.). 14.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek Zamawiającego najpóźniej do ostatecznego terminu składania ofert. 14.4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, o którym mowa w pkt 20.1. SIWZ. Uwaga! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww. ustalenia będą podlegały – odpowiednio – nowym terminom. 14.5. W przypadku, gdy wadium jest wnoszone w pieniądzu, Wykonawca winien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium, tj. potwierdzenie polecenia przelewu. 14.6. Oryginał wniesienia wadium w formach określonych w pkt od 14.2. lit. b) do 14.2. lit. e) należy złożyć w kopercie wraz z ofertą (nie łączyć trwale z ofertą). Kopię wniesienia wadium Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. 14.7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a. oraz 46 ust. 5 pkt. 1), 2) i 3) ustawy. Ponadto w odniesieniu do wadium wniesionego w formach określonych w pkt od 14.2. lit. b) do 14.2. lit. e) SIWZ, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ono charakter "bezwarunkowy”, "nieodwołalny”, a suma gwarancyjna płatna jest na "pierwsze żądanie”. 14.8. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie (w tym również na przedłużony okres związania ofertą) spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 14.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14.10. Ponowne wniesienie wadium 1) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2) Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału). d) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. e) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 11 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach