Przetargi.pl
Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku w latach 2013 - 2014

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, al. 1 Maja 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 73 24 111, 7324 143 , fax. 87 4285241
  • Data zamieszczenia: 2012-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    al. 1 Maja 14 14
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 73 24 111, 7324 143, fax. 87 4285241
    REGON: 79067117100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku w latach 2013 - 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są - Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku w latach 2013-2014. 2. Zlecanie robót odbywać się będzie w miarę potrzeb Zamawiającego, z określeniem lokalizacji, wielkości zakresu rzeczowego i terminu wykonania w formie przedmiaru planowanych robót /zlecenie/. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do: - wykonania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną oraz uzgodnionymi z Zamawiającym zmianami podjętymi w trakcie realizacji zlecenia, - usuwania na bieżąco usterek stwierdzonych w trakcie realizacji robót, - usuwania wad i usterek ujawnionych w okresie rękojmi w terminach wzajemnie uzgodnionych, - wykonania robót nie objętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, 4. Orientacyjny zakres napraw nawierzchni w skali 1 roku, z podziałem na Zakresy: - Zakres 1: remonty cząstkowe nawierzchni - 300 m2, - Zakres 2: przebudowy nawierzchni dróg i chodników - 800 m2, - Zakres 3: nawierzchnie gruntowe - 7 000 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 1.200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w pkt. 1 rozdz. 10 SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: I. w pieniądzu - przelewem na rachunek bakowy Zamawiającego wskazany w pkt. 6 rozdz. 1 SIWZ, II. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, III. gwarancjach bankowych, IV. gwarancjach ubezpieczeniowych, V. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 - ze zmianami). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w latach 2013-2014. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 (II.- V.) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101). 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa Ustawa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach