Przetargi.pl
Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku - Naprawy nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych.

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, al. 1 Maja
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 73 24 111, 7324 143 , fax. 874 285 241
  • Data zamieszczenia: 2017-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    al. 1 Maja 14
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 73 24 111, 7324 143, fax. 874 285 241
    REGON: 79067117100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku - Naprawy nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: - remonty cząstkowe nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych przy użyciu masy mineralno-bitumicznej i rozłożeniu jej warstwą gr. 4 cm z oczyszczeniem i przygotowaniem miejsca wbudowania, - remonty cząstkowe nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych powierzchniowo utrwalonych lub mineralno-bitumicznych przy użyciu grysów z oczyszczeniem i przygotowaniem miejsca wbudowania w technologii dwu-warstwowej i jednowarstwowej. Szczegółowo zakres określa „Formularz oferty cenowej” stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia oraz „Zakres robót Wykonawcy – Kosztorys ofertowy” – (Załącznik nr 1 do umowy), stanowiący Załącznik nr 3 do Zaproszenia. 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnie-nia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wymienione powyżej w zakresie realizacji zamówienia 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności będące przedmiotem zamówienia wymienione powyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2016, poz. 1666 z późniejszymi zmianami). 3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zama-wiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania). 4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do Zaproszenia „Wzorze Umowy”, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilno-prawną. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności po-przez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 6. Powyższy wymóg określony w punkcie 1 dotyczy również podwykonawców wy-konujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach