Przetargi.pl
Bieżące naprawy nawierzchni dróg będących w zarządzie Prezydenta miasta Sosnowca

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2019-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące naprawy nawierzchni dróg będących w zarządzie Prezydenta miasta Sosnowca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżące naprawy nawierzchni dróg będących w zarządzie Prezydenta miasta Sosnowca - Przedmiot zamówienia to wykonanie napraw nawierzchni jezdni na terenie miasta Sosnowca. Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie: około 2 000 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań. Powierzchnia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w okresie trwania umowy. Wykaz dróg i ulic do naprawy zostanie przekazywany protokołami, w zależności od stanu nawierzchni z podaniem terminu jego wykonania. - Powyższe roboty będą wykonywane do wykorzystania środków przeznaczonych na zadanie. Zakres prac obejmuje: 1. prace pomiarowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót zgodnie opracowanym projektem organizacji ruchu drogowego – schematami zabezpieczenia ruchu, 2. wyfrezowanie uszkodzonych miejsc nawierzchni przy użyciu frezarki lub w przypadku małych powierzchni lub miejsc trudno dostępnych – wycięcie za pomocą pił drogowych i młotów spalinowego z nadaniem regularnych kształtów (kwadratu lub prostokąta), 3. oczyszczenie ubytku z usunięciem rumoszu na pryzmę, 4. obcięcie krawędzi piłą do asfaltu (w przypadku użycia młota spalinowego), 5. załadunek i wywóz rumoszu i destruktu asfaltowego wraz z utylizacją na składowisku odpadów, 6. opcjonalnie: uzupełnienie podbudowy zasadniczej z mieszanki mineralnej niezwiązanej (w zależności od potrzeb) 7. wklejenie na krawędzi taśmy bitumicznej celem uszczelnienia krawędzi, (obmiar) 8. skropienie szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową w ilości 0,5 l/m2 naprawianego miejsca, 9. wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej dostarczonej przez Wykonawcę z wytwórni, o odpowiedniej jakości, na warstwę ścieralną o grubości zależnej od potrzeb. 10. zagęszczenie walcem drogowym poszczególnych warstw mieszanki i opcjonalnie podbudowy 11. uporządkowanie miejsca robót po ich zakończeniu i przywrócenie stałej organizacji ruchu drogowego. Cena jednostkowa obejmuje cały wskazany wyżej zakres prac i podana będzie za 1 tonę wbudowanej masy asfaltobetonowej. Obowiązki Wykonawcy: - W terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od zgłoszenia przez Zamawiającego, licząc od dnia następnego, Wykonawca rozpocznie prace związane z naprawą nawierzchni, dokumentując rozmiar i zakres uszkodzenia oraz prace ulegające zakryciu. Dokumentacja powinna być sporządzona w formie fotograficznej, z widocznymi i rozpoznawalnymi fragmentami otoczenia celem ustalenia lokalizacji oraz z widocznymi wymiarami (długość, szerokość, głębokość). Termin rozpoczęcie prac należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej. Termin rozpoczęcia prac jest równoznaczny z przejęciem terenu budowy. - Najpóźniej w terminie kolejnych 5 dni roboczych Wykonawca zakończy naprawę i zgłosi ją niezwłocznie do odbioru przez Zamawiającego, dołączając obmiar robót, lokalizację oraz dokumentację uszkodzenia. - W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych ( opady atmosferyczne, ujemne temperatury) czas realizacji wydłuża się odpowiednio o czas ich wystąpienia, pod warunkiem potwierdzenia tego faktu przez Zamawiającego. - Termin może zostać przedłużony również w przypadku wystąpienia sytuacji utrudniającej wykonanie robót niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy, ze względu na zasady wiedzy technicznej lub kolizję z innymi równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy o czas niezbędny do ich zakończenia, nie dłużej jednak niż czas trwania przeszkody. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: 1. Przestrzegania przepisów Prawa Budowlanego, przepisów BHP i p. pożarowych, oraz ustaleń wynikających z umowy. 2. Z chwilą przejęcia terenu budowy ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z realizacją określonego zakresu rzeczowego robót. 3. Przekazania Zamawiającemu dokumentów na zabudowane materiały zgodnych z art.10 Prawa Budowlanego. 4. Zgłaszania Zamawiającemu do sprawdzenia i odbioru protokolarnego wykonanych robót zanikowych bądź ulegających zakryciu. 5. Prowadzenia ksiąg obmiaru robót, dokumentacji fotograficznej. Roboty należy zrealizować na podstawie: dokumentacji wykonawczej i przedmiarów robót Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. Obowiązki Zamawiającego: 1. Zamawiający będzie zgłaszał lokalizację, zakres oraz oczekiwany termin wykonania remontu, stosownie do swoich potrzeb oraz wysokości posiadanych środków finansowych tak aby wynagrodzenie należne Wykonawcy nie przekroczyło ceny ofertowej brutto. Zgłoszenie będzie odbywać się za pośrednictwem poczty elektronicznej(e-mail). 2. Zamawiający z Wykonawcą dokonają w terminie do dwóch dni od zgłoszenia przekazania zakresu prac w terenie. W trakcie wizji zostanie ustalony zakres miejsce i szereg niezbędnych uzgodnień co do zakresu naprawy. Ze spotkania zostanie spisany protokół. 3. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru poszczególnych robót w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia ich zakończenia i zgłoszenia gotowości do odbioru. Inne warunki współpracy: Zakres prac będzie przekazany protokołem przekazania, czas realizacji zamawiający ustalać będzie indywidualnie w zależności od wielkości robót przekazanych. Po przygotowaniu do asfaltowania ubytków z przekazanego zakresu Wykonawca sporządzi dokumentację zdjęciowa pozwalająca określić głębokość i powierzchnię ubytku i konieczność zastosowania odpowiedniej ilość ton masy asfaltobetonowej w celu stosownego rozliczania wykonanych prac. Dokumentacja ta zostanie zweryfikowana w terenie przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy. Odbiory wykonanych prac będą się odbywać na podstawie częściowych protokołów odbioru. Podstawą do rozliczenia będzie protokół odbioru robót częściowych z adnotacją Zamawiającego „bez uwag”. Rozliczenie nastąpi w ciągu 30 dni od złożenia właściwie wystawionej faktury (wraz z protokołem odbioru), zaoferowane stawki cenowe będą stałe bez względu na czas, jak i miejsce wykonywania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232142-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku: zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a "uPzp", do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną