Przetargi.pl
Bieżące letnie i zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Goniądz w 2010 roku.

Urząd Miejski w Goniądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 19-110 Goniądz, Plac 11 Listopada 38
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7380043 , fax. 085 7380307
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Goniądzu
    Plac 11 Listopada 38 38
    19-110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 085 7380043, fax. 085 7380307
    REGON: 00052738000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące letnie i zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Goniądz w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżące letnie i zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Goniądz w 2010 roku. Zamówienie obejmuje ciąg dróg gminnych ( mapa do wglądu w siedzibie Zamawiającego pok. nr 8) na długości około 80 km i szerokości średnio 6m. (Wspólny Słownik Zamówień kod CPV- 45233140-2; 45233142-6, 34143000-1, 34144400-2, 142100000-6) polegające na: 1. Profilowaniu, równaniu nawierzchni dróg gminnych (żwirowych i gruntowych) - równaniu dróg gruntowych i żwirowych poprzez ścinanie poboczy i profilowanie jezdni - wyrównanie zadoleń w jezdni - uprzątnięcie z kamieni a) przy użyciu równiaki - szacunkowy obmiar robót do 250 godzin b) przy użyciu koparko-ładowarki - szacunkowy obmiar robót do 20 godzin 2. Remoncie bieżącym dróg gminnych ( żwirowych i gruntowych) - uzupełnianie braków w nawierzchni żwirowej i gruntowej - zakup i rozścielenie pospółki (kruszywo do 30mm) - dowóz pospółki we wskazane miejsce Zamawiającego -zagęszczenie -uporządkowanie z kamieni szacunkowy obmiar robót do 3800 ton 3. Naprawie i wymianie uszkodzonych przepustów na drogach gminnych o średnicy 40-60 cm: - zakup kręgów lub materiałów zamiennych - odkopanie i wymiana uszkodzonych elementów przepustów na nowe - osypanie kruszywem naturalnym - uprzątnięcie i czyszczenie całego przepustu szacunkowy obmiar robót do 30 mb 4. Zimowym utrzymaniu dróg gminnych, a) odśnieżanie przy użyciu samochodu ciężarowego z pługiem czołowym lub bocznym- szacunkowy obmiar robót do 70 godzin b) zwalczanie śliskości przy użyciu mieszanki solno-piaskowej 20% lub piaskowej jej zakup, załadunek i rozsypanie we wskazane przez Zamawiającego miejsce przy użyciu ciągnika z rozrzutnikiem- szacunkowy obmiar robót do 50 godzin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2. posiadają własny lub dzierżawiony sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia tj: - ciągnik kołowy 29 - 37 kW (25-30) - równiarkę - samochód samowyładowczy o ładowności 8 t - przyczepa skrzyniowa samowyładowcza do ciągnika o ładowności 5 t - koparko ładowarkę o pojemności łyżki minimum 0,4 m? - samochód ciężarowy z pługiem odśnieżnym bocznym ład. do 8 ton - samochód ciężarowy z pługiem czołowym ład. powyżej 8 ton - ciągnik z rozrzutnikiem rolniczym RCW-3 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. 5. Wykonawca w swojej ofercie przetargowej składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów określonych w części IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć(w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz minimum dwóch prac zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat o podobnym charakterze -wg załącznika nr 3 do SIWZ 4. Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia zał. nr 4 do SIWZ. 5. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą jak 50 tys. zł. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach