Przetargi.pl
„Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej”

Miasto Żyrardów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 858 15 54
  • Data zamieszczenia: 2024-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Żyrardów
    Plac Jana Pawła II nr 1
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 46 858 15 54
    REGON: 750148650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw bieżących i awaryjnych ubytków (wybojów) w nawierzchniach asfaltowych jezdni w granicach administracyjnych Miasta. W zakres napraw i konserwacji jezdni asfaltowych wchodzi m.in.: 1) naprawa nawierzchni jezdni masą z recyklera, 2) uzupełnienie podbudowy, 3) w przypadku wystąpienia dużej ilości ubytków równocześnie, prowadzenie prac za pomocą dwóch recyklerów,4) regulacja urządzeń infrastruktury w tym: włazów i wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej, z odtworzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego, 5) zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6) wykonanie napraw bieżących powinno zostać wykonane przez Wykonawcę w ciągu maksimum 12 godzin od przystąpienia do napraw,7) usuwanie karpin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Opis warunku:• Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (to jest wykonał roboty należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) co najmniej 2 umowy polegające na wykonaniu napraw cząstkowych jezdni/chodników o nawierzchni bitumicznej.• Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował specjalistycznym sprzętem i maszynami niezbędnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. posiada minimum:- dwa samochody samowyładowcze,- dwie maszyny do przerobu asfaltu – recykler,- dwie piły do cięcia asfaltu,- dwie zagęszczarki płytowe,- jeden walec wibracyjny,- cztery młoty pneumatyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach