Przetargi.pl
Bieżąca pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta Ozimka

Gmina Ozimek ogłasza przetarg

  • Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 46 22 800 , fax. 77 46 22 811
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozimek
    ul. Ks. J. Dzierżona
    46-040 Ozimek, woj. opolskie
    tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
    REGON: 52796000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta Ozimka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Utrzymanie zieleni na terenie miasta Ozimka w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2020r 2. Opis przedmiotu zamówienia Utrzymanie zieleni na terenie miasta Ozimka o łącznej powierzchni 163 404 m2.W zakres podstawowych prac przewidzianych do realizacji wchodzi: a) Pielęgnacja trawników (utrzymanie wysokości do 5 cm ), co najmniej siedmiokrotne koszenie wraz z wywozem skoszonej trawy, b) pielęgnacja klombów, gazonów, "trójkątów ulicznych" oraz donic kwiatowych, c) nasadzenie 2 400 szt. kwiatów jednorocznych w dwóch terminach w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, d) pielęgnacja krzewów i drzew iglastych, polegająca na wykonaniu niezbędnych cięć technicznych, sanitarnych i formujących zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej, e) pielęgnacja krzewów i drzew liściastych, polegająca na wykonaniu niezbędnych cięć technicznych, sanitarnych i formujących, usuwaniu odrostów pniowych i korzeniowych drzew zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej, f) cięcia pielęgnacyjne i formujące żywopłotów – co najmniej pięciokrotne cięcia, g) frezowanie pni do średnicy 60 cm w ilości 10szt, h) bieżące zgrabianie liści z terenów zieleni i żywopłotów, i) podlewanie młodych drzew, klombów, gazonów, "trójkątów ulicznych" oraz donic kwiatowych, j) prace transportowe (na bieżąco wykonywany wywóz liści, gałęzi, odrostów żywopłotowych i skoszonej trawy tego samego dnia po wykonanych pracach ) 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączniku do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do umowy - harmonogram prac. 4. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej terenu objętego usługą. W tym celu należy się skontaktować z p. Helena Podolską tel. 77 46 22 832
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (trzy tysiące złotych) 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt 4.3. 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają następujące oświadczenia i dokumenty.: 1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 15; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 22; 3) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 5 4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 7 5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 6) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w punkcie 3.2.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach