Przetargi.pl
Bieżąca obsługa zasobów gminnych administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź-Bałuty Żabieniec

Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Żabieniec" ogłasza przetarg

  • Adres: 91-024 Łódź, ul. Wielkopolska 53
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 652-89-50 , fax. 0-42 652-77-24
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Żabieniec"
    ul. Wielkopolska 53 53
    91-024 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 652-89-50, fax. 0-42 652-77-24
    REGON: 47056511700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabieniec.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca obsługa zasobów gminnych administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź-Bałuty Żabieniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja bieżącej obsługi zasobów gminnych administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Bałuty Żabieniec. 2. Zakres zamówienia: a) usuwanie usterek i awarii: - wodno - kanalizacyjnych, - gazowych, - stolarsko - ślusarsko - szklarskich, - elektrycznych, b) dokonywanie napraw dekarsko - murarskich oraz innych ogólnobudowlanych, c) okresowych konserwacji z.w., gazu, elektrycznej oraz c.w. w zakresie pionów i instalacji wewnętrznej mieszkań, d) usuwanie skutków awarii, e) zabezpieczenie obiektów przed okresem zimowym, f) udział w eksmisjach, g) dokonywanie odczytów wodomierzy, gazomierzy, liczników ŁZE oraz plombowanie wodomierzy indywidualnych, h) zabezpieczanie lokali po eksmisjach przed bezprawnym ich zajęciem, i) zgłaszanie do A.N. zauważonych usterek, zagrożeń budowlanych i innych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., wykażą, że dysponują osobami oraz narzędziami do wykonania przedmiotu zamówienia, wykażą się wykonanymi pracami o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia (nie mniej niż 3) w latach 2006 - 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej w swym zakresie roboty objęte zamówieniem), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum, w której ustanawia się pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia) - o ile dotyczy, 4. Pełnomocnictwo w przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami osobie innej niż upoważniona do reprezentowania, 5. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. oraz nie podlega wykluczeniu z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy (załącznik nr 2), 6. Zaświadczenia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji E i dozoru D urządzeń elektroenergetycznych oraz zaświadczenia kwalifikacyjne E i D dla robót gazowych. 7. Wykaz robót zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, zrealizowanych w latach 2006 - 2008 (nie mniej niż 3), z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców na druku Doświadczenie zawodowe firmy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie, 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca (załącznik nr 5) 9. Parafowany projekt umowy, 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabieniec.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach