Przetargi.pl
BIEŻĄCA OBSŁUGA GMINY KOSTRZYN W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I SUROWCÓW WTÓRNYCH GROMADZONYCH W POJEMNIKACH NA PARKINGU URZĘDU MIEJSKIEGO W KOSTRZYNIE

Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8178565 , fax. 61 8178191
  • Data zamieszczenia: 2011-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie
    ul. Dworcowa 5 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8178565, fax. 61 8178191
    REGON: 00052816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCA OBSŁUGA GMINY KOSTRZYN W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I SUROWCÓW WTÓRNYCH GROMADZONYCH W POJEMNIKACH NA PARKINGU URZĘDU MIEJSKIEGO W KOSTRZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i surowców wtórnych (typu makulatura, tworzywa sztuczne, szkło) z pojemników znajdujących się na parkingu Urzędu Miejskiego w Kostrzynie, przy ulicy Dworcowej 5: 1. Do zadań Wykonawcy należy wywóz odpadów komunalnych stałych oraz selektywnie gromadzonych surowców wtórnych typu: makulatura, tworzywa sztuczne, szkło itp. 2. Szacowane ilości odpadów i surowców wtórnych są następujące: a. Odpady komunalne zmieszane - średnio 2,9 Mg na tydzień, b. Makulatura - średnio 90 kg w miesiącu, c. Tworzywa sztuczne - średnio 60 kg w miesiącu, d. Szkło - średnio 75 kg w miesiącu. 3. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia odpowiednio oznakowanych pojemników, do gromadzenia odpadów. Pojemniki muszą być wyposażone w zamknięcia, zabezpieczające przed rozwiewaniem odpadów, dostępem gryzoni, psów, kotów i innych zwierząt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy podstawienia pojemników typu otwartego, bez wyżej wymienionych zabezpieczeń. 4. Częstotliwość wywozu odpadów zmieszanych szacuje się 2 do 3 razy w tygodniu. Wielkość pojemnika musi być dostosowana do gromadzenia odpadów zmieszanych z zachowaniem okresowości wywozu. Wielkość pojemnika na każdy rodzaj surowców wtórnych musi pozwolić na gromadzenie odpadów przez 2 tygodnie, bez konieczności wywozu. 5. Wywóz poszczególnych rodzajów odpadów będzie następował na telefoniczne zlecenia pracownika Urzędu Miejskiego w Kostrzynie. Częstotliwość wywozu odpadów może być inna, niż określona w pkt.4. Wykonanie zlecenia musi nastąpić w ciągu 24 godzin, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Wywóz odpadów bez zlecenia wydanego przez pracownika Urzędu Miejskiego nie będzie podlegał zapłacie. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania innego miejsca do podstawienia pojemników na odpady lub zażądania dodatkowych pojemników na odpady zmieszane lub wielkogabarytowe, zamknięte lub otwarte, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonanie tego rodzaju zlecenia musi nastąpić w ciągu 12 godzin, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 8. Usługę należy realizować specjalistycznym środkiem transportowym służącym do wywozu śmieci i będącym w dyspozycji wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojemników lub kontenerów nieuszkodzonych, w dobrym stanie technicznym. 10. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej roczne sprawozdanie o ilości (Mg, kg) odpadów wywiezionych od Zamawiającego, w terminie do 30 dni po zakończeniu roku kalendarzowego, którego sprawozdanie będzie dotyczyć. 11. Wykonawca musi posiadać karty przekazania odpadów komunalnych zmieszanych oraz zbieranych selektywnie wywiezionych od Zamawiającego. 12. W trakcie obowiązywania umowy ceny jednostkowe za wykonanie usług nie będą ulegały zmianom. 13. W trakcie realizacji zamówienia ilość, zakres zamówienia oraz częstość wywozu mogą być modyfikowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe. 14. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną usługę USŁUGI: Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV : 90.51.32.00- 8 - USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW MIEJSKICH Ilościowy zakres usług został określony w pkt. IV - w Formularzu cenowym, znajdującym się w części II SIWZ - Formularz oferty. W trakcie realizacji zakres ten będzie modyfikowany na bieżąco w miarę potrzeb i rozliczany w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe dla poszczególnych rodzajów usług. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji usług w zależności od potrzeb, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres usług, wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Formularzu cenowym. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Oferent jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. UWAGI: 1) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 2) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em Planowane terminy realizacji zamówienia: 1. Rozpoczęcie świadczenia usług - .........2011 r. (planowane od dnia zawarcia umowy). 2. Zakończenie świadczenia usług - 31.12.2012 r. 3. Zakończenie poszczególnych zakresów usług będzie określane na bieżąco w zleceniach kierowanych telefonicznie do Wykonawcy. 4. W przypadku wcześniejszego wykorzystania środków finansowych objętych umową termin realizacji umowy ustala się do czasu wykorzystania kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl (bip, Przetargi Urząd Miejski, Specyfikacja SIWZ zmiany i odpowiedzi, 2011)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach