Przetargi.pl
Bieżąca konserwacjia innstalacji elektrycznej w nieruchomościach

Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" ogłasza przetarg

  • Adres: 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11/8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6847601 , fax. 042 6847576
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód"
    ul. Lubelska 9/11/8 9/11/8
    93-129 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6847601, fax. 042 6847576
    REGON: 47056492200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: anwschod.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca konserwacjia innstalacji elektrycznej w nieruchomościach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjne (przeglądy i wynikające z nich drobne naprawy) instalacji elektrycznej, mające na celu utrzymanie sprawności technicznej instalacji elektrycznej w budynkach: mieszkalnych, gospodarczych i użytkowych - zgodnie z zakresem czynności stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, w 226 nieruchomościach wraz z węzłami cieplnymi - zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym zał. nr 2 do Specyfikacji i w 7 hydroforniach - zgodnie z wykazem stanowiącym zał. nr 3 do Specyfikacji, administrowanych przez Zamawiającego, których właścicielem jest Gmina lub Skarb Państwa oraz współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% , w zakresie: a) bieżącej konserwacji instalacji elektrycznej w tym: usuwanie uszkodzeń instalacji, przeprowadzanie doraźnej kontroli stanu technicznego instalacji oraz zabezpieczanie awarii urządzeń i instalacji elektrycznej, przeprowadzanych w 20 nieruchomościach miesięcznie, kolejno z wykazu (zał. nr 2), oraz w 7 hydroforniach 1 raz w miesiącu (zał. nr 3). Konserwację w węzłach cieplnych należy przeprowadzać sukcesywnie przez okres trwania umowy - min. 1 raz w miesiącu. b) awaryjne świadczone na zasadzie pogotowia z gotowością do świadczenia usług od godziny 6:00 - 22:00 we wszystkie dni tygodnia - także w niedziele i święta (Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia dyżuru w tych godzinach pod telefonem stacjonarnym lub komórkowym), c) naprawcze wynikające z bieżącej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych - za odrębnym zleceniem i wynagrodzeniem 2. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy: a) codziennego wykonywania czynności bieżącej konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznej wg ustalonego harmonogramu, wraz ze sporządzeniem protokołu z wykonywanych czynności konserwacyjnych, potwierdzonego przez administratora właściwego miejscowo na ostatni dzień każdego miesiąca, obejmujący wykaz wykonanych czynności z wbudowanym materiałem, b) usuwania lub zabezpieczania awarii zagrażającej życiu, zdrowiu lub mieniu najemców w ciągu dwóch godzin od przyjęcia zgłoszenia, na podstawie zgłoszeń lub zleceń Zamawiającego w godzinach jego pracy w dni robocze oraz na podstawie zgłoszeń Służb Miejskich i najemców w dni wolne od pracy i poza godzinami pracy Zamawiającego, a także ich rozliczania kosztorysem powykonawczym sporządzonym w oparciu o KNR z zastosowaniem składników cenotwórczych podanych w formularzu ofertowym i średnich cen materiałów, opublikowanych w informatorze Sekocenbudu z ostatniego kwartału - w przypadku kiedy koszt materiałów, których należy użyć do usunięcia awarii przekroczy kwotę: 200 zł (słownie: dwieście złotych), Wykonawca musi uzyskać zgodę uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego na przystąpienie do usuwania awarii - w przypadku niemożności uzyskania takiej zgody Wykonawca przystępuje do naprawy zapobiegawczej z ewentualnym odłączeniem czynnika stwarzającego zagrożenie z jednoczesnym powiadomieniem służb Inżyniera Miasta o przypadku, że dokonanie naprawy zapobiegawczej jest niemożliwe, c) wykonywania pozostałych drobnych napraw wynikających z przeprowadzonych bieżących kontroli stanu technicznego urządzeń i instalacji elektrycznej - za odrębnym zleceniem, w terminie niezwłocznym, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zlecenia oraz ich rozliczania kosztorysem powykonawczym sporządzonym w oparciu o KNR z zastosowaniem składników cenotwórczych podanych w formularzu ofertowym i średnich cen materiałów opublikowanych w informatorze Sekocenbudu z ostatniego kwartału, d) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, e) prowadzenia robót pod ścisłym nadzorem osób posiadających uprawnienia budowlane o odpowiedniej specjalności, f) zapewnienia łączności telefonicznej z dyżurującymi osobami, g) pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w czasie prowadzenia prac konserwacyjnych i naprawczych, h) sporządzenia niezbędnej ilości informacji - w formie ogłoszeń, celem ich wywieszenia przez służby Zamawiającego w budynkach i w hydroforniach wymienionych w załączniku nr 2 i 3, o zakresie wykonywanych usług oraz numerach telefonów, gdzie należy zgłaszać awarie, /dotyczy Wykonawcy, któremu zostaną zlecone usługi określone w przedmiocie zamówienia w wyniku rozstrzygnięcia postępowania/ i) dokonywania w razie potrzeb niezbędnych uzgodnień z Zakładem Energetycznym oraz służbami świadczącymi usługi na rzecz Zamawiającego w innych branżach, 3. Usługi konserwacyjne i naprawcze należy prowadzić: a) zgodnie z przepisami budowy i eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych, b) zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. Nr 47 poz. 401) 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Ocena spełnienia wymienionych w punkcie 1 warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia) przy czym: a) dla warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności wskazanego w punkcie 1.a., spełnieniem warunku będzie udokumentowanie faktu zarejestrowania działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, b) dla warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wskazanego w punkcie 1.b., spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia - zał. nr 4 do SIWZ oraz dokumentów uprawniających do wykonywania tych usług, a także dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia, c) dla warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania wskazanego w punkcie 1.c i 1.d., spełnieniem warunków będzie złożenie oświadczenia zał. Nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie firmy od prowadzonej działalności gospodarczej,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie - zał. Nr 4 do SIWZ, c) dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę bądź kierownika robót (oświadczenie kierownika robót o wykonywaniu usług nadzoru na rzecz Wykonawcy) w zakresie uprawnień budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych Roz.4 § 24 ust.1 lub 2, - ważne świadectwo kwalifikacyjne dozoru /D/ uprawniające do kierowania czynnościami osób wykonujących prace w zakresie obsługi, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowych o napięciu do 1 KV, - ważne zaświadczenie O.I. Inż. Bud. - osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (co najmniej: cztery osoby w zawodzie elektromontera, posiadające ważne zaświadczenia kwalifikacyjne /E/ uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV. - zał. nr 5 do SIWZ, e) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i zostały wyszczególnione w wykazie osób w zał. nr 5 do SIWZ ważnych świadectw kwalifikacyjnych /E/ uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 KV, (przynajmniej jedna z osób lub kierownik robót muszą posiadać grupę kwalifikacyjną upoważniającą do pomiarów elektrycznych), f) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, że jako główny Wykonawca wykonał należycie co najmniej jedną usługę o wartości brutto min. 30000,00 zł odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego - zał. Nr 6 do SIWZ, g) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług wykazanych w załączniku nr 6 do SIWZ, h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 100 000,00 zł, w przypadku załączenia dokumentu na okres krótszy od terminu zamówienia, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka roboczogodziny brutto za roboty nieprzewidziane
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anwschod.republika.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach