Przetargi.pl
Bieżąca konserwacja wind w budynkach SPSK im. prof. A. Grucy CMKP DZP/2/2014

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2014-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca konserwacja wind w budynkach SPSK im. prof. A. Grucy CMKP DZP/2/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Bieżąca konserwacja wind w budynkach SPSK im. prof. A. Grucy CMKP 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania konserwacji oraz usuwania awarii dźwigów (całodobowo) w obiektach Zamawiającego. Zamówienie obejmuje następujące dźwigi: Lp. Lokalizacja Wytwórca Rok budowy numer rejestracyjny numer fabryczny udźwig [kg] liczba przystanków 1 Łącznik D-E Winda Warszawa sp. z o.o. 2010 N3127018599 WEO-10008 1600 6 2 Budynek D ELEKTRODŹWIG 1998 N31270004231 071/E/500/98M 500 8 3 Budynek E ELEKTRODŹWIG 1999 N31270005588 111/E/500/99 500 4 4 Budynek J Winda Warszawa sp. z o.o. 2009 N3127017599 WEO-09094 500 4 5 Budynek B Winda Warszawa sp. z o.o. 2009 N3127017689 WEO-09095 1500 3 Windy wyprodukowane przez firmę Winda Warszawa (lp. 1,3 i 5) są wyposażone w system alarmowania GSM (modem SterDźwig). 2. Obowiązki wykonawcy 1. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania comiesięcznych protokołów przeglądowych o stanie technicznym dźwigów. 2. Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie dźwigów do rewizji wewnętrznej, kontroli Urzędu Dozoru Technicznego, współpracy z Urzędem Dozoru Technicznego w celu zapewnienia ciągłości pracy dźwigów oraz przestrzegania kontroli technicznej. Koszty przeglądów UDT ponosi Zamawiający. 3. Awarie dźwigów zgłaszane będą telefonicznie. Czas reakcji serwisu polegający na rozpoczęciu usuwania awarii nie dłuższy niż 30 minut od momentu zgłoszenia. 4. Zapewnienie łączności GSM dla wind zlokalizowany w łączniku D-E, budynku J i budynku B. Wyposażenie każdej z wind w kartę SIM, która zapewni działanie systemu alarmowego GSM. 5. Wykonawca zobowiązuje się do konserwacji dźwigów zgodnie z przepisami UDT. 6. Materiały użyte do napraw, konserwacji itd. powinny posiadać odpowiednie atesty i dopuszczenia do stosowania. 7. Koszt konserwacji obejmuje wymianę drobnych części takich jak: żarówki sygnalizacyjne, kontakty drzwi, styki styczników głównych, bezpieczniki oraz materiały konserwacyjne- olej, smar, środki czyszczące. 8. Bieżąca konserwacja obejmuje czynności mające na celu utrzymanie dźwigów w stanie sprawności technicznej oraz dokonywanie raz w miesiącu przeglądów. Szczegółowy wykaz czynności został zamieszczony w załączniku nr 2. 9. Konserwacja nie obejmuje wymiany części dźwigowych, które zużywają się w normalnym czasie eksploatacyjnym ( liny, części zespołu napędowego, suwaki, kabiny) oraz nieumyślnie lub celowo zniszczonych elementów dźwigu przez osoby trzecie. Aby zapewnić sprawną i bezpieczną pracę dźwigów konserwator będzie informował na piśmie o potrzebie wykonanie w/w prac. 10. Każde działanie Wykonawcy wymagające unieruchomienia jeden z podanych wind będzie zgłaszane osobiście lub telefoniczne w dziale technicznym (nr telefonu wew. 235) lub u dyżurnego elektryka (nr telefonu wew. 246, 606 428 352) w momencie rozpoczęcia i zakończenia. 11. Opracowanie procedur mających na celu przeszkolenie pracowników działu technicznego w przypadku awarii windy i uwolnienia osób znajdujących się w windzie. Oryginał protokołu przeprowadzonych czynności konserwacyjnych oraz przeglądów dźwigów należy dostarczyć do działu technicznego Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie informować Zamawiającego o zużytych lub uszkodzonych urządzeniach w dźwigu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji zamówienia. 3. Gwarancja Wykonawca przez cały okres pełnienia usługi udziela gwarancji na przeprowadzone czynności konserwacyjne. W okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w czasie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy od dnia zgłoszenia. 4. Płatności Rozliczenie prac będę możliwe po podpisaniu przez uprawnionego przedstawiciele szpitala protokołu z miesięcznej konserwacji wind. Do faktury rozliczeniowej musi być dołączony wspomniany protokół. Wykonawca wystawia na koniec każdego miesiąca jedną fakturę za świadczoną usługę. Na fakturze musi być wyszczególniona każda winda w oddzielnej pozycji. Termin płatności faktury 21 dni. Szczegółowe zasady płatności według wytycznych uzgodnionych w umowie. Wykonawcy należne jest wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście obsługiwane windy w danym miesiącu. Czyli miesięczna faktura stanowi sumę miesięcznych cen jednostkowych dla obsługiwanych w danym miesiącu wind. Zamawiający ma prawo w dowolnym momencie z miesięcznym wyprzedzeniem wyłączyć z obsługi dowolną liczbę wind bez prawa Wykonawcy żądania zapłaty za ich obsługę lub jakiejkolwiek rekompensaty. Dokładny opis comiesięcznych konserwacji dźwigu elektrycznego znajduje się w załączniku nr 5 do siwz - opis comiesięcznych konserwacji dźwigu elektrycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507500007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach