Przetargi.pl
Bieżąca konserwacja pomieszczenia WC od strony kiosku w Zespole Klinik – ośrodki wspólne ul. Śniadeckich 10 w Krakowie oraz łazienki dla niepełnosprawnego i 2 WC z przedsionkiem w Poradniach Oddziału Klinicznego Kliniki Chorób Wewnętrznych przy ul. Śniadeckich 10 w Krakowie - DFZP-BM-271-228/2017

Szpital Uniwersytecki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-501 Kraków, Kopernika
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 424 71 21,012 424 70 46 , fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
  • Data zamieszczenia: 2017-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki w Krakowie
    Kopernika 36
    31-501 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
    REGON: 28868500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca konserwacja pomieszczenia WC od strony kiosku w Zespole Klinik – ośrodki wspólne ul. Śniadeckich 10 w Krakowie oraz łazienki dla niepełnosprawnego i 2 WC z przedsionkiem w Poradniach Oddziału Klinicznego Kliniki Chorób Wewnętrznych przy ul. Śniadeckich 10 w Krakowie - DFZP-BM-271-228/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja pomieszczenia WC od strony kiosku w Zespole Klinik – ośrodki wspólne ul. Śniadeckich 10 w Krakowie oraz łazienki dla niepełnosprawnego i 2 WC z przedsionkiem w Poradniach Oddziału Klinicznego Kliniki Chorób Wewnętrznych przy ul. Śniadeckich 10 w Krakowie. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) demontaż posadzek i ścian z płytek ceramicznych b) rozbiórkę ścian z cegły c) wymianę drzwi wraz z obróbką d) malowanie stolarki (drzwi ścianki, szafki) e) wykonanie posadzki z płytek gresowych f) wymianę płytek ściennych g) wykonanie ścian działowych w technologii YTONG, h) wykonanie sufitów podwieszanych i) obudowę elementów konstrukcji płytami GKI j) demontaż i montaż grzejników wraz z osprzętem k) montaż elementów dla niepełnosprawnych l) demontaż i montaż umywalek, misek ustępowych, baterii, systemów podtynkowych, demontaż, przeczyszczenie i montaż rurociągów kanalizacyjnych i wodociągowych m) montaż wentylatorów osiowych, anemostatów, przepustnic wraz z instalacją n) Wykonanie niezbędnych prób i pomiarów o) wywóz i utylizację gruzu i materiałów z rozbiórki p) wymianę instalacji oświetlenia oraz gniazd q) montaż wentylatorów kratkowych r) wyposażenie łazienki dla niepełnosprawnego w oświetlenie awaryjne s) wyposażenie łazienki dla niepełnosprawnego w instalację przyzywową, z lampką sygnalizacyjną nad wejściem do łazienki oraz sygnalizatorem optyczno-akustycznym w pomieszczeniu portierni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 1 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.1, 6.2 i 6.4 specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach