Przetargi.pl
Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Węgorzewo.

Gmina Węgorzewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11600 Węgorzewo, ul. Zamkowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 874 275 400 , fax. 874 275 401
  • Data zamieszczenia: 2017-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzewo
    ul. Zamkowa 3
    11600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 874 275 400, fax. 874 275 401
    REGON: 79067130800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Węgorzewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżących konserwacji oraz usuwanie awarii polegających na wykonaniu prac pokrywczych, stolarskich, ciesielskich, murarsko-tynkarskich, malarskich, szklarskich, zduńskich, sanitarnych, elektrycznych, gazowych, itp. w zasobach mieszkaniowych i użytkowych Gminy Węgorzewo w podziale na branże jako 3 części zamówienia. Okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę), który wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA 4.1.Część I – branża budowlana Zakres usług wykonywanych w branży budowlanej: 1) pełnienie pogotowia technicznego oraz niezwłoczne usuwanie awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia: - usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia (np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja), - w sytuacji wystąpienia awarii niemożliwej do usunięcia poprzez naprawę – wymiana, - przebudowa pieców kaflowych, - usuwanie z połaci dachowej śniegu i lodu, - inne czynności wykonywane na Zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji lub usuwaniu awarii w zakresie robót budowlanych. 2) wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in.: - naprawa miejscowo uszkodzonych tynków, uzupełnianie powłok malarskich na ścianach i sufitach,  naprawa ubytków w ścianach, stropach, podłogach i posadzkach,  uzupełnianie i naprawa izolacji cieplnych i zabezpieczeń przeciwwilgociowych,  naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, w tym: szklenie, wymiana okuć i elementów konstrukcyjnych stolarki, naprawa zawiasów, samozamykaczy, zamków i klamek,  zabezpieczenie budynków na okres zimowy,  uszczelnianie pokrycia dachu, drobne naprawy obróbek blacharskich, opierzeń, naprawa czyszczenie rynien, rur spustowych, kolan, rewizji,  uzupełnienia i przemurowania kominów, gzymsów i murów ogniowych,  naprawa i wymiana rur wywiewnych i kanalizacyjnych na dachu,  usuwanie śniegu i lodu z dachów zagrażających bezpieczeństwu w okresie zimowym. W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 500,00 zł przed przystąpieniem do jej usunięcia należy powiadomić Zamawiającego. Maksymalny czas reakcji dopuszczalny przez Zamawiającego przy usuwaniu awarii nie większy niż 3 h. 4.2.Część II – branża sanitarna Zakres usług wykonywanych w branży sanitarnej. 1) pełnienie pogotowia technicznego oraz niezwłoczne usuwanie awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia: - usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia (np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja), - zabezpieczenie przecieków instalacji – wodnej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowych przez zamknięcie zaworów odcinających oraz ewentualne założenie opaski zaciskowej (bez wymiany odcinków rur) - za wyjątkiem braku możliwości dostępu do mieszkania, - naprawa uszkodzonych zaworów podpionowych w głównych pionach i poziomach przez wymianę głowic lub uszczelek, - przeczyszczenie i udrożnienie przewodów kanalizacyjnych w głównych pionach oraz poziomach, - zabezpieczenie niesprawnych urządzeń gazowych i nieszczelności instalacji gazowej w budynku przez zamknięcie dopływu gazu oraz w razie potrzeby powiadomienie Pogotowia Gazowego, - inne naprawy lub wymiany o charakterze awaryjnym usuwane będą po uzgodnieniu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w ramach oddzielnego zlecenia, - podejmowanie działań i dyspozycji, w przypadku awarii lub uszkodzeń przekraczających możliwości wykonawcze, przez uruchomienie innych służb lub wykonawców z powiadomieniem Zamawiającego o sytuacji. 2) wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in.: I. Przy instalacji centralnego ogrzewania:  odpowietrzanie grzejników i instalacji,  sprawdzanie stanu technicznego instalacji centralnego ogrzewania,  płukanie instalacji centralnego ogrzewania,  sprawdzanie i wskazanie miejsca przecieków, uszczelnienie instalacji wraz z wymianą uszkodzonych jej elementów. II. Przy instalacji gazowej:  sprawdzanie stanu technicznego instalacji gazowej w lokalach, potwierdzanie sprawności instalacji i urządzeń na protokole, wykonywanie próby szczelności instalacji i urządzeń,  sprawdzanie i wskazanie miejsca przecieków, uszczelnienie instalacji wraz z wymianą uszkodzonych jej elementów,  montaż stelaży pod gazomierz. III. Przy instalacji wodno-kanalizacyjnej:  sprawdzanie stanu technicznego instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynkach i lokalach,  sprawdzanie i wskazanie miejsca przecieków, uszczelnienie instalacji wraz z wymianą uszkodzonych jej elementów,  czyszczenie i udrażnianie instalacji,  zabezpieczenie instalacji w budynku na okres zimowy. W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 500,00 zł należy przed przystąpieniem do jej usunięcia powiadomić Zamawiającego. Maksymalny czas reakcji dopuszczalny przez Zamawiającego przy usuwaniu awarii nie większy niż 3 h. 4.3.Część III – branża elektryczna Zakres usług wykonywanych w branży elektrycznej: 1) pełnienie pogotowia technicznego w zakresie branży elektrycznej oraz niezwłoczne usuwanie awarii i ich skutków stanowiących zagrożenie dla życia, zdrowia ludzkiego lub mienia:  lokalizowanie uszkodzeń, zakłóceń w pracy instalacji elektrycznych i ich niezwłoczne usuwanie,  zgłaszanie dla Zakładu Energetycznego braku w dostawie energii elektrycznej do obiektów,  zabezpieczenie ciągłości dostawy energii elektrycznej do budynków, lokali.  podejmowanie działań i dyspozycji w przypadku awarii lub uszkodzeń przekraczających możliwości wykonawcze uruchomienie innych służb lub wykonawców z powiadomieniem Zamawiającego o sytuacji. 2) wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in.:  wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych, świetlówek, żarówek, wkładek topikowych, gniazd bezpiecznikowych, wyłączników instalacyjnych, osprzętu elektroinstalacyjnego (gniazda, łączniki, itp.),  naprawa osprzętu elektroinstalacyjnego,  nadzór i konserwacja tablic rozdzielczych i licznikowych (sprawdzenie stanu technicznego WLZ, oznakowanie przewodów, urządzeń, konserwacja styków),  naprawa uszkodzonych instalacji odgromowych budynków,  niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o stwierdzeniu faktu pobierania energii elektrycznej poza licznikiem lokalowym,  niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o pobieraniu energii elektrycznej z instalacji wspólnej budynku przez lokatorów,  sprawdzanie urządzeń instalacyjnych (takich jak wyłączniki różnicowo-prądowe, systemy oświetlenia awaryjnego, wyłączniki główne prądu, wyłączniki przeciwpożarowe, itp.) zgodnie z zaleceniami producenta i przepisami eksploatacji urządzeń elektrycznych,  segregacja zużytych świetlówek, lamp i sprzętu elektroenergetycznego podlegających utylizacji,  niezwłoczne informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach i awariach w pracy poszczególnych instalacji elektrycznych i urządzeń,  sporządzanie protokołów konieczności wymiany instalacji elektrycznej,  wymiana uszkodzonego (lub skradzionego) osprzętu elektroinstalacyjnego oraz oświetleniowego,  wymiana uszkodzonych przewodów instalacji elektrycznej,  naprawa instalacji anten zbiorczych. W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 500,00 zł należy przed przystąpieniem do jej usunięcia powiadomić Zamawiającego. Maksymalny czas reakcji dopuszczalny przez Zamawiającego przy usuwaniu awarii nie większy niż 3 h. 5. Warunki realizacji robót: 5.1. Roboty prowadzone będą na podstawie zgłoszenia poszczególnych robót budowlanych i pisemnego zlecenia Wykonawcy. 5.2. Wykonawca nie może przekroczyć 3 % wskaźnika kosztów zakupu od materiałów przy sporządzaniu kosztorysów powykonawczych za wykonane roboty konserwacyjne. 5.3. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za: a) prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. nr 47, poz. 401 ). b) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz.672 ze zm.). 5.4. Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy w przedmiocie zamówienia należy: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy w tym znalezienie terenu pod zaplecze, b) opracowanie i zatwierdzenie projektu obsługi komunikacyjnej budowy, jeśli zorganizowany plac budowy wkroczy na tereny podległe odpowiednim zarządom dróg, c) budowa dojazdu, doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy i odprowadzenie ścieków z zaplecza budowy, d) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, e) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, f) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, g) koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów (jeśli dotyczy), h) prowadzenie robót w sposób bezpieczny, i) uwzględnienie miejsca, odległości, kosztu wywozu, składowania i utylizacji odpadów, j) wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień nadzorów i odbiorów, k) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, l) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 5.5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. Do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, ponadto: a) oznaczone znakiem CE, dla których zgodnie z odrębnymi przepisami dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm (PN-hEN), z europejską aprobatą techniczną (EAT) lub krajową specyfikacją techniczną Państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklaracje zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, c) dla których producent po dokonaniu odpowiedniej procedury oceniającej wystawił deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, d) oznaczone Znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta, e) wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. 5.6. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego i niezwłocznego usuwania przez wykonawcę awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia. 5.7. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej. 5.8. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 5.9. Każda zmiana technologiczna wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy,wymaga akceptacji użytkownika oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę. 5.10. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 5.11. Materiały odzyskane po rozbiórce obiektów tymczasowych - np. zasilenie placu budowy, rurociąg tymczasowy wody, organizacja ruchu zastępczego, itp. – są własnością wykonawcy. Kalkulując cenę oferty należy uwzględnić odzysk materiałów wbudowanych na okres czasowy. 5.12. Wykonawca winien utrzymać w czystości koła pojazdów wyjeżdżających z placu budowy. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71315000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I – 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100), Część II – 800,00 zl. ( słownie: osiemset złotych 00/100), Część III – 600,00 zl. (słownie : sześćset złotych 00/100) . Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach