Miasto Ostrołęka ogłasza przetarg
- Adres: 07-400 Ostrołęka, Plac Gen. J. Bema
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7646811 w. 271, , fax. 297 654 325
- Data zamieszczenia: 2020-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrołęka
Plac Gen. J. Bema 1
07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 029 7646811 w. 271, , fax. 297 654 325
REGON: 550668410 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Bieżąca konserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz oznakowania aktywnego na ulicach miasta Ostrołęki „ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia polega na wykonywaniu usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem: 1) ulicznych sygnalizacji świetlnych na drogach publicznych na terenie miasta Ostrołęki wymienionych w wykazie podstawowego osprzętu sygnalizacji świetlnych (załącznik nr 1), 2) oznakowania aktywnego zasilanego bateriami słonecznymi i energią elektryczną z sieci energetycznej, zamontowanymi w drodze krajowej nr 61, drodze wojewódzkiej nr 627 oraz drogach powiatowych nr 5101W, 5119W i nr 5112W na terenie miasta Ostrołęki według wykazu osprzętu znaków aktywnych (załącznik nr 2), 3) obsługą dwóch punktów pomiarowych natężenia ruchu w ul. W. Witosa w Ostrołęce. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie jednokrotnego sprawdzenia warunków pracy skrzyżowań z sygnalizacją świetlną poprzez pomiary natężenia ruchu i badań efektywności przyjętych rozwiązań organizacyjnych i programowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50233300-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Formularz Oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4 SIWZ, 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1.SIWZ. 4) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną