Przetargi.pl
„Bieżąca konserwacja dojazdu pożarowego nr 9 na terenie Leśnictwa Podstolice Nadleśnictwa Czerniejewo”

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Czerniejewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-250 Czerniejewo, Głożyna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 273 041, , fax. 614 273 188
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Czerniejewo
    Głożyna 5
    62-250 Czerniejewo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 273 041, , fax. 614 273 188
    REGON: 63001135500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czerniejewo.poznan.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżąca konserwacja dojazdu pożarowego nr 9 na terenie Leśnictwa Podstolice Nadleśnictwa Czerniejewo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „Bieżąca konserwacja dojazdu pożarowego nr 9 na terenie Leśnictwa Podstolice Nadleśnictwa Czerniejewo” 2. Lokalizacja inwestycji: Bieżąca konserwacja obejmuje odcinek drogi leśnej będącej dojazdem pożarowym nr 9 leżącym na terenie Leśnictwa Podstolice w powiecie wrzesińskim, blisko granicy z powiatem gnieźnieńskim. Konserwowany odcinek drogi nr 9 rozpoczyna się na odcinku prostym przy oddziałach 117 i 116 i biegnie przez oddziały leśne, aż do skrzyżowania drogi leśnej przy oddziałach 171 i 170, gdzie ma swój koniec (plan sytuacyjny – załącznik nr 2 do projektu budowlanego – załącznik nr 3 do SIWZ). Droga dojazdu pożarowego nr 9 to droga leśna o nawierzchni tłuczniowej średniej grubości od 10 do 15 cm w porze jesiennej trudna do przejechania. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżącej konserwacji drogi leśnej nr 9 tłuczniem z dostosowaniem nawierzchni tłuczniowej do przenoszenia obciążeń ruchu potencjalnych pojazdów pożarowych oraz pojazdów leśnych do wywozu drewna z wyrębu na odcinku 3400,00 mb w jednym etapie. 1) Zakres robót obejmuje: a) Roboty w zakresie przygotowania: - mechaniczne ścinanie pobocza grubości 10 cm z wywozem nadmiaru ziemi z trawą poza teren robót - 6800,00 m2; - mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej wraz z jej zagęszczeniem- nadanie profilu poprzecznego i podłużnego – nadanie profilu poprzecznego i podłużnego 11900,00 m2; b) Fundamentowanie i nawierzchnia drogi wywozowej: - warstwa górna podbudowy jako nawierzchnia z tłucznia KŁSM 0/63mm grubość 15 cm WA24-2 F2 LA<=30 – 11900,00 m2; - wyrównanie podbudowy tłuczniem KŁSM 0/63 zagęszczanym mechanicznie grubość do 10 cm w miejscach zaniżonej niwelety kruszywo WA24-2 F2 LA<=30 – 134,75 m3; c) Roboty wykończeniowe: - ręczne plantowanie i uzupełnianie pobocza ziemnego z ewentualnym dowozem ziemi na pobocze o szerokości 0,50m – 3400,00 m2; - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie pobocza kat ¼ o szerokości 0,5 m2 - 3400,00 m2. 2) Podstawowe parametry techniczne: - prędkość projektowa 30 km/h, - nośność nawierzchni 80kN, - szerokość jezdni 3,50m, - szerokość pobocza ziemnego 2*0,50m, - długość odcinka dojazdu pożarowego L=3400,00m, - spadek poprzeczny drogi 4% daszkowy, - spadek poprzeczny pobocza 8% jednostronny, - teren niezabudowany – leśny, - droga leśna (wewnętrzna), niepubliczna, 3) Konstrukcja nawierzchni dojazdu pożarowego nr 9: - warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm(melafir, gabro, granit itp.) hśr=15cm z zagęszczeniem, - istniejąca podbudowa tłuczniowa średnio 10÷15cm, - istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205, - spadek nawierzchni tłuczniowej daszkowy 4%, - pobocze gruntowe obustronne o szerokości 0,50m, - spadek pobocza gruntowego 8%. 4) Konstrukcja nawierzchni dojazdu pożarowego nr 9 w zaniżeniach niwelety: - warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm h=15 cm z zagęszczeniem, - wyrównanie niwelety kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/63mm hśr=10 cm, - istniejąca podbudowa tłuczniowa średnio 10÷15cm, - istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205, - spadek nawierzchni tłuczniowej daszkowy 4%, - pobocze gruntowe obustronne o szerokości 0,50m, - spadek pobocza gruntowego 8%. 5) Orientacyjny kilometraż wyrównania w zaniżeniach niwelety: - km 0+850,00 L=40,00m, - km 1+050,00 L=40,00m, - km 1+400,00 L=50,00m, - km 1+600,00 L=45,00m, - km 1+950,00 L=50,00m, - km 2+300,00 L=55,00m, - km 2+700,00 L=45,00m, - km 2+950,00 L=60,00m. 6) Parametry dla kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie KŁSM 0/63mm: - nasiąkliwość WA24-2, - mrozoodporność F2, - odporność na rozdrabnianie LA≤30, - kruszywo jednorodne, bez zanieczyszczeń i domieszek spełniające wymagania krzywych uziarnienia dla kruszywa do stabilizacji mechanicznej. 4. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne narzędzia, materiały i urządzenia. 5. Zamawiający ma prawo z ważnych przyczyn do ograniczenia przedmiotu zamówienia w stosunku do ww. zakresu. Przez ważne przyczyny rozumieć należy w szczególności niesprzyjające warunki atmosferyczne, przyczyny przyrodnicze, okoliczności wywołane przez klęski żywiołowe i katastrofy naturalne. Ograniczenie przedmiotu umowy z ważnych przyczyn nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej (z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia) na miejscu wykonywania przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt. 8.1 SIWZ i po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego – biuro Nadleśnictwa Czerniejewo czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na pracach ręcznych związanych z wykonywaniem podstawowych robót budowlanych i prac pomocniczych oraz czynności operatorów maszyn budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnik spółki cywilnej). Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik oraz punkcie 25 SIWZ. 8. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej tj. a) Projekt budowlany– załącznik nr 3 do SIWZ, b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 4 do SIWZ, c) Przedmiar robót - załącznik nr 5 do SIWZ, Uwaga (1) ! Zamawiający informuje, że ilekroć w przekazanej dokumentacji mowa jest o Dzienniku Budowy pod tym pojęciem należy rozumieć Książkę budowy. Do książki budowy stosuje się odpowiednio zapisy dotyczące dziennika budowy. 9. Oznaczenia wg CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233320-8 Fundamentowanie dróg 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 10. Warunki wykonywania zamówienia: - Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, wytycznymi niniejszej SIWZ a także jej pozostałymi załącznikami. 11. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. 12. Wymagania dodatkowe – w ramach umowy oraz ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) realizacji robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, właściwymi normami polskimi i branżowymi, SIWZ, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wytycznymi Zamawiającego. 2) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, 3) zapewnienie właściwe warunki bhp i ppoż., 4) dokonanie niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych itp. jeżeli są niezbędne do oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania, 5) na żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni na swój koszt wykonanie badań laboratoryjnych, dostarczenie oprzyrządowania i zapewnienie potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości materiałów użytych do wykonania zamówienia oraz jakości wykonanych robót, 6) jeżeli w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca wyrządzi Zamawiającemu lub innym podmiotom trzecim szkodę (np. uszkodzenie nawierzchni drogi dojazdowej) to zobligowany będzie do niezwłocznego jej naprawienia. 7) wymagania dotyczące robót budowlanych: a) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także jej pozostałymi załącznikami. b) wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do obrotu oraz posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przed przystąpieniem do prac. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów. c) podczas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy. d) wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. e) odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji – gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne. f) odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji – gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. 13. Warunki rękojmi i gwarancji: a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 24 miesiące. b) Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. c) Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego. d) Gwarancją objęte są także zakresy robót wykonane przez Podwykonawców. e) Okres rękojmi zostaje zrównany z okresem gwarancji. 14. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 15. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. W przypadku, gdyby Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć je jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 16. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Stosowne dokumenty potwierdzające równoważność należy dołączyć do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 9000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO Bank Polski SA. nr rachunku 43 1020 4027 0000 1202 1508 2088 z dopiskiem: „Wadium przetargowe” „Bieżąca konserwacja dojazdu pożarowego nr 9 na terenie Leśnictwa Podstolice Nadleśnictwa Czerniejewo”. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (Sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 89 ust. 7b) zostanie odrzucona. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.7 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Kosztorys ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ – kosztorys ofertowy) sporządzony zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie 13 oraz punkcie 11 ppkt. 16. c) Informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty. Stosownie do dyspozycji art. 36 b ust. 1 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. d) Oświadczenie, o którym mowa w Punkcie 7 ppkt. 7.1, 7.2, 7.3 SIWZ. e) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich zobowiązanie tych podmiotów. f) Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium okres gwarancji na formularzu oferty. g) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. h) Jeżeli wykonawca oferuje rozwiązania równoważne przedkłada dokumenty o których mowa w punkcie 3 podpunkcie 16 (opis przedmiotu zamówienia). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach