Przetargi.pl
Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2010 roku do 31 marca 2012 roku

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, al. 1 Maja 14/120
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4282997, 4285231 w. 43 , fax. 087 4285241
  • Data zamieszczenia: 2010-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    al. 1 Maja 14/120 14/120
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4282997, 4285231 w. 43, fax. 087 4285241
    REGON: 79067117100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2010 roku do 31 marca 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2010 roku do 31 marca 2012 roku. Eksploatacja i konserwacja sieci będzie odbywać się w oparciu o inwentaryzację sieci jn.: 1. studnie w ilości 1 054 szt., 2. separatory w ilości 6 szt., 3. studnia z osadnikiem w ilości 2 szt., 4. wpusty uliczne w ilości 836 szt., 5. cieki pochodnikowe w ilości 27 szt., 6. rurociągi o średnicach:- 1.200 mm - 760 mb, - 1.000 mm - 341 mb, - 800 mm - 1 565 mb, - 700 mm - 401 mb, - 760 mm - 45 mb, - 600 mm - 5 641 mb, - 500 mm - 1 780 mb, - 400 mm - 7 308 mb, - 350 mm - 500 mb, - 315 mm - 1 441 mb, - 300 mm - 7 839 mb, - 250 mm - 1 818 mb, - 200 mm - 3 733 mb, - 160 mm - 126 mb, - 150 mm - 434 mb, przykanaliki o średnicy : - 150 mm - 8 132 mb, Eksploatacja i konserwacja sieci będzie prowadzona w orientacyjnym zakresie w skali 1 roku: L.p. Rodzaj robót Planowana ilość robót (rocznie) 1.czyszczenie kanałów z użyciem sprzętu specjalistycznego bądź ręcznie w ilości około 2 km/rocznie z udokumentowaniem czyszczenia zapisem na płycie DVD 2 km 2.czyszczenie kanałów z użyciem sprzętu specjalistycznego bądź ręcznie 8 km 3.konserwację rowów otwartych o gł. 1,2 m i szerokości dna 0,7 m w (wykaszanie skarp w ilości 26.000 m2/rocznie kształtowanie koryta, oczyszczanie namułów o głębokości zalegania 0,2 m) z uwzględnieniem krotności 2 razy w roku 6,8 km 4.wywożenie zanieczyszczeń i osadów w miejsce utylizacji 300 m3 300 m3 5.wymianę sieci kanalizacji z rur betonowych o średnicy 300 mm, głębokości wykopów 2,5 m w terenie o nawierzchniach ulepszonych 300 m 6.czyszczenie studni kanalizacji deszczowej 1 000 szt. 7.czyszczenie wpustów ulicznych 1 000 szt. 8.remont studni kanalizacji deszczowej 10 szt. 9.remont wpustów ulicznych 10 szt. 10. czyszczenie separatorów 2 razy/rocznie (wywóz i zagospodarowanie odpadów oraz transport) 4 szt. 11. wymiana wpustów żeliwnych 15 szt. 12. wymiana włazów żeliwnych 15 szt. 13. uzupełnienie pokrywy betonowej 20 szt. W trakcie eksploatacji i konserwacji sieci Wykonawca zobowiązany będzie do: - Informowania Zamawiającego o wykrytych w trakcie prowadzonej eksploatacji urządzeń kanalizacji deszczowej nielegalnych przyłączach ściekowych; - ustalenia źródeł pochodzenia dzikich dopływów ścieków do kanalizacji deszczowej; - aktualizowania na bieżąco dokumentacji inwentaryzacyjnej sieci kanalizacji deszczowej na podkładach z mapy zasadniczej w skali 1:500; - monitoringu wybranych odcinków sieci z opisem stanu technicznego i zapisem na płycie DVD; - uzupełniania niezbędnych włazów i pokryw betonowych; - sporządzania protokołów z przeglądu rocznego z oceną stanu technicznego. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał teren miasta i pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. Pozostałe warunki zostały przedstawione w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach