Przetargi.pl
Bieżąca dostawa warzyw i owoców do Szkoły Podstawowej w Miękini i Lutyni oraz bieżąca dostawa artykułów sypkich do Szkoły Podstawowej w Miękini”

Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Miękini ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7359240 , fax. 71 3178790
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Miękini
    Kościuszki 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7359240, fax. 71 3178790
    REGON: 36572649300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca dostawa warzyw i owoców do Szkoły Podstawowej w Miękini i Lutyni oraz bieżąca dostawa artykułów sypkich do Szkoły Podstawowej w Miękini”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy owoców i warzyw świeżych oraz artykułów sypkich do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Lutyni i Miękini. 1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy następujące części: 1) Zadanie nr 1 - Bieżąca dostawa warzyw i owoców do Szkoły Podstawowej w Lutyni; 2) Zadanie nr 2 - Bieżąca dostawa warzyw i owoców do Szkoły Podstawowej w Miękini; 3) Zadanie nr 3 - Bieżąca dostawa artykułów sypkich do Szkoły Podstawowej w Miękini. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawarte są w załączniku nr 1, 2 i 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia 1) Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania ujęte w obowiązujących przepisach prawa, dotyczących żywności, w szczególności: a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019, poz. 1252 z późniejszymi zm.); b) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2178 z późniejszymi zm.); c) Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności; d) Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych; e) Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG; f) Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 29) 2) Dostawa - realizacja zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku przedmiotu zamówienia oraz umieszczenia go w magazynie wskazanym przez Zamawiającego. 4) Nabywca przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości produktów z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa art.34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia lub zmniejszenia dostawy produktów zawartych w formularzu na warunkach zawartej umowy o 30% zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Nabywcy, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji określonym przez niego zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03220000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3 IDW wraz z zestawieniem cenowym – załącznik nr 1.1 A, 1.2 A, 1.3 A). 2) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach