Powiat Włocławski ogłasza przetarg
- Adres: 87800 Włocławek, ul. Cyganka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 230 46 00 , fax. 54 230 46 71
- Data zamieszczenia: 2018-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Włocławski
ul. Cyganka 28
87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 230 46 00, fax. 54 230 46 71
REGON: 91086855300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżąca dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz złomowanie skasowanych, starych tablic, dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres od daty obowiązywania umowy do dnia 31 grudnia 2021 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz złomowanie skasowanych, starych tablic dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku. 2. Szczegółowy zakres zamówienia: Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku oraz złomowanie skasowanych, starych tablic. Zamówienie obejmuje dostawę ogółem 18 600 kompletów i 6 300 szt. następujących rodzajów i ilości tablic rejestracyjnych: 1. Tablice rejestracyjne: samochodowe, jednorzędowe (zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, zabytkowe, w tym wtórniki tablic) - 18 000 kpl 2. Tablice rejestracyjne samochodowe, dwurzędowe (zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, zabytkowe, w tym wtórniki tablic) - 600 kpl 3. Tablice rejestracyjne: motocyklowe, motorowerowe i ciągnikowe (zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, zabytkowe, w tym wtórniki tablic)- 3 600 szt. 4. Tablice rejestracyjne do przyczep, jednorzędowe (zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, w tym wtórniki tablic)- 1 800 szt. 5. Tablice rejestracyjne do przyczep, dwurzędowe (zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, w tym wtórniki tablic)- 900 szt. - oraz nieodpłatny odbiór i złomowanie skasowanych, starych tablic (wycofanych z obiegu). Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355) jak również rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U z 2012 r., poz.585). W przypadku zmiany, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, przepisów dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, umieszczanych na nich znaków i symboli oraz ich opisu, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian. 3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści: „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.* 1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31523200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 13.12.2018 r. do godz. 10:00 w kwocie 5.000,00 zł (pięć tysięcy i 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 66 1560 0013 2007 8730 2000 0006 z dopiskiem w przelewie: „Wadium w postępowaniu na Bieżącą dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku - Nr IR.272.1.23.2018”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) w ofercie. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, to jest: 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - figuruje w rejestrze przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018 r., poz. 1990);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ; Formularz cenowy - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; Zobowiązanie podmiotu trzeciego (fakultatywnie); Pełnomocnictwo (fakultatywnie); Potwierdzenie wniesienia wadium; Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
Dodano: 2023-01-09 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
Dodano: 2022-12-05 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
Dodano: 2019-12-17 - Przygotowanie projektu graficznego, wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej dot. projektu: „Termomodernizacja budynków (3.1 i 3.2) Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego wraz z wymianą oświetlenia wewnętrznego”
Dodano: 2019-11-13 - Przygotowanie projektu graficznego, wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej dot. projektu: „Termomodernizacja budynków (3.1 i 3.2) Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego wraz z wymianą oświetlenia wewnętrznego”
Dodano: 2019-10-31 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
Dodano: 2018-01-22