Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku ogłasza przetarg
- Adres: 87-850 Choceń, Jarantowice 5
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2846487 , fax. 054 2846487
- Data zamieszczenia: 2014-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku
Jarantowice 5
87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2846487, fax. 054 2846487
REGON: 91087013600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżąca dostawa emulsji asfaltowej kationowej (K1 - 65) do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Włocławskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa emulsji asfaltowej kationowej (K1-65) do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Włocławskiego w ilości 50 Mg. Zamawiający zastrzega, że podana ilość emulsji asfaltowej jest ilością szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zmawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkości podanej w formularzu oferty. Łączna wartość dostaw dokonywanych w trakcie obowiązywania umowy nie może przekroczyć całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy. 2. Wymagania jakościowe: Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać wymaganiom określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe Em-A-99 dla emulsji K1-65 oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną instytucję lub normie europejskiej PN-EN 13808 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. 3. Wymagania zamawiającego dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) emulsja asfaltowa dostarczana będzie każdorazowo na telefoniczne żądanie Zamawiającego; 2) ilość jednorazowej dostawy emulsji asfaltowej wynosić będzie co najmniej 5,0 Mg; 3) emulsja asfaltowa będzie dostarczana na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, tj. do Zarządu Dróg Powiatowych we Włocławku z-s w Jarantowicach, Jarantowice 5, 87-850 Choceń; 4) Wykonawca dostarczy zamówioną partię towaru w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania; 5) Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru; 6) Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy, licząc od daty dostarczenia go do siedziby Zamawiającego; 7) w przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji; 4. Rozliczanie transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT wystawianych i dostarczanych przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego wraz z każdą partią towaru, a termin płatności przelewem - do 30 dni od daty otrzymania faktury VAT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 18.02.2014 r. do godz. 12:00, wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kamienia twardego łamanego na terenie gminy Żnin
Dodano: 2016-04-13 - Zakup i dostawa kruszywa kamiennego do wzmocnienia nawierzchni dróg na terenie gminy Dobrzyń nad Wisłą.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa kamienia twardego łamanego na terenie gminy Żnin
Dodano: 2016-03-25 - Dostawa wraz z rozładunkiem masy mineralno-asfaltowej (bitumicznej) na zimno, w workach 25 kg lub 30 kg o frakcji uziarnienia od 0-8 mm na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami oraz dostawa wraz z rozładunkiem ulepszonej masy mineralno-asfaltowej (bitumicznej) na zimno QPR 2000 lub równoważnej w workach 25 kg lub 30 kg dla 6 Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2016r.
Dodano: 2016-02-26 - Zakup i dostawa kamienia twardego łamanego na terenie Gminy Żnin.
Dodano: 2015-07-15 - Dostawa wraz z rozładunkiem masy mineralno-asfaltowej (bitumicznej) na zimno, w workach 25 kg lub 30 kg o frakcji uziarnienia od 0-8 mm na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami dla 6 Rejonów Dróg Wojewódzkich
Dodano: 2015-03-25 - Zakup i dostawa kruszywa kamiennego do wzmocnienia nawierzchni dróg na terenie gminy Dobrzyń nad Wisłą.
Dodano: 2015-03-24 - Dostawa materiałów drogowych sukcesywnie według bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2015 roku
Dodano: 2015-03-13 - Dostawa wraz z rozładunkiem masy mineralno-asfaltowej (bitumicznej) na zimno, w workach 25 kg lub 30 kg o frakcji uziarnienia od 0-8 mm na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami dla 6 Rejonów Dróg Wojewódzkich
Dodano: 2014-10-31 - DOSTAWĘ I TRANSPORT WRAZ Z ROZŁADUNKIEM GRUZU BETONOWEGO KRUSZONEGO FRAKCJI 0 - 63 mm W ILOŚCI OKOŁO 2500 TON.
Dodano: 2014-05-06