Przetargi.pl
Bielizna pościelowa; odczynniki laboratoryjne do analizatora BACTEC; medyczne materiały szewne.

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy ogłasza przetarg

  • Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5393472, 0602816546 , fax. 089 5337701
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy
    ul. Żołnierska 18 18
    10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5393472, 0602816546, fax. 089 5337701
    REGON: 00029558000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bielizna pościelowa; odczynniki laboratoryjne do analizatora BACTEC; medyczne materiały szewne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia w zakresie zamówienia dotyczy: - Dostawy medycznych materiałów szewnych o różnych właściwościach, przeznaczeniu, rozmiarach i składzie. Łącznie 3 zadania, z których każde stanowi odrębną część zamówienia. - Dostawy bielizny pościelowej - poszwy i poszewki, prześcieradła- jedno zadanie - Dostawy odczynników laboratoryjnych (bakteriologia) do posiadanego przez Szpital analizatora BACTEC - jedno zadanie Szczegółowy opis zawiera zał. nr 1A do SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolna ilość wybranych zadań. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33141121-4; 39512000-4; 33696000-5;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu ( każda nie mniejsza niż: zadanie nr 1 - 20 tyś.; zadanie nr 2 - 30 tyś.; zad. 3 - 50 tyś.; zad. nr 4 - 0,1 tys.; 5 - 0,5 tyś. złotych brutto ), dat wykonania i nazw oraz adresów odbiorców (wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 2 zrealizowanych dostaw o charakterze takim samym jak przedmiot zamówienia ( zad. nr 1 - bielizna pościelowa; zad. nr 2 - odczynniki laboratoryjne; zad. nr 3, 4, 5 - medyczne materiały szewne ) oraz załączenie minimum 2 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych. Listy mają być podpisane przez wykazanych odbiorców. Uwaga. Dotyczy zadań nr 3-5: warunek będzie spełniony, poprzez wykazanie łącznie minimum 2 dostaw + 2 potwierdzeń należytego ich wykonania , w przypadku składania oferty na jedno lub więcej zadań, pod warunkiem zachowania wymogu ww dot. % wartości. C. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Dot. zad. nr 2, 3, 4, 5 - Deklaracja CE dla oferowanego produktu odpowiednio do klasy dla wyrobów medycznych, wystawione przez uprawniony organ notyfikowany lub producenta - odpowiednio, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami ustawowymi, dopuszczające produkt do obrotu na terenie RP. 2. Dotyczy zadania nr 1, 3, 4, 5. Firmowe materiały informacyjne /FMI/ - dot. zadania nr 1, 3, 4, 5 oferowanego produktu - ulotki, foldery reklamowe lub katalogowe (strony z katalogów) ze zdjęciami itp. zawierające podstawowe informacje i dane o oferowanym produkcie. 3. Dotyczy wyłącznie zadania nr 1. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie wraz z ofertą -próbek- oferowanego asortymentu. D. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie przeprowadzona wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia- na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach