Przetargi.pl
Bielany segregują odpady - wymiana odpadów segregowanych typu szkło, papier, plastik, sprzęt elektryczny i elektroniczny na rośliny.

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
    REGON: 15259663000430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bielany segregują odpady - wymiana odpadów segregowanych typu szkło, papier, plastik, sprzęt elektryczny i elektroniczny na rośliny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje organizację wydarzenia plenerowego pn. „Bielany segregują odpady” - wymiana odpadów segregowanych typu szkło, papier, plastik, sprzęt elektryczny i elektroniczny na rośliny. Wydarzenie odbędzie się w godzinach od 10.00 do 12.00 w terminach i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Wszelkie niezbędne materiały, w tym: sadzonki roślin, pojemniki do zbiórki odpadów komunalnych, bieżącą obsługę porządkową podczas wydarzenia, wywóz i unieszkodliwienie zebranych odpadów komunalnych, wykonanie projektu oraz wydruk plakatów i kuponów, dostarczenie i rozstawienie namiotów, krzeseł oraz ławostołów, zapewnia Wykonawca. Wykonawca zapewnia 6 pracowników do obsługi zbiórki odpadów komunalnych oraz wydawania sadzonek. Szczegółowy opis: 1. sadzonki roślin: • pokrój roślin, barwa kwiatów i ich ilość powinny być charakterystyczne dla gatunku, • bryła korzeniowa powinna być przerośnięta korzeniami, wilgotna i nieuszkodzona, • niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, • rośliny powinny być jednolite w całej partii, zdrowe i nie zwiędnięte, • rośliny nie powinny wykazywać uszkodzeń mechanicznych, • wszystkie rośliny powinny być w doniczkach, z właściwym oznaczeniem, tj. muszą posiadać etykiety, na których podana jest nazwa danej rośliny, • rośliny powinny zostać dostarczone na wózkach, tak aby umożliwić ich wydawanie w trakcie trwania eventu, • na wózkach powinna znaleźć się informacja z wykazem i liczbą roślin (znajdujących się na danym wózku), • transport sadzonek samochodem dostawczym z zastrzeżeniem, że nie może dojść do uszkodzenia, ani też pogorszenia jakości transportowanych materiałów, • w czasie transportu rośliny należy zabezpieczyć przed wyschnięciem i przemarznięciem. • łączna liczba roślin 2 000 szt., w tym: - zioła (600 szt.): majeranek (100 szt.), oregano (100 szt.), tymianek (100 szt.), bazylia (100 szt.), mięta (100 szt.), rozmaryn (100 szt.), - kwiaty/byliny (800 szt.): wrzosy (różne odmiany) – 200 szt., chryzantemy (różne kolory) – 200 szt., astry (różne odmiany) – 200 szt., lawenda – 200 szt., - cebulki kwiatów (300 opakowań, po minimum 5 cebulek w opakowaniu), w tym cebulki: narcyza – 100 op., tulipana – 100 op., hiacynta – 100 op. (różne kolory poszczególnych kwiatów), - krzewy (300 szt.): berberys (150 szt.), tuja (150 szt.) – różne odmiany. Materiał roślinny pozyskiwany będzie ze szkółek objętych kontrolą Polskiego Inspektoratu Ochrony Roślin, opartych na produkcji z rodzimego materiału wyjściowego. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu źródło pozyskania materiału roślinnego. • Krzewy iglaste i liściaste z pojemników min. C3 – C5 wybór I. Rośliny powinny być zgodne z obowiązującymi normami, dojrzałe, prawidłowo uformowane, z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany oraz wyprowadzone zgodnie z wymaganiami agrotechniki szkółkarskiej. System korzeniowy powinien być skupiony, prawidłowo rozwinięty, na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne. Bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta, nieuszkodzona i mieć wygląd charakterystyczny dla gatunku. Pędy nie powinny być przycięte chyba, że dopuszcza się przycięcie zgodnie z wymaganiami szczegółowymi. Podczas wydarzenia pracownicy firmy (3 osoby) wydają sadzonki w zamian za okazane przez mieszkańców kupony, zgodnie z przyjętym regulaminem wydarzenia. 2. zbiórka odpadów komunalnych: • dostarczenie i ustawienie 6 pojemników 1 100 l do zbiórki odpadów, w tym: 2 pojemników na szkło, 2 pojemników na makulaturę, 2 pojemników na plastik, które na bieżąco będą opróżniane przez pracowników firmy, • zabezpieczenie 3 dodatkowych pojemników każdego rodzaju (pojemniki zapasowe), • pojemniki muszą być opisane, zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie segregacji odpadów, • podstawienie samochodu/przyczepy do zbiórki sprzętu elektrycznego i elektronicznego, • podstawienie pojemnika do zbiórki zużytych baterii. Podczas wydarzenia na bieżąco prowadzona jest obsługa porządkowa, tak aby nie dopuścić do przepełnienia ww. pojemników (do dyspozycji 3 osoby). Po wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca zapewnia wywóz i unieszkodliwienie zebranych odpadów komunalnych, zgodnie z zasadami określonymi przepisami ustaw: z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2019.701 t.j.) oraz 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2018.1454 t.j.). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami. 3. plakaty i kupony Wykonawca dostarczy Zamawiającemu 200 plakatów w formacie A3 oraz 3 500 szt. kuponów uprawniających do odbioru sadzonek. Projekt plakatu oraz kuponu zostanie przedstawiony Zamawiającemu najpóźniej na 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia. Termin dostarczenia plakatów informujących o imprezie nastąpi najpóźniej 5 dni przed jej rozpoczęciem, natomiast kuponów minimum 1 dzień przed jej rozpoczęciem. 4. pozostałe materiały Wykonawca zapewni (dostarczy, rozstawi i uprzątnie) w dniu imprezy: 2 namioty, 4 krzesła oraz 3 ławostoły. Regulamin wymiany odpadów komunalnych na rośliny 1. Akcja Bielany segregują odpady, zwana dalej „Eventem”, odbędzie się w ………….. 2019 r. w godzinach od 10.00 – 12.00 na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, …………… 2. Organizatorem Eventu jest Dzielnica Bielany m.st. Warszawa, z siedzibą przy ul. S. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, zwana dalej „Organizatorem”. 3. Uprawnionymi do otrzymania roślin (ziół lub kwiatów) są osoby fizyczne, które dostarczą w trakcie Eventu, do miejsca wyznaczonego przez Organizatora, odpady komunalne następujących rodzajów: szkło opakowaniowe, plastik, metal, papier lub elektroodpady oraz baterie, co najmniej w ilościach wskazanych w pkt 5. 4. Wymiana surowców wtórnych na rośliny następuje poprzez: a) przeliczenie na kupony liczby lub masy odpadów komunalnych dostarczonych przez mieszkańców m.st. Warszawy w trakcie Eventu, zgodnie z postanowieniami pkt 5 oraz b) zamianę otrzymanych kuponów na rośliny, zgodnie z postanowieniami pkt 6. 5. Przelicznik odpadów komunalnych na kupony: SZKŁO OPAKOWANIOWE 5 – 20 sztuk = 1 KUPON powyżej 20 sztuk = 2 KUPONY PLASTIK/METAL 10 - 20 sztuk = 1 KUPON powyżej 20 sztuk = 2 KUPONY PAPIER od 1 do 4 pudełek = 1 KUPON od 5 pudełek = 2 KUPONY 1 pudełko o wymiarach szer. 30 cm x dł. 45 cm x wys. 25 cm ELEKTROODPADY Mały sprzęt (np. suszarka, mikser) = 1 KUPON Średni i duży sprzęt (np. mikrofala, telewizor, komputer, lodówka, pralka) = 2 KUPONY Kable bez kuponów BATERIE 20 - 50 szt. – 1 KUPON Pow. 50 szt. – 2 KUPONY Niewymienione w regulaminie surowce nie podlegają wymianie na kupony. 6. Przelicznik kuponów na sadzonki roślin: 1 KUPON - 1 sadzonka zioła, 2 KUPONY - 1 kwiat 7. Jedna osoba może otrzymać maksymalnie 7 kuponów. 8. Wydawanie kuponów odbywać się będzie wyłącznie w trakcie Eventu, do czasu wyczerpania roślin, ale nie dłużej niż do godziny 11.30. 9. W razie powzięcia wątpliwości co do charakteru dostarczonych surowców (w szczególności co do pochodzenia odpadów z gospodarstw domowych, np. odpady przemysłowe, Organizator może odmówić przyjęcia odpadów i wydania kuponów. 10. Kupony nie są wydawane osobom nietrzeźwym lub pozostającym pod wpływem innych substancji psychoaktywnych. 11. W kwestiach spornych w sposób ostateczny o spełnieniu warunków określonych w Regulaminie decyduje obecny na miejscu pracownik Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy posiadający imienny identyfikator. 12. Organizator Eventu nie przewiduje możliwości zamiany kuponów na wartość pieniężną lub inną nieprzewidzianą w Regulaminie. 13. Organizator Eventu zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie, które nie naruszają praw nabytych uczestników Wydarzenia. Wartość przedmiotowego zamówienia wynosi 81 300,81 zł i jest odrębnym postępowaniem, stanowiącym część zamówienia ujętego w planie zamówień powyżej 30 tys. euro w kategorii: sprzątanie terenów zewnętrznych i odśnieżanie dla której łączna wartość wynosi 270 901,00 zł. W związku z powyższym Zamawiający przedmiotowe postepowanie prowadzi jak dla wartości mniejszej niż 221 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym zał. Nr 2 do Ogłoszenia. 2. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: Jeżeli wniosek, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/by działające na podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Poprzez analogię, jeżeli osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej będzie osoba działająca na podstawie pełnomocnictwa, albo inna osoba niż podpisująca wniosek (np. tylko jeden członek zarządu w przypadku wieloosobowej reprezentacji), należy dołączyć do wniosku albo najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja należy złożyć - pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z którego wynikać będzie prawo do składania ofert w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadku nie dopełnienia powyższego, tj. w sytuacji gdy najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja, nie zostanie złożone pełnomocnictwo , Wykonawca nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy załączyć dokument/y potwierdzający/e, że osoba podpisująca wniosek i inne dokumenty lub oświadczenia lub udzielająca pełnomocnictwa - jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa - była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 3. Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp: Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadku złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wniosku pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Żaden z Wykonawców składających wspólnie wniosek, nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w sekcji III – pkt 3) Ogłoszenia oraz dokumenty określone w sekcji III.5 Ogłoszenia, składają wszyscy Wykonawcy składający wspólny wniosek - każdy z nich.) Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z pozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://www.bielany.waw.pl. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. Złożenie większej liczby wniosków spowoduje odrzucenie wszystkich złożonych wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: a) musi zostać sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem, b) wniosek i wszystkie załączone dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/ób upoważnionej/ych do reprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach