Przetargi.pl
„Bezpieczne Siemianowice. Poprawa jakości bezpieczeństwa mieszkańców gminy Siemianowice Śląskie” – dostawa sprzętu Systemu Monitoringu Wizyjnego wraz z montażem, uruchomieniem, konfiguracją punktów kamerowych oraz aktualizacją w/w Systemu

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 000515879
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bezpieczne Siemianowice. Poprawa jakości bezpieczeństwa mieszkańców gminy Siemianowice Śląskie” – dostawa sprzętu Systemu Monitoringu Wizyjnego wraz z montażem, uruchomieniem, konfiguracją punktów kamerowych oraz aktualizacją w/w Systemu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest dostawa sprzętu Systemu Monitoringu Wizyjnego wraz z montażem, uruchomieniem, konfiguracją punktów kamerowych oraz aktualizacją w/w Systemu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) Części: 2.1) Część 1 zamówienia: „Bezpieczne Siemianowice. Poprawa jakości bezpieczeństwa mieszkańców gminy Siemianowice Śląskie” – dostawa, montaż, uruchomienie, konfiguracja punktów kamerowych oraz aktualizacja Systemu Monitoringu Wizyjnego Kod CPV: Nazwa: 30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 35125300-2 Kamery bezpieczeństwa 32421000-0 Okablowanie sieciowe 72260000-5 Usługi w zakresie oprogramowania 51310000-8 Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo 1)Przedmiotem Części 1 zamówienia w ramach realizacji projektu „Bezpieczne Siemianowice. Poprawa jakości bezpieczeństwa mieszkańców gminy Siemianowice Śląskie” jest: a) dostawa wraz z montażem i uruchomieniem punktów kamerowych Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Siemianowice Śląskie, b) uruchomienie i konfiguracja dostarczonego sprzętu, c) aktualizacja Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Siemianowice Śląskie użytkowanego przez Zamawiającego. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 został zawarty w Dodatku nr 4a do SIWZ, 3)W celu potwierdzenia, że oferowane: oprogramowanie, macierz dyskowa, kamery stacjonarne, szafy metalowe, zasilacze UPS, lokalne rejestratory, przełączniki sieciowe wraz z zasilaczami, odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanych urządzeń oraz oprogramowania. Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze Umowy (Dodatek nr 6a do SIWZ). 5)W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane przez Zamawiającego w dokumencie opisanym w pkt. 2) powyżej. 6) Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia wykonanego na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz we wzorze umowy. 7)Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 9) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2.2) Część 2 zamówienia: „Bezpieczne Siemianowice. Poprawa jakości bezpieczeństwa mieszkańców gminy Siemianowice Śląskie” – dostawa sprzętu Systemu Monitoringu Wizyjnego. Kod CPV: Nazwa: 30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30213000-5 Komputery osobiste 30231300-0 Monitory ekranowe 48620000-0 Systemy operacyjne 1)Przedmiotem Części 2 zamówienia w ramach realizacji projektu „Bezpieczne Siemianowice. Poprawa jakości bezpieczeństwa mieszkańców gminy Siemianowice Śląskie” jest dostawa sprzętu Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Siemianowice Śląskie 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 została zawarty w Dodatku nr 4b do SIWZ, 3)W celu potwierdzenia, że oferowane: monitor oraz komputer wraz z oprogramowaniem odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanych urządzeń oraz oprogramowania. Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze Umowy (Dodatek nr 6b do SIWZ). 5)W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane przez Zamawiającego w dokumencie opisanym w pkt. 2) powyżej. 6) Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia wykonanego na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz we wzorze umowy. 7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 8)Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 9) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, lub obie Części zamówienia. Dla każdej części prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2 zamówienia nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny, oferta odnosząca się do danej Części musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a, Dodatek nr 1b do SIWZ, b) Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SWIZ (Załącznik nr 1 do Oferty) – w odniesieniu do Części 1, Części 2, c) Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty) – w odniesieniu do Części 1, c) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 3.1. i pkt 3.4. rozdziału V SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego (Załącznik nr 5 do Oferty), e) Formularz cenowy (odpowiednio Dodatek nr 5a, Dodatek nr 5b do SIWZ). f) spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2.1. Oświadczenia stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty) wypełnia i podpisuje Wykonawca; 2.2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane oświadczenia stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w jakim wykonawca wykazuje ich spełnienie. 2.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 powyżej; 2.4. Zamawiający nie wymaga zamieszczenia w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 powyżej, informacji o podwykonawcach na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp do przekazania – w odniesieniu do Części 1 oraz Części 2 zamówienia, Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.1. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/ów występujących wspólnie oraz innych podmiotów, na których zdolnościach polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane są w oryginale. 4.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane w celu wskazanym w pkt 4.1 powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 6. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach