Przetargi.pl
„Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa – zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Nowa Wieś Lubińska”

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59100 Polkowice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 74 121, , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1
    59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 74 121, , fax. 076 72 46 780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ug.polkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa – zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Nowa Wieś Lubińska”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4, który będzie posiadał Świadectwo dopuszczenia CNBOP. Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Gminy Polkowice z przeznaczeniem dla OSP Nowa Wieś Lubińska zgodnie z Opisem technicznym – stanowiącym załącznik do SIWZ Przy odbiorze samochodu przez Zamawiającego w siedzibie OSP Nowa Wieś Lubińska Wykonawca dokona przeszkolenia obsługi podstawowej przedmiotu zamówienia osób wytypowanych przez Zamawiającego zgodnie z zapisem § 2 wzoru umowy. Przy odbiorze samochodu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu certyfikat zgodności CNBOP (Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej). Wykonawcy udzielą gwarancji na nadwozie i na podwozie. Okres gwarancji na nadwozie i na podwozie od 24 do 36 miesięcy – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy; 4. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach