Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie kart flotowych lub równoważnym na potrzeby pojazdów służbowych Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.

Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, Grzybowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
  • Data zamieszczenia: 2020-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Grzybowa 1
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
    REGON: 02137042700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm-milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie kart flotowych lub równoważnym na potrzeby pojazdów służbowych Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa w systemie kart flotowych lub równoważnym na potrzeby samochodów służbowych zamawiającego. Przedmiotem dostaw jest benzyna bezołowiowa Pb95 oraz olej napędowy. 2. Bezgotówkowy zakup paliwa przez Zamawiającego będzie dokonywany w okresie od 01.06.2020r., do 31.05.2023r., (36 miesięcy) w zorganizowanej sieci stacji paliw Wykonawcy. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego wynosi: a) benzyna bezołowiowa Pb95 – 3 000 litrów w okresie realizacji umowy; b) olej napędowy odpowiedni do pory roku - 30 000 litrów w okresie realizacji umowy. 4. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy tj. 36 miesięcy realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu paliwa w ilościach odbiegających od podanych wielkości, tj. zmniejszenia lub zwiększenia w okresie realizacji umowy. Z tytułu rezygnacji Zamawiającego z części zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego. 5. Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. 6. Wykonawca w terminie 5 dni od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekaże Zamawiającemu karty flotowe lub równoważne umożliwiające Zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliwa na terenie co najmniej województwa Dolnośląskiego. 7. Karty flotowe lub równoważne służyć będą tylko i wyłącznie do zakupu paliw określonych w pkt 1. 8. Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego paliwa przez każdy z pojazdów Zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości Zakupionego paliwa w systemie elektronicznym za pomocą karty flotowej lub równoważnej, posiadającej kod dostępu PIN przypisany do każdego pojazdu. Wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu wskazane powyżej informacje poprzez umieszczenie ich na stronie internetowej Wykonawcy i przekazanie Zamawiającemu hasła, za pomocą którego będzie możliwe odczytanie przedmiotowych informacji lub w inny równoważny sposób. 9. Zamawiający musi mieć możliwość dostępu do internetowego wglądu do systemu - w szczegółową historię wszystkich swoich transakcji, salda rachunku i wydanych faktur, a także ma mieć możliwość wygenerowania wydruków dokumentów oraz szybkiego wyszukiwania i sortowania dokumentów wydanych przez Wykonawcę. 10. Wykonawca zapewni kontrolę tankowania pojazdów polegającą na sprawdzeniu zgodności numeru rejestracyjnego z kartą flotową (lub równoważną) w tankowanym pojeździe. 11. Zamawiający dokonywać będzie zakupów paliwa w wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliw na terenie co najmniej całego województwa Dolnośląskiego. 12.Wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę. W szczególności Wykonawca musi posiadać nie mniej niż 1 (jedną) stację paliw w miejscowości Milicz i 1 (jedną) stację na trasie Milicz – Wrocław. 13. Dostarczane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 października 2015 r., w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r., poz. 1680 ze zm.) oraz być zgodne z przywołanymi w rozporządzeniu normami tj.: PN-EN 228:2013-04 Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań oraz normy PN-EN 590:2013-12 Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań. 14. Rozliczenia za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup paliw dokonywane będą na podstawie faktury VAT przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 15. Płatność dokonywana będzie raz w miesiącu przez Zamawiającego w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesja, zezwolenie lub licencja.Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ - podpisany na każdej stronie i wypełniony ( wg. wzoru). 2) Formularz asortymentowo cenowy – Załącznik Nr 2 do SIWZ podpisany i wypełniony (wg. wzoru). 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 3 do SIWZ podpisany i wypełniony (wg. wzoru). 4) Zaakceptowane istotne postanowienia umowne na każdej stronie – Załącznik Nr 4 do SIWZ (wg wzoru). 5) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 5 do SIWZ wypełniony i podpisany. 6) Aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7) Wykaz stacji paliwowych uprawniających do tankowania pojazdów Zamawiającego przy użyciu kart paliwowych (lub równoważnych) w promieniu . 15 km od siedziby Zamawianego wg. Załącznika Nr 6 do SIWZ. 8) Wykaz stacji paliwowych uprawniających do tankowania pojazdów Zamawiającego przy użyciu kart paliwowych (lub równoważnych) na terenie województwa Dolnośląskiego według Załącznika Nr 7 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia że wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku Nr 8 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach