Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie kart flotowych lub równoważnym na potrzeby pojazdów służbowych Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.

Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 56300 Milicz, ul. Grzybowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 38 40 589 , fax. 71 38 40 652
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Grzybowa 1
    56300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 38 40 589, fax. 71 38 40 652
    REGON: 2137042700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie kart flotowych lub równoważnym na potrzeby pojazdów służbowych Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego odpowiedniego do pory roku do samochodów służbowych będących w dyspozycji Zamawiającego, na stacjach benzynowych Wykonawcy, na terenie całego województwa Dolnośląskiego, w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych lub równoważnych zwanych dalej kartami paliwowymi. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm. Paliwa będące przedmiotem dostawy muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Wymagane będzie zobowiązanie Wykonawcy do okazywania świadectwa jakości sprzedawanych paliw na każde wezwanie Zamawiającego. 3. Szacunkowa ilość i asortyment będący przedmiotem dostawy: benzyna bezołowiowa Pb 95: 3 000 litrów, olej napędowy 24 000 litrów w okresie realizacji umowy. 4 Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości dostarczanego paliwa. 5. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego w wybranej stacji paliw Wykonawcy, w której możliwe jest realizowanie kart paliwowych. 6. Zamawiający dysponuje obecnie 3 samochodami służbowymi. Wykaz samochodów osobowych będzie stanowił załącznik do umowy. 7. Wykonawca wyda Zamawiającemu bezpłatnie 3 karty paliwowe oraz dodatkowe bezpłatne karty paliwowe w przypadku zakupu nowych samochodów. Duplikaty kart (zgubienie, kradzież, zniszczenie, zmiana danych Zamawiającego) wystawiane będą odpłatnie, według cen obowiązujących u Wykonawcy w dniu wydania. 8. Karty winny być zabezpieczone kodem dostępowym i umożliwiać niezwłoczne zablokowanie w przypadku kradzieży lub niewłaściwego użytkownika. 9. Każda transakcja za pomocą karty paliwowej musi być zatwierdzona przez kierowcę Zamawiającego poprzez wprowadzenie poufnego kodu PIN, a następnie potwierdzona dowodem sprzedaży sporządzonym przez Wykonawcę np. wydrukiem z kasy lub terminala. Kierowca Zamawiającego po stwierdzeniu prawidłowości danych w nim zawartych otrzyma jeden egzemplarz dowodu dokonania transakcji. 10. Płatności będą regulowane przez Zamawiającego na podstawie wystawionych raz w miesiącu zbiorczych faktur, do których załącznikiem będzie raport przeprowadzonych transakcji zawierający następujące dane: data i czas przeprowadzenia transakcji, nr rejestracyjne samochodów, numery kart paliwowych, na które dokonano zakupu, ilość i cenę zakupionego paliwa, nr i miejscowość stacji paliw, na których przeprowadzono transakcje. 11. Większość dostaw będzie realizowana na stacjach benzynowych położonych najbliżej Zamawiającego. Wymagana jest możliwość tankowania na stacjach benzynowych wykonawcy, w tym w szczególności w całym województwie Dolnośląskim . 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany numerów rejestracyjnych i ilości samochodów. 13. Szczegółowe wymogi i sposób wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ.O wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach