Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliwa i akcesoriów do pojazdów będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu przy użyciu kart z mikroprocesorem

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Słoneczna 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7421988, 7422494 , fax. 95 7421988, 7422494
  • Data zamieszczenia: 2012-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 24 24
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7421988, 7422494, fax. 95 7421988, 7422494
    REGON: 21046697700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliwa i akcesoriów do pojazdów będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu przy użyciu kart z mikroprocesorem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. c) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. d) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. e) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.2 Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV 2008): 09100000 - 0 Paliwa 09132100 - 4 Benzyna Bezołowiowa 09134100 - 8 Olej napędowy 3.3 Przedmiot zamówienia dotyczy bezgotówkowego zakupu na stacjach benzynowych paliwa (benzyna bezołowiowa PB 95 i olej napędowy ON), akcesoriów do pojazdów (płyny do spryskiwaczy, żarówki, bezpieczniki itp.) przy użyciu kart z mikroprocesorem. 3.4 W wyposażeniu Zamawiającego obecnie znajduje się 9 pojazdów oraz 2 zestawy sprzętowe. 3.5 Przedmiotem postępowania są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb, zakupy paliwa płynnego spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441) zgodnego z normą PN-EN 228 oraz PN-EN 590 w szacunkowych ilościach przedstawionych poniżej: a) benzyna bezołowiowa PB 95 - 6 111 l b) olej napędowy ON - 19 106 l a także akcesoriów samochodowych o szacunkowej wartości nie przekraczającej progu stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4 pkt 8. 3.6 Wykonawca zapewnia możliwość całodobowego dokonywania zakupów paliwa, akcesoriów. Przez sieć stacji Zamawiający rozumie stacje zlokalizowane na terytorium Polski, położone jedna od drugiej w promieniu nie większym niż 30 km, przy całkowitym pokryciu terytorium Polski, w tym co najmniej 2 stacje w każdym mieście wojewódzkim. 3.7 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy. 3) Wykonawca wystawi bezpłatnie w terminie 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy karty z mikroprocesorem, za pomocą których będą dokonywane zakupy paliwa i akcesoriów do pojazdów w liczbie określonej w pkt. 3.4 niniejszej SIWZ. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy, które Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć w terminie 15 dni roboczych od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania, w przypadku zwiększenia liczby pojazdów znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego. 5) Zamawiający ponosił będzie jedynie koszty zakupów paliwa i akcesoriów dokonanych za pomocą kart. W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż określone w pkt. 3.5 niniejszej SIWZ szacunkowe ilości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 6) Dokonywane zakupy rozliczane będą co najmniej raz na miesiąc, nie częściej jednak niż 2 razy w miesiącu. 7) Każdorazowo do faktury Wykonawca będzie zobowiązany załączyć dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: datę i czas dokonania transakcji, nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, numer rejestracyjny pojazdu, numer karty, którą dokonano transakcji, ilość i rodzaj paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu przed upustem (jeżeli jest stosowany) oraz po upuście. 3.8 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, w szczególności określonymi w pkt. 3.5 niniejszej SIWZ. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/?c=94
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach