Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych oraz sprzętu mechanicznego Gminy Słupno w 2024r.

GMINA SŁUPNO ogłasza przetarg

  • Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SŁUPNO
    ul. Miszewska 8A
    09-472 Słupno, woj. mazowieckie
    REGON: 611015997
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych oraz sprzętu mechanicznego Gminy Słupno w 2024r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup w 2024 roku następujących paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego Zamawiającego:- olej napędowy ON – ok. 27 000 l- benzyna bezołowiowa PB 95 – ok. 3 700 l Podane ilości paliwa są wielkościami orientacyjnymi i nie wiążą Zamawiającego, a ich zakup będzie realizowany wg bieżących potrzeb – maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel.Zamówienie dotyczy następujących jednostek Gminy Słupno:1. Urząd Gminy Słupno – pojazdy i sprzęt użytkowane w przez pracowników fizycznych 2. Odziały OSP z terenu Gminy Słupno – pojazdy i sprzęt użytkowane w przez OPS Miszewko Strzałkowskie, OSP Cekanowo, OSP Słupno, OSP Gulczewo, OSP Święcieniec, OSP MijakowoLp. Wykaz pojazdów służbowych i sprzętu zmechanizowanego Numer rejestracyjny/szt.URZĄD GMINY SŁUPNO1 Peugeot Boxer WPL 391022 Toyota Hiace WPL 649663 VW LT 35 WPL 596494 Ciągnik Landini WPL YS575 Ciągnik New Holland WPL 15W26 Ciągnik TYM WPL 81N57 Ciągnik KIOTI WPL 03V88 Fiat Ducato WPL MY909 Fiat Scudo WPL 3809910 Toyota Hiace WPL 8268911 Nissan Terrano WPL MS25OSP Słupno12 Nissan Patrol WPL XM5713 JELCZ 004 PLM 623314 GAZ WPL 53VL15 Mercedes Atego WPL 0999816 Renault MD B3D WPL 51998OSP Mijakowo17 Renault Midliner S180 WPL 2AX8OSP Gulczewo18 STAR GBA WPL V095OSP Miszewko Strzałkowskie19 Toyota Hiace WPL 49137OSP Święcieniec20 GAZ GLBA WPL GP55OSP Cekanowo21 Renault MD B3D WPL 64165SPRZĘT ZMECHANIZOWANY22 sprzęt zmechanizowany Urzędu Gminy Słupno 8 szt. 23 sprzęt zmechanizowany OSP 7 szt.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:1. Zakupione paliwa muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2023.1314, t.j. z dnia 2023.07.11) oraz odpowiednio Norm PN – EN 228 (PB) i PN – EN 590 (ON).2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie:a) w systemie bezgotówkowym, na podstawie identyfikacyjnych magnetycznych lub chipowych kart paliwowych, wydanych przez Wykonawcę dla pojazdów oraz sprzętu zmechanizowanego Zamawiającego,b) na terenie kraju z zastrzeżeniem, że Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw w promieniu 5 km od siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Gminy w Słupnie adres: 09-472 Słupno ul. Miszewska 8A,c) sukcesywnie, poprzez tankowanie pojazdów oraz sprzętu Zamawiającego, stosownie do jego potrzeb, d) tankowanie pojazdów odbywać się będzie do zbiorników paliwa, a sprzętu do kanistrów lub beczek. 3. Zamówienie obejmuje również dostawę magnetycznych lub chipowych kart paliwowych przypisanych do poszczególnych pojazdów w przypadku tankowania sprzętu zmechanizowanego.Wielkość lub zakres zamówienia:1. Ilość zamawianych paliw ma charakter szacunkowy.2. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą wyczerpania kwoty jaką zaplanowano do sfinansowania zadania.3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.Warunki realizacji zamówienia:1. Wykonawca wyda Zamawiającemu nieodpłatnie karty paliwowe, po jednej dla każdego pojazdu silnikowego oraz karty paliwowe umożliwiające pobieranie paliwa do beczek lub kanistrów (zaopatrzenie w paliwo sprzętu zmechanizowanego) w ilości zgodnej z Załącznikiem do umowy. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji Załącznika do umowy. 2. Karty paliwowe wydane dla każdego pojazdu silnikowego winny umożliwiać pobieranie paliwa klasy standard stosownie do potrzeb Zamawiającego. 3. Na karcie paliwowej podane będą co najmniej następujące dane:a) nr karty,b) data ważności karty,c) nazwa użytkownika (Zamawiającego),d) nr rejestracyjny pojazdu lub skrócona nazwa jednostki w przypadku zakupu paliwa do sprzętu.4. Wykonawca zobowiązany będzie do jednoznacznej identyfikacji terminu i ilości wydanego paliwa z pojazdem lub jednostką Zamawiającego, na którą zostało pobrane paliwo, poprzez wydanie osobie pobierającej paliwo, wydruku zawierającego następujące informacje identyfikacyjne:a) nr karty,b) data i dokładny czas przeprowadzenia transakcji,c) nr i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji,d) nr rejestracyjny w przypadku tankowania pojazdu,e) rodzaj paliwa,f) ilość zakupionego paliwa,g) wartość transakcji.5. Raporty transakcji sporządzane będą przez Wykonawcę nieodpłatnie raz w miesiącu za okres od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca.Warunki gwarancji :1. Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami.2. Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie Zamawiającego, do przedstawienia dokumentów i świadectw jakości paliwa, w terminie 7 dni od dnia otrzymania pisma zawierającego takie żądanie.3. W zakresie reklamacji związanej z niewłaściwą jakością paliw obowiązują następujące zasady:a) Reklamacja powinna zostać złożona na piśmie wraz z uzasadnieniem.b) Wykonawca powinien rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania. W przypadku, gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji, w szczególności uzyskania od Zamawiającego lub Operatora stacji paliw, Wykonawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji.c) Nie powiadomienie Zamawiającego w w/w terminie o sposobie rozpatrzenia reklamacji jest równoznaczne z jej uwzględnieniem.d) W przypadku uznania reklamacji Wykonawca zobowiązany jest pokryć wartość poniesionej szkody do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami, e) Zapis pkt d nie pozbawia prawa Zamawiającego dochodzenia przed sądem odszkodowania w pełnej wysokości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Warunki dodatkowe:1. Wykonawca winien dysponować siecią stacji paliw na terenie kraju z zastrzeżeniem, że musi posiadać co najmniej jedną stację paliw w promieniu 5 km od siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Gminy w Słupnie adres: 09-472 Słupno ul. Miszewska 8A, umożliwiających pobieranie paliwa do pojazdów oraz sprzętu Zamawiającego.2. Oferta winna zawierać oświadczenie, potwierdzające spełnienie powyższych warunków.3. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb.4. Rozliczenie przedmiotu umowy będzie odbywało się jeden raz w miesiącu zbiorczymi fakturami ze wszystkich dokonanych transakcji zakupu paliwa w okresach od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca, na podstawie prowadzonej dokumentacji każdorazowego zakupu bezgotówkowego, przy czym za dzień wykonania uznaje się ostatni dzień danego miesiąca.5. Do każdej faktury wystawiane będą zestawienia wszystkich transakcji, dokonanych w danym okresie rozliczeniowym, zawierające następujące dane:a) nazwę produktu,b) nr rejestracyjny pojazdu lub adnotacja „sprzęt” w przypadku zakupu paliwa do sprzętu,c) nr karty,d) miejscowość i nr stacji,e) ilość pobranego paliwa,f) cenę jednostkową paliwa widniejącą na dystrybutorze w danej stacji paliw w momencie tankowania,g) wartość netto,h) wartość podatku VAT,i) wartość brutto,j) wartość udzielonego upustu.6. Termin płatności – 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego.7. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu pobieranie z poziomu przeglądarki internetowej wszystkich transakcji wykonanych kartami paliwowymi.8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia spełniającego normy jakościowe pod rygorem dochodzenia roszczeń na podstawie wyników badań laboratoryjnych zlecanych przez PIH na wniosek Zamawiającego. W okresie zimowym Wykonawca winien zabezpieczyć zamianę paliwa – oleju napędowego ON z letniego na zimowy. Przez okres zimowy należy rozumieć okres od 16 listopada do 28 lutego.9. Sprzedaż odbywać się będzie wg cen obowiązujących w dniu zakupu paliwa z uwzględnieniem upustu/marży procentowego zadeklarowanego w ofercie.CPV: 09100000-0 Paliwa 09134100-8 Olej napędowy 09132100-4 Benzyna bezołowiowa.Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, w zakresiewymaganym ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach