Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych oraz sprzętu mechanicznego Gminy Słupno

GMINA SŁUPNO ogłasza przetarg

  • Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SŁUPNO
    ul. Miszewska 8A
    09-472 Słupno, woj. mazowieckie
    REGON: 611015997
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych oraz sprzętu mechanicznego Gminy Słupno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych oraz sprzętu mechanicznego Gminy Słupno ze stacji paliw zlokalizowanych w promieniu nie większym 5 km od adresu ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno (za pomocą kart paliwowych dostarczonych Zamawiającemu przez Wykonawcę). Szacowane ilości: -benzyna bezołowiowa Pb 95 (E5) w ilości do 2.500 litrów (CPV 09.13.21.00-4), - olej napędowy ON (B7) w ilości do 13.000 litrów (CPV 09.13.41.00-8). Realizacja zamówienia polegać będzie na bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników jednostek pojazdów służbowych oraz w kanistry z przeznaczeniem do ręcznych narzędzi zmechanizowanych z napędem spalinowym. Dodatkowe warunki, których spełnienia zastrzega sobie Zamawiający:1) Odbiór paliwa do uprawnionych pojazdów i maszyn Zamawiającego będzie odbywał się sukcesywnie w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart paliwowych wystawionych przez Wykonawcę i przekazanych Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy.2) Podstawą do wystawienia kart paliwowych będzie wykaz pojazdów i maszyn Zamawiającego oraz wykaz osób uprawnionych do zakupu paliw płynnych na potrzeby sprzętu stacjonarnego,3) Wykonawca będzie sporządzać i przekazywać Zamawiającemu faktury VAT za następujące okresy rozliczeniowe od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca, przy czym za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego miesiąca,4) Płatność za zrealizowane dostawy realizowana będzie przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w umowie w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.5) Zamawiający dodatkowo będzie dokonywał u Wykonawcy zakupu materiałów, olei i płynów eksploatacyjnych, których sposób rozliczenia odbywał się będzie analogicznie jak paliwa, tj. bezgotówkowo.6) Wydane przez Wykonawcę Zamawiającemu karty elektroniczne upoważniać będą do rejestracji zakupu paliwa do pojazdów oraz kanistrów, a także materiałów, olei i płynów eksploatacyjnych, o których mowa w ust. 5 powyżej. 7) Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy określa orientacyjny wykaz planowanych do wydania kart elektronicznych i stanowi integralną część umowy. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji Załącznika nr 1.8) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu pobieranie z poziomu przeglądarki internetowej wszystkich transakcji wykonanych kartami paliwowymi.9) W okresie zimowym Wykonawca winien zabezpieczyć zamianę paliwa - oleju napędowego ON (B7) z letniego na zimowy. Przez okres zimowy należy rozumieć okres od 16 listopada do 28 lutego. 10) Oferowane do sprzedaży paliwo powinno spełniać wymagania aktualnie obowiązujących polskich norm jakościowych. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli jakości zakupionego paliwa pod względem jego zgodności z wymaganiami jakościowymi poprzez losowe pobranie próbek przy udziale obu stron, a w przypadku wątpliwości co do jakości paliwa oddanie jej do niezależnej analizy laboratoryjnej. Zamawiający poniesie wszelkie koszty przeprowadzenia w/w analiz, a w przypadku potwierdzenia niezgodności jakości paliwa koszty wykonanej analizy obciążą Wykonawcę. 12) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezwłocznie na życzenie Zamawiającego świadectwa jakości na odebrane paliwa. 2. CPV: 09100000-0 Paliwa 09134100-8 Olej napędowy 09132100-4 Benzyna bezołowiowa.3. Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach