Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów samochodów śmieciarek do odbioru i transportu odpadów komunalnych

Zielone Międzyzdroje Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 Międzyzdroje, Nowomyśliwska 86
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 577530430
  • Data zamieszczenia: 2022-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zielone Międzyzdroje Sp. z o.o.
    Nowomyśliwska 86
    72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie
    tel. 577530430
    REGON: 521418408
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonemiedzyzdroje.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów samochodów śmieciarek do odbioru i transportu odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup w 2023r. paliwa płynnego do pojazdów specjalistycznych śmieciarek:- olej napędowy ON w ilości: 41 250,00 litrów.2. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi jakościowe określone w aktach prawnych: Polska Norma PN-EN 228, PN-EN 590 oraz wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z dnia 16.12.2008r. Nr 221, poz. 1441).3. Ilości paliwa podanego w opisie przedmiotu zamówienia jest wielkością orientacyjną i nie wiąże Zamawiającego, a jego zakup będzie realizowany wg. Bieżących potrzeb maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel.4. Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 330 000,00 zł brutto.5. Wykonawca winien dysponować siecią stacji paliw na terenie dysponował całodobowymi stacjami paliw oferującymi olej napędowy ON, na których możliwy będzie zakup paliwa w systemie bezgotówkowym, na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę Zamawiającemu kart paliwowych. Wykonawca oświadcza, iż w okresie obowiązywania Umowy będzie dysponował takimi stacjami, w ilości co najmniej 10 (słownie: dziesięcioma) na terenie województwa zachodniopomorskiego, przy czym w powiecie kamieńskim (województwo zachodniopomorskie) przynajmniej 2 (słownie: dwoma).6. Karty Paliwowe:- Wykonawca wyda Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od daty zawarcia niniejszej Umowy identyfikacyjne karty paliwowe, na podstawie danych przekazanych mu przez Zamawiającego,- Na karcie paliwowej zakodowane będą co najmniej, następujące dane: nr karty, data ważności karty, nazwa użytkownika (Zamawiającego) oraz nr rejestracyjny pojazdu.- W przypadku zgubienia bądź kradzieży (utraty) karty Wykonawca, po telefonicznym, mailowym lub za pomocą portalu internetowego zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty, przyjmując na siebie pełna odpowiedzialność za wszelkie zakupy dokonane za pomocą karty po takim zgłoszeniu.- Wykonawca wyda Zamawiającemu duplikat karty lub dokona wymiany karty zniszczonej na nową nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia, za dodatkową opłatą według stawki obowiązującej w dniu wydania nowej karty.- Wykonawca wyda nieodpłatnie Zamawiającemu, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia, duplikat karty w miejsce źle funkcjonującej karty, powstałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania dodatkowych kart. W takim przypadku Wykonawca wyda nieodpłatnie karty paliwowe nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Minimalny poziom zdolności: zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że:- posiada aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi, zgodnie ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne tj. z dnia 31 marca 2021 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 716),- odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach