Przetargi.pl
BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW W SYSTEMIE KART PALIWOWYCH DLA POJAZDÓW SP ZOZ.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. 29 Listopada 57
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4611028 , fax. 13 4611028
  • Data zamieszczenia: 2012-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych
    ul. 29 Listopada 57 57
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 13 4611028, fax. 13 4611028
    REGON: 37044459800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-ustrzyki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW W SYSTEMIE KART PALIWOWYCH DLA POJAZDÓW SP ZOZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw do samochodów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych, w systemie kart paliwowych, w okresie 12 m-cy od daty zawarcia umowy. a) Zamówienie obejmuje zakup: - Oleju napędowego w ilości: 2000 l miesięcznie (tj. 24.000 l na 12 m-cy) - Benzyny bezołowiowej 95 w ilości: 300 l miesięcznie (tj. 3600 l na 12 m-cy) b) Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 16 grudnia (Dz. U. z 2008 Nr 221 poz. 1441 ze zm). Należy złożyć oświadczenie, że oferowane towary są bezpieczne, spełniają wymagane normy techniczno-eksploatacyjne i są dopuszczone do obrotu. c) Określone ilości paliw są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. d) Tankowanie paliw odbywać się będzie całodobowo w stacjach paliwowych Wykonawcy na terenie całego kraju. e) Wymagane jest by całodobowa stacja paliw znajdowała się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, umożliwiająca tankowanie zapotrzebowanego w SIWZ asortymentu. f) Pobranie paliw polegać będzie na sukcesywnym tankowaniu samochodów Zamawiającego wyłącznie do zbiornika pojazdu. Wykluczone jest tankowanie do kanistra itp. Forma rozliczenia za pobrane paliwo: - Bezgotówkowa w systemie kart paliwowych Wykonawcy - faktura VAT zbiorcza za okres rozliczeniowy, płatna przelewem. - Za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. - Termin płatności - 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę VAT Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty jej wystawienia wraz z zestawieniem ewidencji wydanego paliwa zawierającego co najmniej: datę tankowania, stację, nr rejestracyjny tankowanego pojazdu, ilość, rodzaj, cenę i wartość paliwa oraz wielkość zastosowanego upustu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-ustrzyki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach