Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych oraz gazu LPG na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. gen. Józefa Hallera 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3616009 , fax. 034 3616538
  • Data zamieszczenia: 2015-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie
    ul. gen. Józefa Hallera 1 1
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3616009, fax. 034 3616538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw płynnych oraz gazu LPG na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych, tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON oraz gazu LPG poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji przy użyciu kart paliwowych. Przewidywane orientacyjne ilości paliw będące przedmiotem zamówienia wynoszą odpowiednio: - benzyna bezołowiowa Pb 95 -25 000 litrów, - olej napędowy ON - 25 000 litrów, - gaz LPG- 2 000 litrów. 2. Oferowane paliwa tj. benzyna bezołowiowa Pb 95 i olej napędowy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013r., poz. 1058 z późn. zm.) oraz normy PN-EN 228 w przypadku benzyny bezołowiowej PB 95 i normy PN-EN 590 w przypadku oleju napędowego. 3. Oferowany gaz LPG winien spełniać wymagania jakościowe zgodnie z normą PN-EN 589 oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2006 roku w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2011r. Nr 286, poz. 1682). 4. Ilość zamawianego paliwa uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, dlatego też Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w niniejszej specyfikacji. 5. Ilość i asortyment paliwa nie mogą być w razie mniejszych lub większych potrzeb Zamawiającego podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadach sukcesywnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów na stacjach paliw Wykonawcy, przy czym co najmniej jedna stacja paliw zlokalizowana będzie w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą drogą publiczną, czynna przynajmniej w godzinach 6:00 do 22:00, przez wszystkie dni tygodnia. Tankowania odbywać się mogą również na innych stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju, akceptujących bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart paliwowych. 7. Zakup paliw odbywać się będzie przy wykorzystaniu kart paliwowych, umożliwiających Zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliwa. Karty paliwowe zabezpieczone będą poufnym numerem identyfikacyjnym. 8. Przewidywana przez Zamawiającego ilość kart paliwowych wynosi: 24 karty przypisane do pojazdów oraz 2 karty bezimienne na okaziciela (do tankowania maszyn i urządzeń gospodarczych). Ostateczna ilość kart paliwowych zostanie określona przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 9. Koszty związane z wydaniem i obsługą kart w całym okresie obowiązywania umowy ponosić będzie Wykonawca (również w przypadku zgubienia, zniszczenia, kradzieży). 10. Sprzedaż paliw odbywać się będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, z każdorazowym uwzględnieniem przyznanego Zamawiającemu stałego upustu. 11. Upust będzie wielkością stałą wyrażoną w %. Wysokość upustu nie może ulec zmianie w trakcie całego okresu trwania umowy. 12. Rozliczenie finansowe za pobrane w danym miesiącu paliwa będzie następowało na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT, w dwóch okresach rozliczeniowych, tj.: - od 1-go do 15-go dnia miesiąca, - od 16-go do ostatniego dnia miesiąca. 13. Zakupu paliwa będą dokonywać tylko upoważnieni pracownicy Zamawiającego. 14. Wykaz pojazdów oraz nazwiska osób upoważnionych do odbioru paliwa będą stanowiły załączniki do umowy. 15. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość upustu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.word.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach