Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 616 009 , fax. 343 616 538
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 616 009, fax. 343 616 538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych, tj. benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego ON i gazu LPG, poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie, z zapewnieniem bezgotówkowego okresowego rozliczania transakcji przy użyciu kart paliwowych. 2. Przewidywane orientacyjne zapotrzebowanie na paliwo w okresie obowiązywania umowy wynosi: benzyna bezołowiowa Pb 95 – 10 000 litrów, olej napędowy ON – 25 000 litrów, gaz LPG – 50 000 litrów. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadach sukcesywnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, przy czym co najmniej jedna stacja paliw musi być zlokalizowana na terenie Częstochowy w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Zamawiającego liczonej najkrótszą drogą publiczną, czynna przynajmniej w godzinach 6:00 do 22:00 przez wszystkie dni tygodnia, wyposażona w system bezgotówkowego zakupu paliwa za pomocą kart paliwowych. Zakup paliwa może odbywać się również na innych stacjach paliw będących w dyspozycji Wykonawcy na terenie całego kraju, akceptujących bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart paliwowych. 4. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680) oraz rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 roku w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2016r., poz. 540), jak również odpowiednio norm PN-EN 228, PN-EN 590 i PN-EN 589. 5. Podane ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi wynikającymi z prognozowanego zapotrzebowania w okresie realizacji umowy i uzależnione będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącego użytkowania pojazdów. 6. Zakup paliwa będzie realizowany każdorazowo w formie transakcji bezgotówkowej, przy użyciu kart paliwowych, które zostaną wydane Zamawiającemu bez dodatkowych opłat, w następujących przewidywanych ilościach: 24 karty wystawione oddzielnie na każdy pojazd samochodowy, 2 karty bezimienne wystawione na okaziciela (do tankowania paliwa do kanistrów maszyn i urządzeń gospodarczych Zamawiającego). Ostateczna ilość kart paliwowych zostanie określona przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 7. Koszty związane z wydaniem i obsługą kart w całym okresie obowiązywania umowy ponosić będzie Wykonawca (również w przypadku zgubienia, zniszczenia, kradzieży). 8. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, z każdorazowym uwzględnieniem przyznanego Zamawiającemu stałego upustu (rabatu). 9. Upust będzie wielkością stałą wyrażoną w %. Wysokość upustu nie może ulec zmianie w trakcie całego okresu trwania umowy. 10. Rozliczenie finansowe za pobrane w danym miesiącu paliwa będzie następowało w dwóch okresach rozliczeniowych, tj.: od 1-go do 15-go dnia miesiąca, od 16-go do ostatniego dnia miesiąca. 11. Zakupu paliwa będą dokonywać tylko upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Wykaz pojazdów Zamawiającego uprawnionych do tankowania na stacjach paliw oraz wykaz osób upoważnionych do odbioru paliwa będą stanowiły załączniki do umowy. 12. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym Formularzem oferty: 1) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 1) SIWZ, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 4) Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do pisma „Informacja z otwarcia ofert”. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach