Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Gminy Cielądz w latach 2015-2016.

Urząd Gminy w Cielądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 96-214 Cielądz,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8152429 , fax. 046 8152352
  • Data zamieszczenia: 2015-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Cielądzu
    96-214 Cielądz, woj. łódzkie
    tel. 046 8152429, fax. 046 8152352
    REGON: 00053545100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cieladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Gminy Cielądz w latach 2015-2016.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb 95 na potrzeby pojazdów samochodowych i sprzętu silnikowego Gminy Cielądz i jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2015 2016 wraz z tankowaniem pojazdów i sprzętu Zadanie obejmuje dostawę paliw w szacunkowej ilości Olej napędowy ON w ilości 11000 litrów Benzyna Pb 95w ilości 3400 litrów Przedmiot zamówienia świadczony będzie wielokrotnie (sukcesywnie) w zależności od potrzeb bieżących Zamawiającego w postaci tzw świadczeń cząstkowych Kody CPV Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV 09134100 8 Olej napędowy CPV 09132100 4 Benzyna bezołowiowa Podane ilości są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie ilości paliwa zakupionego w latach 2013 2014 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu paliwa w ilościach odbiegających od podanych wielkości przy zastosowaniu prawa opcji o którym mowa w art 34 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj zmniejszania lub zwiększania w okresie realizacji umowy ilości każdego z obu rodzajów zamawianego paliwa o nie więcej niż 30 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości paliwa na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż wskazane w pkt 1 co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części i nie powoduje żadnych roszczeń Dostawcy.Miejscem realizacji umowy będzie stacja paliw Wykonawcy zlokalizowana w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego Oferowane paliwa muszą spełniać wymagane normy odpowiednio dla rodzaju: olej napędowy: PN EN 590:2010 benzyna bezołowiowa: PN EN 228:2010 oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 09122008 r Dz U z 2013r poz 1058 w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przypadku rozbieżności rozporządzenie ma wartość nadrzędną) w okresie od 10 lutego 2015 roku do 31 grudnia 2016 roku dla Gminy Cielądz Ponadto do oleju napędowego pobieranego do autobusu szkolnego zarówno latem jak i zimą na żądanie Wykonawca będzie stosował olej napędowy o parametrach zakresach dla olejów napędowych o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych zgodnie z wytycznymi ww rozporządzenia Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi udokumentować każdą dostawę świadectwem kontroli jakości oraz fakturą zakupu dotyczącą każdej dostawy Wykonawca zapewni tankowanie pojazdów Zamawiającego w dni powszednie niedziele i święta Każdorazowa sprzedaż benzyny i oleju napędowego musi być poparta wystawioną przez Wykonawcę fakturą VAT Zawierającą następujące elementy: ?datę pobrania ilości i rodzaj paliwa ?numer rejestracyjny pojazdu lub nazwę sprzętu silnikowego ?czytelny podpis pobierającego kwotę upustu wynikającą z podpisanej umowy Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów nazw sprzętu silnikowego oraz nazwisk i imion kierowców uprawnionych do tankowania paliwa Zamawiający przekaże Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu Zamawiający nie przewiduje i nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych zawarcia umowy ramowej zastosowania dynamicznego systemu zakupów przeprowadzenia aukcji elektronicznej udzielania zamówień uzupełniających rozliczeń w walutach obcych Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wnosi wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stały upust pocentowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cieladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach