Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg
- Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
- Data zamieszczenia: 2017-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
Al. Pałacowa 1
55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
REGON: 93193507500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla potrzeb samochodów i innych pojazdów oraz sprzętów będących własnością Gminy Kobierzyce lub którego zakup finansowany jest również ze środków Gminy Kobierzyce - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw - bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla potrzeb samochodów i innych pojazdów oraz sprzętów będących własnością Gminy Kobierzyce lub którego zakup finansowany jest również ze środków Gminy Kobierzyce w latach 2018-2020 2. Szacunkowe zużycie paliwa w latach 2018-2020 wynosi: - Benzyna bezołowiowa Pb95 - 78.663 litrów - olej napędowy – 111.600 litrów 3. W związku z tym, iż ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb, Zamawiający zastrzega, iż ilość paliwa podana powyżej jest ilością szacunkową, podaną w celu obliczenia ceny oferty oraz maksymalnego zobowiązania umownego. Z uwagi na to, iż ilość paliwa określona w powyższym punkcie może ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania ilości podanych w pkt 2. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu nie wykorzystania ilości podanych w pkt 2. 4. Zakupy bezgotówkowe paliwa dokonywane będą za pomocą KART PALIWOWYCH PRZEDPŁACONYCH w ilości 6 sztuk, przypisanych do konkretnego pojazdu lub do osoby upoważnionej przez Zamawiającego. 5. Zakupy bezgotówkowe paliwa dokonywane będą na stacjach benzynowych Wykonawcy znajdujących się w całej Polsce, czynnych 24 h/dobę. 6. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb. Zamawiający będzie podjeżdżał własnymi samochodami, pojazdami, a także będzie dostarczał inne urządzenia celem zatankowania paliwa. 7. Oferowane paliwa płynne musza spełniać obowiązującą Polską Normę dotycząca jakości paliw oraz wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680) 8. Wybrany wykonawca winien posiadać w swoich stacjach niezbędną ilość paliw będących przedmiotem zamówienia 9. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania uprawnień i koncesji zgodnie z obowiązującymi przepisami jak również dokumentację na pochodzenie paliwa. 10. Rozliczenie Zamawiającego z Wykonawcą odbywać się będzie w ustalonych cyklach na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur w oparciu o asygnatę zbiorczą, która będzie załącznikiem do faktury. 11. Sposób wydania i korzystania z kart paliwowych zostanie ustalony z Wybranym Wykonawcą. 12. Szczegółowi opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ–wzór umowy 13. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna posiadanie przez wykonawcę koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci) wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2017 poz. 220 ze.zm)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Ofertę stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ -Oświadczenie –załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - Załącznik nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych (ON oraz Pb 95 i Pb 98) do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej PSP w Jeleniej Górze
Dodano: 2024-05-16 - Dostawa paliw płynnych
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa oleju napędowego na potrzeby działalności Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Pielgrzymce
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Chocianów w okresie od 01.04.2024 do 31.03.2025 r.
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa benzyny bezołowiowej PB95 i oleju napędowego ON dla Komendy Powiatowej PSP w Kłodzku
Dodano: 2024-01-02 - Dostawa oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb 95 wraz z samochodowymi środkami czyszczącymi oraz płynem AdBlue na potrzeby Nadleśnictwa Pieńsk w roku 2024
Dodano: 2023-12-14 - „BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI”
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Lwówku Śląskim oraz SD w Bystrzycy.
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu na 2024 rok
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa paliw dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2024 r.
Dodano: 2023-11-10