Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw i olejów do samochodów słuzbowych oraz sprzętu drobnego dla Obwodu Drogowo - Mostowego w Ostrołęce oraz ZDP w Ostrołęce ul. Lokalna 2

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 07-412 Ostrołęka, ul. Lokalna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7602653 w. 39 , fax. 029 7602621
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Lokalna 2 2
    07-412 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7602653 w. 39, fax. 029 7602621
    REGON: 55067093800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw i olejów do samochodów słuzbowych oraz sprzętu drobnego dla Obwodu Drogowo - Mostowego w Ostrołęce oraz ZDP w Ostrołęce ul. Lokalna 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bezgotówkowy zakup paliw i olejów do samochodów słuzbowych oraz sprzętu drobnego dla Obwodu Drogowo - Mostowego w Ostrołęce oraz ZDP w Ostrołęce ul. Lokalna 2 Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego: - Benzyna bezołowiowa (PB95) - 7000 litrów - Olej napędowy (ON) - 1500 litrów - Olej silnikowy - 150 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 230000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku posiadania odpowiedniego uprawnienia, Zamawiający uzna wykazanie przez wykonawcę koncesji na obrót paliwami. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.Wypełniony formularz oferty zał. nr 1 do SIWZ 3.Wypełniony formularz cenowy zał. nr 2 do SIWZ 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ 5.Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - załącznik nr 4 do SIWZ 6.Koncesja na obrót paliwami Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.ostroleka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach